Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Клименко, Віктор Васильович@<.>
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-23 
1.
159.9.07+159.944
Г 20


    Гарби Мохамед Рашед
    Психодиагностика состояния утомления при напряженной мышечной деятельности в учении [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гарби Мохамед Рашед ; науч. рук. Клименко В. В. ; Киев. гос. ин-т физ. культуры . - Киев, 1978. - 147 с. - Библиогр.: с. 134-147. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Психодиагностика--Диссертации
фывфывфыв:
мышечная деятельность -- напряжение -- обучение -- утомление

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \науч. рук.\; Киевский государственный институт физической культурs (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.943.3
В 14


    Вакарєв, Євгеній Сергійович.
    Особливості міжкультурної регуляції психомоторних дій людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вакарєв Євгеній Сергійович ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 216 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-196. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психомоторна дія--Дисертації
фывфывфыв:
психомоторна дія -- міжпівкульна асиметрія -- психомоторна регуляція -- двобічне тренування
Аннотация: Дисертація присвячено дослідженню особливостей міжпівкульної регуляції психомоторних дій осіб з вираженим типом міжпівкульної асиметрії. Теоретично обгрунтовано та експерементально доведено, що продуктивність психомоторних дій залежить від типу міжпівкульної асиметрії, а особливості міжпівкульної регуляції психомоторних дій, що проявляються в міжпівкульним, лівопівкульним та амбілатеральним типами функціональної асиметрії. Показано вплив однобічного та двобічного тренування на продуктивність психомоторних дій. Доведено, що зменшення асиметрії активності півкуль супроводжуються збільшенням продуктивності психомоторних дій людини. Основні результати знайшли впровадження в практику оптимізації та підвищення ефективності навчальної, спортивної та професійної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
159.937.22
В 53


    Висідалко, Наталія Леонідівна.
    Вплив сенсетивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Висідалко Наталія Леонідівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 186 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 169-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Інтелектуальні дії--Дисертації
фывфывфыв:
чутливість -- дія -- задача -- невідоме -- мотиваційна спрямованість -- стан
Аннотация: У дисертації розглядається вплив сенситивності перцептивниї процесів на ефективність інтелектуальних дій студентів.Здійснено теоретичний аналіз та синтез наявного у психологічній літературі матеріалу з дослуджуваної та дотичної проблематики.Узагальнено науковий матеріал щодо роботи перцептивних процесів, обгрунтовано показники чутливості та виокремлено інтелектуальні дії в процесі розв"язування задач. Встановлено, що під час розв"язування задач чутливість перцептивних процесів вирізняється за своєю динамікою та впливом на ефективність інтелектуальних дій. Синситивність перцептивних процесів сприяє ефективності розв"язання задач і виражається самореалізацією, зосередженістю на діях з невідомим, добором способів розв"язання та розв"язанням нових задач. Зниження чутливості до невідомого потребує подолання когнітивного дисонансу оба інтерференції. Особливістю впливу сенситивності перцептивних процесів на ефективність інтелектуальних дій є підвищення швидкості пошуку; єдність асиміляції та акомодації; формування нових способів дій; швидкість розуміння та розв"язання задачі; розвиток інтелектуальних дій загалом.Упроваджений у навчальний процес тренінг розв"язування задач зумовив підвищення чутливості, енергопотенціалу, спрямованості мотивації на себе, на задачу та на взаємні дії, розвиток їх цілісного утворення та розумових можливостей студента.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.3:005.32+37.015.3:159.922.7
К 43


    Кириленко, Валентина Граціянівна.
    Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумовий розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- мотивація учіння -- медичний облік -- здорові учні -- класно-вікові групи -- отримання знань -- оцінка -- корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В дистертації розглянуто проблему розумового розвитку і мотивації учіння молодших школярів з різними показниками фізичного здоров"я: учнів, які постійно знаходяться на медичному обліку та фізичгно здорових школярів. З метою аналізу показників сормованості мотивації учіння та особливостей розумового розвитку було проаналізовано стан розроблення проблеми, здійснено порівняльний аналіз вказаних груп молодших школярів. Обгрунтовано і реалізовано комплекс діагностичних методик та експериментальну програму формування пізнавальних мотивів учіння молодших школярів з різними станами фізичного здоров"я. Розроблено методичні рекомендації для практичних психологів, які дозволять вдосконалити діагностику розумового розвитку та оптимізувати процес розвитку мотивації молодших школярів в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.937.52+159.943
П 49


    Поляничко, Олена Миколаївна.
    Особливості сприймання відкритого та замкненого простору в регуляції рухової дії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Поляничко Олена Миколаївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : фот., табл. - Бібліогр.: с. 183-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання простору--Дисертації
фывфывфыв:
сприймання простору -- відкритий простір -- замкнений простір -- рухові дії -- ілюзії -- фобії
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз й узагальнення наявного у психологічній літературі матеріалу з досліджуваної та дотичної до неї проблематики. Встановлено, що сприймання відкритого і замкненого простору відрізняється своїм змістом, а його вплив на регуляцію рухів може покращуватися за таких умов, як наявність орієнтирів (зорова інформація), відсутність фобій відкритого й замкненого простору та висоти, фобії травм, іллюзій (зорових, слухових, сенсорно-моторних). Сприйняття відкритого простору здійснюється залежно від атмосферного тиску, невизначеності орієнтирів, фобій відкритого простору та висоти. Сприймання замкненого простору змінюється залежно від глибини, вимушеного обмеження рухів, розрізнення орієнтирів, змінювання поз тіла в пересування, навність фобії травм.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923.37
Т 13


    Тавровецька, Наталія Іванівна.
    Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тавровецька Наталія Іванівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
фывфывфыв:
естетичні почуття -- активізація -- Я-образ -- трансформація -- самосвідомість -- формування Я-образу
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.91:[159.943+159.946
Л 17


    Лазуренко, Сергій Іванович.
    Психофізіологія моторних установок людини [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02 / Лазуренко Сергій Іванович ; наук. конс. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 369-421. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Моторні установки--Дисертації
фывфывфыв:
психомоторні установки -- квантово-механічний вплив -- інформаційно-енергетичний потенціал -- резонансні коливання -- психофізіологія
Аннотация: У дисертації досліджується проблема психофізіології моторних установок людини. Удосконалено загальнопсихологічну теорію моторних установок, що виявляється в забезпеченні цілісної готовності здійснювати продуктивну регуляцію рухів і дій людини. Доповнено наявні наукові дані щодо будови і функції моторної установки, можливості вимірювати її точністю відтворення рухів. Дістало подальшого розвитку методичне забезпечення способів відтворення інформаційно-енергетичного потенціалу моторних установок з урахуванням закономірностей адаптаційних процесів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.73-053.6-058.862
К 12


    Кацеро, Анжеліка Олександрівна.
    Особливості образу Я у бездоглядних підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кацеро Анжеліка Олександрівна ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Образ "Я"--Дисертації
фывфывфыв:
ОБРАЗ Я -- БЕЗДОГЛЯДНІ ПІДЛІТКИ -- ТРАНСФОРМАЦІЯ -- психологічна профілактика і корекція
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості структури та функції образу Я у бездоглядних підлітків і надаються рекомендації щодо створення для них умов відновлення гідного способу життя і позитивних, не викревлених уявлень про самих себе. Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків і у підлітків, які розвиваються в сприятливих соціальних умовах. Показано, що результат психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів утворює цілісну систему; під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цінність і провідним стає мотив самозахисту, як засіб самострердження, звільнення від суперечностей; в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій і поведінки.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.942+159.954/.955
К 55


    Кочерга, Олександр Васильович.
    Взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кочерга Олександр Васильович ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 209-224. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мислення--Дисертації
   Загальна психологія-- Почуття--Дисертації

   Загальна психологія--Уява--Дисертації

фывфывфыв:
гармонія -- взаємозв'язок -- МИСЛЕННЯ -- ПОЧУТТЯ -- УЯВА -- критичність людини -- процес розвитку
Аннотация: В роботі викладаються результати теоретико-експериментального дослідження розвитку критичності людини на основі стимулювання взаємозв'язку мислення, почуттів та уяви. Показано, що взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви може мати три рівні: цілісності, стійкості й руйнації, які по-різному впливають на розвиток критичності людини. Знайдено, що критичність людини пов'язана з підвищенням продуктивності навчання учнів у початкових класах. Розроблені завдання з української мови, математики, читання для учнів початкових класів спрямовані на розвиток їх мислення, почуттів та уяви.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.946.3:81'23+81'243 (043.3)
К 82


    Крилова-Грек, Юлія Михайлівна.
    Психолінгвістичні особливості перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Крилова-Грек Юлія Михайлівна ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психолінгвістика--Дисертації
фывфывфыв:
СЕМАНТИЧНІ одиниці -- слово -- ПОНЯТТЯ -- СИМВОЛ -- адекватний переклад -- відтворення смислу -- психолінгвістичні здібності -- аналіз тексту
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психолінгвістичних особливостей перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів. В роботі розглянуто різні підходи до проблеми перекладу - лінгвістичні, психологічні, психолінгвістичні. Виділено основні семантичні одиниці тексту, розкрито їх функціональну роль у тексті, показано залежність стилю тексту від функцій семантичних одиниць. Запропоновано спосіб визначення функціонального стилю тексту через його семантичні одиниці. Розроблено новий підхід до практики перекладу, що полягає у виявленні психолінгвістичних особливостей основних семантичних одиниць тексту. Розроблено алгоритм перекладу семантичних одиниць для відтворення смислового навантаження тексту.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-058.862
П 91


    Пушкар, Вікторія Анатоліївна.
    Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Пушкар Вікторія Анатоліївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.164-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Вікова психологія--Діти-сироти--Дисертації

фывфывфыв:
"Я"-концепція -- "Я"-образ -- ідентичність особистості -- рефлексія -- самопізнання -- самоставлення -- когнітивна складність
Аннотация: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.943+373.29-052"465*5/8"
Р 59


    Роговик, Людмила Степанівна.
    Психомоторна дія як фактор розумової активності в навчанні дітей 5-8 років [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Роговик Людмила Степанівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.163-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумова активність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Психомоторна дія--Дисертації

   Вікова психологія--Діти 5-8 років--Дисертації

фывфывфыв:
розумовий розвиток -- психомоторна дія -- психомоторна активність -- тілесний простір -- макрорухи -- мікрорухи
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню властивостей психомоторної дії в навчальній діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Визначено типи психомоторної активності дітей, в яких знаходить відображення індивідуальна структура психомоторної дії, пов'язана з переважанням мовленнєвого, емоційно-чуттєвого чи образного стимулів розумової активності. експериментально доведено можливість підвищення ефективності навчання завдяки використанню психомоторних компонентів, які сприяють пізнавальній самостійності учнів і формуванню в них пошукових умінь.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.943+159.9:355
Х 64


    Хміляр, Олег Федорович.
    Психологічні особливості розвитку професійно важливих фізичних якостей особистості офіцера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Хміляр Олег Федорович ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток фізичних якостей--Дисертації
   Загальна психологія--Особистість офіцера--Дисертації

фывфывфыв:
психомоторика -- енергопотенціал -- психічна напруженість -- витривалість -- влучність -- спритність -- професійно важливі якості
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей розвитку професійно важливих фізичних якостей особистості офіцера. У роботі показано основні шляхи розвитку витривалості, влучності та спритності, які базуються на психічній регуляції рухів і дій та енергопотенціалі. Здійснено теоретичний аналіз щодо дослідження психічної регуляції рухів і дій, розкрито їх системну будову. Розроблено практичні рекомендації щодо ефективного розвитку професійно важливих фізичних якостей особистості офіцера.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.923.2(043.3)
Ш 33


    Швидкий, Владислав Олегович.
    Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Швидкий Владислав Олегович ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 172,[26] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійне становлення--Дисертації

фывфывфыв:
"Я"-концепція -- самосвідомість -- становлення особистості -- рефлексія -- образ Я -- самовизначення -- самоактуалізація
Аннотация: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.923.2+159.93:159.95
Г 61


    Головкова, Наталія Олександрівна.
    Пізнавальні почуття як чинник динаміки образу "Я" особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Головкова Наталія Олександрівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2012. - 232 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198-216. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Образ "Я"--Дисертації
фывфывфыв:
пізнавальні почуття -- образ "Я" -- самосвідомість -- почуттєва сфера -- життєвий шлях
Аннотация: У дисертації здійснено інтегроване вивчення структурно-компонентного складу та функціональних особливостей пізнавальних почуттів. Досліджено психологічну сутність образу"Я" особистості у структурі Я-концепції. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс лдя виявлення структурно-функціональних особливостей пізнавальних почуттів. Виявлено психологічні особливості пізнавальних почуттів, ступені їх усвідомлення та взаємозв'язок з регулятивним потенціалом образу "Я" особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.94:612.825.8
К 49


    Клибанівська, Тетяна Миколаївна.
    Психічні стани студентів під час напруженої інтелектуальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Клибанівська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 225,[46] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 202-225. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психічні стани--Інтелектуальна діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
психічні стани -- інтелектуальна діяльність -- студенти -- психокорекційна робота -- позитивні психічні стани -- негативні психічні стани -- саморегуляція
Аннотация: У дисертації з'ясовано сутність поняття і структуру психічних станів студентів під час напруженої інтелектуальної діяльності, уточнено детермінанти й механізми їх виникнення. Визначено показники та рівні прояву психічних станів студентів на різних етапах навчальної діяльності. Досліджено особливості перебігу інтелектуальних психічних станів студента. Здійснено порівняльний та кореляційний аналіз результатів дослідження психічних станів студентів під час напруженої інтелектуальної діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.937.5:7(043.5)
Ф 76


    Фоміна, Ірина Сергіївна.
    Психологічні особливості сприйняття художнього образу студентами гуманітарних спеціальностей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / І. С. Фоміна ; наук. кер. В. В. Клименко ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2015. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприйняття художнього образу--Студенти--Дисертації
фывфывфыв:
художній образ -- сприймання художнього образу -- художній текст -- ставлення до дійсності -- студенти-художники -- студенти-журналісти -- сприймання зображення
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми сприйняття художнього образу. Розроблено методику дослідження утворення художнього образу із заданих елементів цілісності. Досліджено здатності студентів перетворювати елемент предмета на образ. Експериментально виявлено особливості ускладнення в процесі створення художнього образу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
159.943+159.925.8]:81'221(043.5)
Х 64


    Хміляр, Олег Федорович.
    Психологія символічної регуляції поведінки особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / О. Ф. Хміляр ; наук. конс. В. В. Клименко ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 562 с. : табл. - Библиогр.: с. 452-488. -
УДК
Рубрики: Общая психология--История психологии--Диссертации
фывфывфыв:
символ -- особистість -- психомоторний символ -- символічна регуляція -- поведінка -- жест -- міміка -- проксеміка
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі символічної регуляції поведінки особистості. Установлено, що символ, відкриваючи людині багатозначну смислову перспективу предметів і явищ, впливає на проникливість мислення та є опосередкованою формою відображення дійсності. Розкрито символічно-мовленнєві моделі, що забезпечують кодування, передачу та декодування вербальних і психомоторних повідомлень.Обгрунтовано роль мімічних жестів у процесі символічної регуляції поведінки особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
159.943+159.925.8]:81'221(043.5)
Х 64


    Хміляр, Олег Федорович.
    Психологія символічної регуляції поведінки особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / О. Ф. Хміляр ; наук. конс. В. В. Клименко ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 40 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Общая психология--История психологии--Диссертации
фывфывфыв:
символ -- особистість -- психомоторний символ -- символічна регуляція -- поведінка -- жест -- міміка -- проксеміка
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі символічної регуляції поведінки особистості. Установлено, що символ, відкриваючи людині багатозначну смислову перспективу предметів і явищ, впливає на проникливість мислення та є опосередкованою формою відображення дійсності. Розкрито символічно-мовленнєві моделі, що забезпечують кодування, передачу та декодування вербальних і психомоторних повідомлень.Обгрунтовано роль мімічних жестів у процесі символічної регуляції поведінки особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Клименко, Віктор Васильович \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

20.
15(5А2.2)П
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - 166 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Содержание:
Андріюк, Валентина Василівна. Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку / В. В. Андріюк. - С .3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
Бахмутова, Лариса Миколаївна. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими / Л. М. Бахмутова. - С .9-21. - Бібліогр.: с. 18-21 (15 назв)
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .21-28. - Бібліогр.: с. 27-28 (8 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С .28-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (9 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених / Г. В. Гуменюк. - С .37-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (7 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .47-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (11 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів / Г. М. Дубчак. - С .55-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (4 назви)
Завадська, Тетяна Василівна. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку / Т. В. Завадська. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 70-72 (11 назв)
Завірюха, Валентина Василівна. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці / В. В. Завірюха. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
Зеленська, Зоя Петрівна. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики / З. П. Зеленська. - С .83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
Клименко, Віктор Васильович. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини / В. В. Клименко. - С .89-106. - Бібліогр.: с. 104-105 (13 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів / О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. - С .106-121. - Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Характеристики мотивації досягнення науковців / Т. В. Кружева. - С .121-128. - Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів / Н. М. Панасенко. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (7 назв)
Сабліна, Наталія Володимирівна. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі / Н. В. Сабліна. - С .136-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів / Т. Л. Савченко. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 149-151 (8 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .151-164. - Бібліогр.: с. 159-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
психофізіологія -- психологія праці -- експериментальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-23 
 
Статистика
за 12.07.2024
Число запросов 29657
Число посетителей 841
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя