Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (25)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=практичний психолог<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
159.955.4+378-057.875:159.9-051
Ш 23


    Шапошникова , Юлія Геннадіївна.
    Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шапошникова Юлія Геннадіївна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 233 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
практичний психолог -- професійне становлення -- особистісне ставлення -- рефлексія -- особистісна рефлексія -- професійна діяльність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
378-057.875:159.9-051
Б 15


    Бадалова , Марина Вікторівна.
    Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Бадалова Марина Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтелект--Дисертації
фывфывфыв:
практичний психолог -- інтелектуальна готовність -- консультативна задача -- інтелектуальна готовність
Аннотация: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
378-057.875:159.9-051]:81'233
П 19


    Паскевська, Юлія Анатоліївна.
    Формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Паскевська Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Шевченко Н. Ф. ; Запорізьк. нац. ун-т. - Запоріжжя, 2006. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації

   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

фывфывфыв:
мовленнєва компетентність -- мовленнєва діяльність -- практичний психолог -- професійна компетентність
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки. Визначено основні підходи до дослідження мовленнєвої компетентності в зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Розроблено структурно-функціональну модель мовленнєвої компетентності психологів. У дослідженні отримав обґрунтування діалогічний підхід як метод організації психолого-педагогічного процесу з мовленнєвої підготовки психологів. Експериментально доведена перспективність та доцільність використання професійного навчання у формі практикуму з основ мовленнєвої компетентності психолога, обґрунтовано психологічні умови ефективності формування мовленнєвої компетентності майбутніх психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шевченко, Наталія Федорівна \наук. кер.\; Запорізький національний університет (Запоріжжя)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
378-057.875:159.9-051
Т 35


    Терлецька, Лариса Гаріївна.
    Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терлецька Лариса Гаріївна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Київськ. міжрегіон. ін-т удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка. - Київ, 1997. - 175 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 149-160. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійні якості--Дисертації
фывфывфыв:
майбутній психолог -- професійні якості -- рольова гра -- практичний психолог -- професійне становлення
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2:331.54:159.9-051
П 78


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні основи професійного розвитку практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Пророк Наталія Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 458 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 408-458. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійний розвиток--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ -- САМОВдосконалення -- неперервна освіта -- освітньо-професійна задача
Аннотация: В роботі розроблено концептуальну психологічну модель практичного психолога. Здійснено дослідження індивідуально-психологічних властивостей практичних психологів, які перебувають на різних етапах професіогенезу. Досліджено особливості уявлень практичних психологів про професійне самовдосконалення. Визначено критерії психологічної готовності до професійного самовдосконалення у системі неперервної освіти. Досліджено процес прийняття освітньо-професійної задачі, вбудованої у професійну діяльність, як механізм професійного розвитку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
378-057.875:159.9-051
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталія Федорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 485 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-433. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
фывфывфыв:
професійна підготовка -- майбутні психологи -- психологічна освіта -- практичний психолог -- формування особистості -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- мовленнєва компетентність -- вербальна креативність
Аннотация: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
615.34
П 37


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пліш, Г. Й.
    просодична організація професійного мовлення психолога-консультанта [Текстььь] / Г. Й. Пліш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 197-211. - Бібліогр.: с. 210 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
просодика -- ефективність психотерапії -- символдрама -- професійне мовлення -- психолог-консультант -- практичний психолог
Аннотация: Стаття присвячена проблемі просодичної організації мовлення психолога-консультанта. Розглядається поняття "просодика", її компоненти. Аналізуються уявлення про голос у різних психотерапевтичних підходах. Окреслюються перспективи дослідження просодичної організації мовлення психотерапевтів за методом символдрами.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Войтович, Марія Володимирівна.
    Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти [Текстььь] / М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 19-33 : табл. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
САМОЗДІЙСНЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОЗДІЙСНЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ -- СЕРЕДНЯ освіта
Аннотация: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей професійного самоздійснення практичних психологів різного віку та з різним досвідом роботи в галузі середньої освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.923
Л 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, І. С.
    Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму [Текстььь] / І. С. Литвиненко, О. В. Данілова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 279-298. - Бібліогр.: с. 295-296 (19 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
внутрішній світ -- молодші школярі -- психотравма -- перехідний простір -- практичний психолог -- психологічна допомога
Аннотация: Розглядаються особливості сучасного соціуму, в якому живуть діти. Акцентується увага на психотравмуючих ситуаціях (військові діїї), в яких опинилися діти молодшого шкільного віку зі Сходу України. Висвітлюються погляди учених на феномен та процес переживання психічної травми.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Данілова, О. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
159.938
П 16


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти [Текстььь] / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 176-183. - Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
самоздійснення -- професійне самоздійснення -- шкільні психологи -- мотивація -- релаксація -- практичний психолог
Аннотация: Проаналізовано дослідження професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти та методи її профілактики. Встановлено, що високий рівень особистісної та ситуативної тривожності знижує рівень професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти, що є вкрай небажаним для їх професійної діяльності і може призвести до негативних наслідків, одним із яких є професійна деформація.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Войтович, Марія Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
159.9
К 47


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кльоц, Любов Антонівна.
    Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти [Текстььь] / Л. А. Кльоц // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 114-126 : рис. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
самосвідомість -- професійна самосвідомість -- Я-концепція -- практичний психолог -- професіоналізація
Аннотация: Обґрунтовано поняття "професійна самосвідомість". Визначено структурну модель професійної самосвідомості практичного психолога та описано зміст складових професійної Я-концепції спеціаліста у процесі професіоналізації, викладено підходи до розуміння поняття самосвідомості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
152.5
П 81


    Пророк, Наталія Василівна.
    Професійне становлення практичного психолога [Текст] : наукова монографія / Н. В. Пророк. - Київ : ПП "Канцлер", 2012. - 472 с. - ISBN 978-966-2145-23-6 : 25.00 грн
УДК
РУБ 152.5
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
саморозвиток -- психологічний аналіз -- самовдосконалення -- практичний психолог -- мотиваційні і ситуаційні фактори -- емпіричне дослідження

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

14.
378
И 18


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Професійна спрямованість практичного психолога [Текст] : монографія / Н. Б. Іванцова ; Миколаївський держав. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : ТОВ "Іліон", 2010. - 340 с. - ISBN 978-611-534-018-7 : 20.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
професійна спрямованість -- практичний психолог -- студент-психолог -- підготовка в вузі -- мотиви професійного вибору

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

15.
153/154
О-64


    Горбань, Галина Олександрівна.
    Соціально-психологічний супровід соціалізації вчителя в умовах реформування освіти [Текст] / Г. О. Горбань // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 15-22. - Бібліогр.: с. 20-21 (23 назви)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
соціалізація -- вторинна соціалізація -- особистість -- освітня взаємодія -- організація -- організаційна культура -- професійна діяльність -- практичний психолог


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
371.015
Р 93


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Честь і гідність особистості як предмет діяльності практичного психолога [Текст] : учебное пособие / В. В. Рибалка. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-435-1 : 6 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
честь -- гідність -- практичний психолог

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
15(02)
К 65


   
    Концептуальні засади і методика глибинної психокорекції. Підготовка психолога практика: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів [Текст] / за ред. Яценко Т. С. - Київ : Вища школа, 2008. - 342 с. - ISBN 978-966-642-393-4 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
психокорекція -- практичний психолог -- статичні характеристики психіки -- динамічні характеристики психіки


Доп.точки доступа:
Яценко Т. С. \за ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
15
К 29


    Католик, Г. В.
    Психологія формування професійної я-концепції практичного психолога [Текст] : монографія / Г. В. Католик ; Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України, Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : [ЛНУ імені Івана Франка], 2013. - 406 с. - ISBN 978-617-10-0003-2 : 40.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
я-концепція -- практичний психолог


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти та науки, молоді та спорту України; Львівський національний університет імені Івана Франка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.98
П 16


    Панок, В. Г.
    Психоконсультативні стратегії діяльності практичного психолога системи освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / В. Г. Панок, Я. В. Чаплак, Д. Д. Романовська ; Міністерство освіти і науки України, Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Обласний центр практичної психології та соціальної роботи ЧОІППО. - Чернівці : [б. и.], 2010. - 232 с. - 18.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Консультативна психологія
фывфывфыв:
практичний психолог -- практичний психолог в системі освіти -- діагностика молоді


Доп.точки доступа:
Чаплак, Я. В.; Романовська , Д. Д.; Міністерство освіти і науки України; Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи НАПН УкраїниЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Обласний центр практичної психології та соціальної роботи ЧОІППО
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Сизко, Г. І.
    Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання [Текст] / Г. І. Сизко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 316-326. - Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
спрямованість -- професійна спрямованість -- професійна готовність -- практичний психолог -- дитина з особливими освітніми потребами -- інклюзія -- спеціальна освіта
Аннотация: У статті розглянуто поняття спрямованості як найважливішого компоненту внутрішньої психологічної структури особистості, яка обумовлює усі дії і вчинки людини, способи прояву усіх інших її психічних властивостей та якостей. Визначено, що професійна спрямованість особистості виявляється в її ставленні до професійної діяльності та передбачає розуміння й внутрішнє прийняття цілей і завдань цієї діяльності, виражає інтереси, ідеали, установки, переконання, погляди, які її характеризують. При цьому саме студентський вік виступає як найбільш значущий для професійного становлення особистості. В цей період потреби, інтереси, ціннісні орієнтації набувають якісно нового змісту в особистісному зростанні майбутнього фахівця. Підвищення ролі та статусу фахівців у галузі спеціальної психології в сучасних умовах багато в чому визначається рівнем їх професійної спрямованості та компетентності. Це, в свою чергу, пояснює необхідність вдосконалення системи підготовки фахівців в галузі спеціальної психології з метою зміни рівня їх професійної спрямованості, що позитивно впливатиме на якість їх майбутньої професійної діяльності з кореляційної підтримки вищезазначеної категорії дітей у освітньо-реабілітаційних закладах. Проаналізоване поняття особистісної готовності як властивості особистості, необхідної фахівцю для ефективної роботи. Особистісна готовність фахівця передбачає психологічне опрацювання власних проблем у тих сферах, в яких він збирається практикувати. Визначенні умови формування професійної готовності до праці, як елементу професійної діяльності психолога, а саме: самостійність і критичне засвоєння культури; активна участь у вирішенні суспільно-значущих завдань; спеціальний розвиток творчого потенціалу особистості - її психічних процесів. Описані стадії (етапи) професійного становлення особистості як тривалого і динамічного процесу. В структурі психологічної готовності до діяльності виділено такі компоненти: мотиваційний; орієнтаційний; пізнавально-оперативний; емоційно-вольовий; психофізіологічний; оцінюючий. Розкрито сутність кожного з цих компонентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 
Статистика
за 03.06.2024
Число запросов 16511
Число посетителей 1268
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя