Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=суб'єкт-суб'єктна взаємодія<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
159.922.73-053.4
К 21


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення [Текстььь] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 91-102. - Бібліогр.: с. 102 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
взаємодія -- діалог -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- діалогове спілкування -- дошкільники
Аннотация: У статті надається характеристика сучасних підходів до визначення поняття суб'єкт-суб'єктна взаємодія, діалогове спілкування. Окреслюються сучасні підходи до пошуку засобів, які допомагають розвитку активної суб'єктної позиції дитини в виховному процесі. Описується діалогове спілкування як один із важливих кроків на шляху до формування суб'єкт-суб'єктної взаємодії в умовах суспільного дошкільного виховання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
153.6
А 43


    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані дошкільники -- дошкільники -- значимий дорослий -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- продуктивний діалог
Аннотация: Розглянуто питання розвитку інтелектуальних почуттів дітей дошкільного віку в психологічному освітньому просторі. Розкрито значення суб'єкт-суб'єктної взаємодії дорослого з дитиною та розкрито сутність поняття "значимий дорослий".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
372
А 43


    Карабаєва, І. І.
    Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 82-94
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
значущий дорослий -- етичні інстанції -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- розвивальне середовище -- моральні цінності
Аннотация: У статті розглядаються питання розвитку етичних інстанцій дітей дошкільного віку в психологічному освітньому просторі. Розкривається значення суб'єкт-суб'єктної взаємодії дорослого з дитиною та розкрито сутність поняття "значущий дорослий". Представлено підходи до формування етичних інстанцій дошкільників шляхом використання прийомів роботи з суб'єктивним досвідом дитини. В роботі висвітлюються підходи до створення умов продуктивного діалогу між дитиною та дорослим.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
15(08)
А 43


    Виноградова, В. Є.
    Субєкт-субєктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості [Текст] / В. Є. Виноградова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 65-75. - Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
суб'єкт -- особистість -- суб'єктність -- творчі здібності -- розвиток -- сприятливий психологічний клімат -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Аннотация: У статті розкриваються основні чинники розвитку творчих здібностей особистості шляхом суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Визначається вплив ставлення дорослих до дитини як до суб'єкта. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища у родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Також досліджуються дитячі роки видатних діячів науки В.І. Вернадського, І.І. Мечникова, К.Д. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системі "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(08)
А 43


    Шевченко, К. О.
    Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога [Текст] / К. О. Шевченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
емоційний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект -- міжособистісний інтелект -- фасилітативна компетентність -- самоефективність педагога -- педагогічна фасилітація -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Аннотация: Стаття присвячена проблемі емоційного інтелекту в контексті становлення фасилітативної компетентності педагога як інтегративної характеристики його професіоналізму, що дозволяє вибудовувати ефективні партнерські стосунки у гуманістичному освітньому просторі. Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів до трактування поняття емоційного інтелекту, яке відтворює ідею взаємозалежності раціональних та емоційних начал у структурі особистості, що визначає стиль взаємодії зі світом взагалі та специфіку професійної діяльності зокрема. Розглянуто обгрунтованість й суттєві відмінності простих та змішаних моделей емоційного інтелекту, його класифікації а також їх застосовність у гуманістичних психолого-педагогічних теоріях та практичну значимість для професійної підготовки й післядипломної освіти.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 91762
Число посетителей 1135
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя