Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Педагогіічна психологія<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
371.015
К 64


    Кондратенко, Л. О.
    Висвітлення проблем шкільної неуспішності на перших психолого-педагогічних з'їздах (1906-1916) [Текст] : научное издание / Л. О. Кондратенко. - К. ; Слов'янськ : ПП "Канцлер", 2016. - 48 с. - ISBN 978-966-2145-22-1 : 6.00 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
шкільна неуспішність -- психолого-педагогічні з'їзди -- 1906-1916 рр. -- експериментальна педагогіка

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

2.
378
И 18


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Професійна спрямованість практичного психолога [Текст] : монографія / Н. Б. Іванцова ; Миколаївський держав. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : ТОВ "Іліон", 2010. - 340 с. - ISBN 978-611-534-018-7 : 20.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
професійна спрямованість -- практичний психолог -- студент-психолог -- підготовка в вузі -- мотиви професійного вибору

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

3.
371.015
Б 62


    Бинэ, Альфред.
    Современные идеи о детях [Текст] : редкая книга / А. Бинэ ; ред. Г. Г. Шпетт. - Москва : [б. и.], 1910 (Типо-литография Т-ва И. Н. Кушнерев и Ко). - 216 с. - пер. с франц. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп: "Учительская библиотека Киевского Городского приходского училища")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Шпетт, Г. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
371.9
К 56


    Ковалевский , П. И.
    Энциклопедия семейного воспитания и обучения [Текст] : редкая книга. Вып. LIII. Отсталые дети, - причины отсталости и борьба с нею / П. И. Ковалевский ; ред. П. Каптерев. - С.-Петербург : [б. и.], 1911 (Типография М. М. Стасюлевича). - 216 с. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп: "Учительская библиотека Киевского Городского приходского училища")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Каптерев, П. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
371.015
А 23


    Агапитова, Н.
    Психическая деятельность учащихся при описании предмета [Текст] : редкая книга / Н. Агапитова. - Варшава : [б. и.], 1900 (Типография Варшавского учебного округа). - 74 с. : табл. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп: "Учительская библиотека Киевского Городского приходского училища")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
371.015
К 63


    Компейре, Габриэль.
    Отрочество, его психология и педагогия [Текст] : редкая книга / Г. Компейре ; пер. С. Вознесенского. - С.-Петербург : Издание О. В. Богдановой, 1910 (Типография Акц. О-ва Тип. Дела). - 116 с. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп: "Учительская библиотека Киевского Городского приходского училища"; "Книжные магазины в Киеве и Одессе И. А. Розова")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Вознесенского, С. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
371.015
Б 46


    Бенеке, Ф. Э. (д-ра).
    Руководство к воспитанию и учению [Текст] : редкая книга. . Ч. 2. Руководство к учению / Ф. Э. Бенеке ; под ред. Н. Х. Вессель. - С.-Петербург : [б. и.], 1872. - 498 с. - пер. с нем. с измен. и примечан. - Б. ц.
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Вессель, Н. Х. \под ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
371
Д 85


    Духнович, Александер.
    Народная педагогия в пользу училищ и учителей сельских [Текст] : редкая книга. Ч. 1. Педагогия общая / А. Духнович. - Львов : [б. и.], 1857 (Типография Института Ставропигиянского). - 91 с. - Б. ц.
Экслибрис: (Штамп "Музей А. С. Петрушевича")
Сохранность документа: задов.
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
37.015.3:159.922
С 77


   
    Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі [Електронний ресурс] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 161 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Содержание:
Балл, Георгій Олексійович. Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі / Г. О. Балл. - С. 6-15
Дригус, Марія Трохимівна. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів / М. Т. Дригус. - С. 16-32
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів / Н. І. Мусіяка. - С. 33-83
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів / І. В. Яворська-Вєтрова. - С. 84-137
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- особистісна ефективність -- онтогенез -- психологічні механізми -- рефлексивний механізм -- оцінковий механізм -- мікрогенез
Аннотация: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


10.
159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
І 26


    Ігнатович, Олена Михайлівна.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 467 [6] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-426 (419 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість
Аннотация: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922:[37.011.3-051:001.895](043.5)
І 26


    Ігнатович, Олена Михайлівна.
    Психологічні основи розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. М. Ігнатович; наук. консультант В. В. Рибалка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
фахова інноваційна культура педагогічних працівників -- особистісно-професіологічний підхід -- інноваційна сприятливість -- особистісна готовність до інноваційної педагогічної діяльності -- інноваційна спрямованість
Аннотация: Дисертаційнедослідженняприсвяченовивченнюпсихологічнихосноврозвиткуфаховоїінноваційноїкультурипедагогічнихпрацівників.У дисертації висвітлено теоретико-методологічне та емпіричне узагальнення результатів дослідження психологічних основ розвитку фахової інноваційної культури:обґрунтовано особистісно-професіологічний підхід, визначено у психологічнуструктуру, чинники, механізми, закономірності її розвитку.Особливості використання у дослідженні особистісно-професіологічного підходу,генетико-моделюючого методу, методу самооцінкидозволили:побудувати експериментальну модель розвитку фахової інноваційної культурипедагогічних працівників;розробитикомплексний психодіагностичний інструментарійдля виявлення особливостей структури та оцінки рівнів розвитку фахової інноваційної культури;встановитивідмінності у рівнях розвитку фахової інноваційної культури педагогічних працівників залежно від типу навчального закладу та фаху освітян;визначити відмінності у вимірюваних показниках фахової інноваційної культури педагогічних працівників кваліфікованих за спеціальностями у галузі природничих, гуманітарних та фізико-математичних наук; розробити та апробувати технології розвитку фахової інноваційної культури.Результати дослідженняможуть бути використанінауковцями, керівниками освітніх закладів, психологами, педагогічними працівниками, робітниками психологічної служби освіти і служби зайнятості з метою підбору персоналу та забезпечення ефективного здійснення інноваційної педагогічної діяльності;можуть бути застосовані у процесі викладання навчальних дисциплін «Психологія інновацій», «Педагогічна інноватика», «Інноваційний освітній менеджмент», «Інноваційна педагогіка», «Психологія соціальних інновацій» та ін.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Рибалка, Валентин Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 497 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
П 12


    Павлюк, Марія Михайлівна.
    Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / М. М. Павлюк ; наук. консультант: Г. О. Балл , С. Ю. Рудницька ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. - Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
самостійність -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Рудницька, Світлана Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

14.
159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 501 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 315-353 (413 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 45 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В. Р. Павелків ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2019. - 475 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 380-425 (460 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
субкультура -- підліткова субкультура -- агресивна поведінка -- деструктивна поведінка -- концепція "деструктивного поля"
Аннотация: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Р. В. Павелків ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Київ, 2019. - 44 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (44 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
субкультура -- підліткова субкультура -- агресивна поведінка -- деструктивна поведінка -- концепція "деструктивного поля"
Аннотация: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
159.923.2-057.875:316.752
А 72


    Антоненко, Тетяна Леонардівна.
    Психологічні засади становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. Л. Антоненко ; наук. консультант Н. В. Чепелєва ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 527 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 454-506 (646 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ціннісно-смислова сфера -- майбутній фахівець -- ціннісно-смислова сфера особистості майбутнього фахіця -- становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця -- психологічні засади
Аннотация: Розкрито сутність концептів «цінність», «смисл», «ціннісно-смислова сфера особистості» у філософському та психологічному дискурсах. Обґрунтованострук-турно-рівневу модель ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, яка представлена в єдності та взаємозв’язку таких компонентів, як духовність, цінності, ціннісні орієнтації, особистісні смисли, переживання, ідеали, установки та відповідних рівнів – дорефлексивний та когнітивно-рефлексивний рівні. Визначено роль ідеалу як смислоутворювального чинника становлення ціннісно-смислової сфери особистості, психологічні детермінанти та механізми становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, схарактеризовано основні прин-ципи досліджуваного процесу. Розкрито феноменологічний та герменевтичний ракурси становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця. За результатами експериментальної верифікації психологічних засад становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутніх фахівців доведено наявність низьких коефіцієнтів кореляцій між показниками глибинних духовно-моральних цінностей і соціально-рольових позицій майбутніх фахівців, існування зв’язків між глибинними емоційно-ціннісними структурами ціннісно-смислової сфери і соціальними цінностями, представленими в «актуальному Я» майбутнього фахівця. Розроблено структурно-функціональну модель та програму становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, визначено технології, форми та методи реалізації завдань програми, яка передбачала опору на цінності «Я» і «краса», цінності сім’ї у формуванні ідеалів майбутнього фахівця; цілеспрямовану роботу щодо актуалізації соціально-рольових позицій майбутнього фахівця з метою підвищення їхніх зв’язків із показниками глибинних духовно-моральних цінностей; актуалізацію цінностей професійного образу світу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. консультант.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.923.2-057.875:316.752
А 72


    Антоненко, Тетяна Леонардівна.
    Психологічні засади становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. Л. Антоненко ; наук. консультант Н. В. Чепелєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 35-40 (61 назва). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв:
ціннісно-смислова сфера -- майбутній фахівець -- ціннісно-смислова сфера особистості майбутнього фахіця -- становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця -- психологічні засади
Аннотация: Розкрито сутність концептів «цінність», «смисл», «ціннісно-смислова сфера особистості» у філософському та психологічному дискурсах. Обґрунтованострук-турно-рівневу модель ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, яка представлена в єдності та взаємозв’язку таких компонентів, як духовність, цінності, ціннісні орієнтації, особистісні смисли, переживання, ідеали, установки та відповідних рівнів – дорефлексивний та когнітивно-рефлексивний рівні. Визначено роль ідеалу як смислоутворювального чинника становлення ціннісно-смислової сфери особистості, психологічні детермінанти та механізми становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, схарактеризовано основні прин-ципи досліджуваного процесу. Розкрито феноменологічний та герменевтичний ракурси становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця. За результатами експериментальної верифікації психологічних засад становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутніх фахівців доведено наявність низьких коефіцієнтів кореляцій між показниками глибинних духовно-моральних цінностей і соціально-рольових позицій майбутніх фахівців, існування зв’язків між глибинними емоційно-ціннісними структурами ціннісно-смислової сфери і соціальними цінностями, представленими в «актуальному Я» майбутнього фахівця. Розроблено структурно-функціональну модель та програму становлення ціннісно-смислової сфери особистості майбутнього фахівця, визначено технології, форми та методи реалізації завдань програми, яка передбачала опору на цінності «Я» і «краса», цінності сім’ї у формуванні ідеалів майбутнього фахівця; цілеспрямовану роботу щодо актуалізації соціально-рольових позицій майбутнього фахівця з метою підвищення їхніх зв’язків із показниками глибинних духовно-моральних цінностей; актуалізацію цінностей професійного образу світу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 
Статистика
за 13.06.2024
Число запросов 5254
Число посетителей 776
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя