Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (347)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стратегія<.>
Общее количество найденных документов : 76
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-76 
1.
316.472.3+37.064.3+316.613.434
К 43


    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Стратегії подолання старшокласниками проявів агресії однолітків у міжособистісній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кіричевська Елеонора Всеволодівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 222 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-222. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

фывфывфыв:
стратегія подолання -- несприятлива ситуація -- шкільне насильство -- агрессивні прояви -- соціально-комунікативна задача -- евристична задача -- соціально-комунікативні здібності -- проблемно-еврестичний тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності подолання старшокласниками агресії однолітків. На основі експериментального дослідження визначено структурні компоненти соціально-комунікативного процесу, з"ясовано психологічний зміст властивих старшим підліткам поведінкових реакцій на кривдження однолітків, проаналізовано характерні особливості стратегічних тенденцій протидії агресії; досліджено індивідуально-особистісні ознаки творчого комунікативного мислення. Подано психолого-педагогічні рекомендації щодо активізації еврестичного потенціалу скривджених старшокласників, а також попередження даного деструктивного явища.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.954/.955(091)де Боно
Н 73


    Новікова, Олена Володимирівна.
    Проблема розвитку творчого мислення в системі Едварда Де Боно [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Новікова Олена Володимирівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 251 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 209-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творче мислення--Дисертації
фывфывфыв:
творчість -- мислення -- творче мислення -- латеральне мислення -- дивергентне мислення -- конвергентне мислення -- інтелектуальна стратегія
Аннотация: Проаналізовано концепція творчого мислення Едварда де Боно, розкрито поняття латерального мислення, його ключові сторони, мета і задачі, основні принципи, етапи, проведена диференціація мід творчим мисленням у розумінні вченого та латеральним мисленням. наданий аналіз методів, що спрямовані на розвиток латерального мислення. Подано методи й методику емпіричного дослідження, описаний вплив методів де Боно та системи задач, що передбачає використання певної інтелектуальної стратегії мислення. Показано, що методи де Боно стимулюють розвиток творчого мислення учнів, підвищують його рівень, роблять творче мислення більш ефективним. Однак вони мають і певні слабкі сторони, оскільки можуть фіксувати увагу учнів саме на цих інструментах, а не на процесі творчості і цим обмежувати прояв їх творчості інтуїції. Встановлено, що використовуючи методи де боно, учні реалізують певні інтелектуальні стратегії: аналогізування, комбінування, руконструктуювання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Эдвард, де Боно \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
фывфывфыв:
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.954+159.955+37.015.3:159.955
Г 94


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гулько Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-184. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння творчих задач--Дисертації
фывфывфыв:
творча діяльність -- мислення -- розуміння -- стратегія розуміння -- аналогізування -- комбінування -- задача -- ускладнені умови
Аннотация: У дисертації подано методи і методику емпіричного дослідження, описано види і рівні прояву в учнів стрптегіальних тенденцій розуміння вербальних і графічних творчих задач. Описано вплив ускладнених умов стратегіальні тенденції розуміння; з'ясовано, що в ускладнених умовах блокується прояв стратегіальної діяльності, і у більшості випадків учні починають користуватися шаблонними методами аналогізування і комбінування. З'ясовано вплив творчого тренінгу на реалізацію учнями стратегіальних тенденцій розуміння.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.923.2(043.5)
К 20


    Капустюк, Олена Миколаївна.
    Самопрезентація як засіб створення позитивного іміджу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Капустюк Олена Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 252 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 193-211. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Самопрезентація--Дисертації
фывфывфыв:
САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ -- ОСОБИСТІСТЬ -- СИТУАЦІЯ -- ІМІДЖ -- ІНТЕРАКційна взаємодія -- СТРАТЕГІЯ -- ІДЕНТИЧНІСТЬ
Аннотация: У дослідженні на засадах особистісно-ситуаційного підходу розкриваються чинники та засоби розгортання процесу самопрезентації в ситуації інтеракційної взаємодії. Пропонується типологія самопрезентацій, що спирається на сформованих у попередньому досвіді особистості способах досягнення нею позитивного іміджу. Наводяться результати емпіричного дослідження впливу типу самопрезентації (особистісного, пластичного, експонованого) на обрання особистістю стратегії (пізнавальної, адаптивної, самозахисної) поведінки в широкому контексті інтеракційної взаємодії. Здійснено аналіз психологічних відмінностей між вибірками досліджуваних чоловічої та жіночої статі за способом самопрезентації в ситуаціях інтеракційної взаємодії.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.2
К 55


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Трансформація уявлень про "Я"-концепцію у крос-культурних психологічних дослідженнях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кочубейник Ольга Миколаївна ; наук. кер. Пискун В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 217 с. - Бібліогр.: с. 184-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--"Я"-концепція--Дисертації
фывфывфыв:
"Я"-концепція -- крос-культурний аналіз -- конвергентна стратегія -- дивергентна стратегія
Аннотация: У дисертації розкриваються теоретичні проблеми сучасного етапу крос-культурних досліджень у психології, аналізуються причини, що призвели до поширення західних методологій у дослідження, виконані на інокультурному ґрунті. Простежуються закономірності розвитку теорії "Я"-концепції у загальній психології і психології особистості та переходу до крос-культурної проблематики. Розкриваються особливості крос-культурних етапів дослідження "Я"-концепції, виокремлюються дві стратегії аналізу згаданого феномену: конвергентна стратегія та дивергентна стратегія.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Пискун, Володимир Максимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

фывфывфыв:
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923-056.26-057.875
Б 24


    Барна, Мирослава Володимирівна.
    Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Барна Мирослава Влолодимирівна ; наук. кер. Сердюк Л. З. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-220. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- СТРАТЕГІя самореалізації -- студенти з інвалідністю -- психологічна підтримка
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.955.1:165.243
М 74


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Психологія розуміння винахідницьких задач студентами технічного вузу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мойсеєнко Лідія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 194 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-181. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння--Розв'язання задач--Дисертації
фывфывфыв:
винахідницька задача -- мислительна тенденція -- стратегія розв'язування -- тактика розв'язування -- розуміння -- впізнавання -- прогнозування
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню процесу розуміння студентами винахідницьких задач на всіх етапах їх розв'яування. З'ясовано психологічні особливості цьго процесу, його обумовленість суб'єктивною мислительною тенденцією кожного студента. На цій основі виділено групи студентів, процес розуміння яких істотно відрізняється, і дано характеристику таких індивідуальних відмінностей. Розкриті особливості процесу розуміння студентами винахідницьких задач залежно від форм їх подання і умов розв'язування. Запропоновано прийоми оптимізації і активізації процесу розуміння студентами винахідницьких задач.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.954.3+159.955+37.016:74
Я 45


    Якимчук, Борис Андрійович.
    Образне мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Якимчук Борис Андрійович ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 204 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розв'язання задач--Образне мислення--Дисертації
фывфывфыв:
творча задача -- образне мислення -- стратегія розв'язування -- тактика розв'язування
Аннотация: В дослідженні узагальнені психологічні дані з проблеми образного мислення в процесі розв'язання творчих креслярських задач. Виявлена динаміка формування образу конструкції в процесі розв'язання творчих задач з креслення. Розкриті психологічні умови оптимізації процесу розв'язання творчих задач з креслення. З'ясовано основні помилки, які виникають під час розв'язання творчих задач з креслення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.943.8+316.62
Б 72


    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологія випереджальної стратегії поведінки особистості в ситуації життєвих змін [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бохонкова Юлія Олександрівна; наук. конс. Завацька Н. Є. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 478 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 370-398. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Поведінка людини--Життєві зміни--Дисертації
   Соціальна психологія--Випереджальна стратегія--Дисертації

фывфывфыв:
проактивність -- реактивність -- життєві зміни -- антиципація -- соціально-психологічна компетентність -- преадаптація
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз сучасних підходів до вивчення проблеми випереджальної стратегії поведінки особистості. Надана соціально-психологічна характеристика ситуації життєвих змін за типами випереджальних стратегій поведінки. Розроблено модель Соціально-психологічних чинників випереджальної стратегії поведінки особистості в ситуації життєвих змін. Розкрито сутність соціально-психологічної компетентності особистості як основи випереджальної стратегії поведінки в ситуації життєвих змін. Обґрунтовано принципи побудови та зміст програми формування соціально-психологічної компетентності особистості в ситуації життєвих змін як основи її випереджальної поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Завацька, Наталія Євгенівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.92
Б 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Березова, Л. В.
    Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач [Текстььь] / Л. В. Березова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
задача -- творча задача -- стратегія -- студенти
Аннотация: В статті визначено показники проявів стратегій аналогізування , комбінування в процесі розв'язування студентами експериментальних задач. Розглядаються особливості функціонування стратегій в процесі розв'язання студентами задач на таких етапах вивчення умови задачі, формування та перевірка задуму.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.9:331.101.3
Л 54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лещенко, О. В.
    Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива [Текстььь] / О. В. Лещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія праці

фывфывфыв:
професійне мислення -- творче мислення -- машиніст локомотива -- нестандартна ситуація -- стратегія -- тактика -- професійна діяльність
Аннотация: Прийняття рішень є важливою частиною професійної діяльності машиніста локомотива, в якому значну роль відіграє професійне мислення. Відповідно до умов професійної діяльності прийняття рішення буде алгоритмізоване або пошукове.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.9
Т 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Третяк, Тетяна Миколаївна.
    Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту [Текстььь] / Т. М. Третяк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
творче сприймання -- інформація -- стратегія -- трансформація інформації -- творче сприймання інформації
Аннотация: Формулюються вимоги до експериментальних завдань, які можуть бути реалізовані з метою вивчення впливу несприятливих факторів (дефіциту інформації) на процес сприймання умови творчої задачі. Аналізується діагностичний потенціал задач на вільне конструювання. Розглядаються особливості прояву двох основних типів творчого сприймання учнями інформації при розв'язуванні експериментальної задачі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.922
К 31


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кашекова, О. П.
    Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога [Текстььь] / О. П. Кашекова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 223-233. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
стратегія -- консультативна стратегія -- психологічна бесіда -- психологічна практика -- прийняття рішень -- особистість -- ціннісні орієнтації -- емоційний стрес
Аннотация: Розкрито зміст понять стратегія, стратегія діяльності, консультативна стратегія. Показано сферу використання практичним психологом стратегії консультування. Розглянуто і проаналізовано спектр проблем, які вирішуються методом психологічного консультування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
159.97:616.89-008.44
Р 98


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рябовол, Т. А.
    Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму [Текстььь] / Т. А. Рябовол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 228-236. - Бібліогр.: с. 235 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
емпатія -- поведінка -- психотравма -- соціальна дезадаптація -- стратегія життя -- дитяча психотравма
Аннотация: В статті йдеться про викривлення в структурі та порушення функцій емпатійного механізму під впливом психотравми, розкрито їх причини. Аналізуються відомі автору розвідки, що стосуються особливостей механізму емпатії у людей з раннім психотравматичним досвідом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
154
А 43


    Мейтарчан, С. Ю.
    Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу [Текст] / С. Ю. Мейтарчан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 38-46 : табл. - Бібліогр.: с. 45-46 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
МОТИВУВАННЯ персоналу -- СТРАТЕГІЯ мотивування -- ТИП мотивування -- ПІДГОТОВКА майбутніх МЕНЕДЖЕРІВ -- тренінгові заняття -- ОЦІНКА ефективності
Аннотация: Розроблений автором цикл занять передбачає реалізацію на кожному з них інформаційно-смислового, діагностичного та корекційно-розвивального компонентів різноманітними психолого-педагогічними засобами: включенням міні-лекцій, опрацюванням інформаційних матеріалів, діагностичних методик, виконанням діагностичних вправ, рольових та ділових ігор, колективною і груповою роботою над кейсами та ситуаційними вправами.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Культенко, В. П.
    Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ [Текст] / В. П. Культенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
негативні емоційні переживання -- патологічна стрес-реакція -- копінг-стратегія -- тестові методики -- психосоматичні розлади -- емоційні порушення -- стрес -- психотерапія
Аннотация: Ця робота стосується основних аспектів діагностики негативних емоційних переживань кардіологічних хворих та спрямована на запобігання виникненню ускладнень у пацієнтів. У процесі психотерапевтичної роботи відмічено зміну погляду кардіологічних хворих на навколишній світ.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

19.
371.015
А 43


    Кордунова, Наталія Олександрівна.
    Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці [Текст] / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- особистісна зрілість -- життєва стратегія -- самоствердження -- духовне "Я"
Аннотация: Розглянуто основні підходи до розуміння особистісної зрілості, що існують у сучасній науці. Основну увагу зосереджено на вивченні особистісної зрілості як складного й динамічного процесу, що характеризується своїми особливостями на кожному віковому етапі. Становлення особистісної зрілості розглядається як поступове оволодіння особистістю власним внутрішнім світом.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Потапчук, Л. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
371.015
А 43


    Чаплак, Я. В.
    Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності [Текст] / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
віктимологія -- віктимність -- жертва -- тип віктимності -- життєстійкість -- копінг-стратегія -- задоволення життям -- почуття безпеки
Аннотация: Статтю присвячено вивченню соціально-психологічного феномену віктимності як схильності особистості (зумовленої специфічним поєднанням комплексу диспозиційних і ситуаційних складових) ставати жертвою обставин чи осіб, коли ситуація сприяє цьому, хоча є можливість її уникнути.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Чуйко, Г. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-76 
 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 54174
Число посетителей 1998
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя