Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Шиловська, Олена Миколаївна@<.>
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 18
1.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - 138 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 08.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование как фактор развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .1-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Місце самопроектування у проектній парадигмі / М. Л. Смульсон. - С .16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
Лебединська, І. В. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії / І. В. Лебединська. - С .30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
Зарецька, О. О. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми / О. О. Зарецька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения / В. А. Мединцев. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 69-72 (21 назва) : рис.
Гуцол, Світлана Юріївна. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи / С. Ю. Гуцол. - С .73-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (8 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
Березко, І. В. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії / І. В. Березко. - С .109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
Брацюк, О. Г. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств / О. Г. Брацюк. - С .213-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (6 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2
Ш 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
УДК

фывфывфыв:
самопроектування -- соціокультурний досвід -- емоційно-оціночний компонент -- когнітивний компонент -- поведінка
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному дослідженню передумов розвитку здатності дитини молодшого шкільного віку до самопроектування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 186 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 11.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование и развитие личности / Н. В. Чепелєва. - С .4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
Балл, Георгий Алексеевич. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С .18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості / М. Л. Смульсон. - С .36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. - С .49-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (15 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности / С. Ю. Гуцол. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості / О. О. Зарецька. - С .72-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (12 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості / О. В. Зазимко. - С .85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
Шиловська, Олена Миколаївна. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток в старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку / І. В. Березко. - С .130-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері / І. Л. Гудінова. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
Проскура, Олена Василівна. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування / О. В. Проскура. - С .156-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.923.2
Ш 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- соціокультурний досвід -- психологічне здоров'я -- прийняття рішень -- відповідальність -- стрес -- стресові ситуації -- стресостійкість у дитини -- молодший шкільний вік -- самототожність -- особистісний досвід
Аннотация: Досліджуються передумови розвитку здатності молодшого дошкільника до самопроектування. Визначені особливості дорослості у дитини молодшого шкільного віку, що закладаються під впливом соціокультурного середовища. Зроблено припущення щодо зв'язку здатності до самопроектування із психологічним здоров'ям дитини, зокрема із здатністю приймати відповідальність за прийняття рішень, стійкістю до стресів. Розкрито фактори ризику порушення психологічного здоров'я дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
373.5.035:801.73
П 77


   
    Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу [Текст] : практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - 362 с. : табл. - ISBN 978-966-2305-70-8 : Б. ц.
    Содержание:
Чепєлева, Наталія Василівна. Самопроектування як чинник розвитку особистості / Н. В. Чепєлева. - С .8-13. - Бібліогр.: с. 13 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Розвиток в учнів здатності до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє / М. Л. Смульсон. - С .78-81. - Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю / О. О. Зарецька. - С .82-88. - Бібліогр.: с. 88 (8 назв)
Чепєлева, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій та автор власного життя / Н. В. Чепєлева. - С .118-123. - Бібліогр.: с. 123 (8 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування / О. М. Шиловська. - С .124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наратив - презентація себе / О. В. Зазимко. - С .132-135. - Бібліогр.: с. 135 (4 назви)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації / О. О. Зарецька. - С .150-155. - Бібліогр.: с. 155 (15 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративні технології в освоєнні нового змісту / О. В. Зазимко. - С .156-159. - Бібліогр.: с. 159 (2 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики / О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. - С .160-166. - Бібліогр.: с. 166 (2 назви)
Гуцол, Світлана Юріївна. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу / С. Ю. Гуцол. - С .179-184. - Бібліогр.: с. 184 (14 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах / І. Л. Гудінова. - С .185-190. - Бібліогр.: с. 190 (15 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу / Т. С. Гурлєва. - С .191-199. - Бібліогр.: с. 198-199 (21 назва)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід / Н. Д. Володарська. - С .200-207. - Бібліогр.: с. 207 (9 назв)
УДК
Рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв:
наратив -- дитячий вік -- герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
373.5.035:801.73
П 77


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Розвиток в учнів здатності до самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 68-77. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- герменевтика -- самопроектування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
373.5.035:801.73
П 77


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- психологічна герменевтика -- самопроектування -- самоосмислення -- саморозвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
373.5.035:801.73
П 77


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики [Текст] / О. В. Зазимко, О. М. Шиловська // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 160-166. - Бібліогр.: с. 166 (2 назви) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЧНА ГЕРМЕНЕВТИКА -- НАРАТИВ -- Наративна психологія -- розвиток особистості -- віковий розвиток особистості -- вікові психологічні особливості


Доп.точки доступа:
Шиловська, Олена Миколаївна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
373.013
К 63


   
    Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86 ; ред. рада І. Г. Єрмаков [и др.]. - К. : [б. и.], 2016. - 396 с. : табл. - ISSN 2227-6246. - ISBN 978-617-7021-46-8 : 30.00 грн.
    Содержание:
Чепєлева, Наталія Василівна. Наратив як засіб організації та впорядкування особистого досвіду / Н. В. Чепєлева. - С .201-206. - Бібліогр.: с. 206 (10 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Осмислення життєвих цінностей в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .211-215
Зарецька, Ольга Олександрівна. Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання / О. О. Зарецька. - С .215-218. - Бібліогр.: с. 218 (9 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив процесів розуміння життєвого досвіду на особистісне зростання молодших школярів і підлітків / О. М. Шиловська. - С .219-223
УДК
РУБ 373.013
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
гімназія -- учні -- навчально-виховний процес -- наративний підхід

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада.\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада.\; Мельник, Т. В. \ред. рада.\; Боброва, С. Й. \ред. рада.\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
373
К 63


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Вплив процесів розуміння життєвого досвіду на особистісне зростання молодших школярів і підлітків [Текст] / О. М. Шиловська // Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії : Збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - К., 2016. - С. 219-223 . - ISBN 978-617-7021-46-8
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
молодші школярі -- підлітки -- особистісне зростання -- розуміння життєвого досвіду


Доп.точки доступа:
Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада\; Мельник, Т. В. \ред. рада\; Боброва, С. Й. \ред. рада\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України(К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 7 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; гол. ред. С. Д. Максименко . - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Лейтмотив как ведущая линия развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості / Т. М. Титаренко. - С .15-23. - Бібліогр.: с. 23 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача / М. Л. Смульсон. - С .24-34. - Бібліогр.: с. 32-34 (21 назва)
Андрієвська, Валерія Вікторівна. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності / В. В. Андрієвська. - С .35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
Лебединська, І. В. Личностный опыт: пути смыслообразования / І. В. Лебединська. - С .49-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Матрица культурного пространства лица / В. А. Мединцев. - С .58-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (25 назв) : табл.
Чепелєва, Наталія Василівна. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем / Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (17 назв)
Зарецька, О. О. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження / О. О. Зарецька. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного / О. М. Кочубейник. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 110 (11 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта) / С. Ю. Гуцол. - С .111-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (19 назв)
Черемных, Е. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации / Е. Черемных. - С .121-142. - Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / О. В. Зазимко. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Чернобровкина, В. А. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / В. А. Чернобровкина. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Полунін, О. В. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда / О. В. Полунін. - С .168-180. - Бібліогр.: с. 1178-180 (16 назв)
Крайчинська, В. А. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання / В. А. Крайчинська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 188-190 (25 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду / О. М. Шиловська. - С .191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості / Н. Уніат. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Березко, Іванна Василівна. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання / І. В. Березко. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
Чаусова, Ю. А. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків / Ю. А. Чаусова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (17 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях / І. Л. Гудінова. - С .235-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
психологічна герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
151.60
А 43


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду [Текстььь] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
наратив -- емоційно-позитивний тип наративу -- емоційно-негативний тип наративу -- амбівалентний тип наративу
Аннотация: У статті розкрито результати дослідження, спрямованого на виявлення впливу особистісних якостей дитини на породження різних типів текстів-наративів дітьми молодшого шкільного віку. Виявлено також зовнішні чинники, які впливають на усвідомлення дитиною власного досвіду.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 216 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 13.00 р.
    Содержание:
Чепелева, Наталия Васильевна. Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности / Н. В. Чепелева. - С .4-19. - Бібліогр.: с. 18-19 (7 назв)
Рудницкая, Светлана Юрьевна. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности / С. Ю. Рудницкая. - С .20-37. - Бібліогр.: с. 34-37 (16 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .38-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (8 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Особистісне самопроектування і проблема раціональності / І. В. Лебединська. - С .52-63. - Бібліогр.: с. 61-63 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С .64-81. - Бібліогр.: с. 79-81 (7 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці / О. М. Шиловська. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
Березко, Іванна Василівна. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань / І. В. Березко. - С .94-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .109-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (10 назви)
Кресан, Ольга Дмитрівна. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях / О. Д. Кресан. - С .121-134. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Мещеряков, Д. С. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності / Д. С. Мещеряков. - С .135-154. - Бібліогр.: с. 132-134 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості / І. Л. Гудінова. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 166 (3 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості / К. В. Гуцол. - С .167-185. - Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
Галунзовский, Илья сергеевич. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход / И. С. Галунзовский. - С .186-199. - Бібліогр.: С. 196-199 (17 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування / А. О. Колярова. - С .200-213. - Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
Психологічна герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

14.
151.60
А 43


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці [Текст] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 82-93. - Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- дискурсивні практики -- прототексти -- комунікативна компетентність -- саморозуміння -- самопізнання -- часова перспектива
Аннотация: Самопроектування - це спроби створення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються у житті найближчого оточення. Однак, інтерпретація та реінтерпретація особистого досвіду молодшого школяра можлива лише за активної участі дорослого.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

15.
153
О-72


   
    Особистість та її історія [Текст] : кол. монографія / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя ; за ред. Н. В. Чепелєвої ; ред. М. В. Папучі. - Ніжин : НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - 538 с. - ISBN 978-617-527-184-1 : 35.00 грн
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій / Н. В. Чепелєва. - С .7-22. - Бібліогр.: С. 21-22
Швалб, Юрій Михайлович. Становлення особистості як суб'єкта життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С .57-73
Лебединська, Ірина Вадимівна. Історія особистості у контексті методологічної рефлексії / І. В. Лебединська. - С .100-107. - Бібліогр.: С. 106-107
Зарецька, Ольга Олександрівна. Самопроектування дорослої особистості (рефлексивний аспект) / О. О. Зарецька. - С .124-140. - Бібліогр.: С. 138-140
Смульсон, Марина Лазарівна. Часовий вимір в історіях життя літніх людей / М. Л. Смульсон. - С .193-208. - Бібліогр.: С. 208
Зазимко, Оксана Володимирівна. Саморозвиток особистості юнацького віку в наративних історіях / О. В. Зазимко. - С .270-285. - Бібліогр.: С. 285
Березко, І. В. Історія життя та вектор щодо майбутнього в осіб з онкологічними захворюваннями / І. В. Березко. - С .297-311. - Бібліогр.: С. 311
Шиловська, Олена Миколаївна. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду молодшими школярами / О. М. Шиловська. - С .311-323. - Бібліогр.: С.323
Степура, Євгеній Вікторович. Релігія в контексті психологічного здоров'я особи / Є. В. Степура. - С .469-478. - Бібліогр.: С. 477-478
Гудінова, Ірина Леонідівна. Вплив соціокультурних текстових зразків на самопроектування особистості / І. Л. Гудінова. - С .501-517. - Бібліогр.: С. 515-517
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- саморозвиток -- історія особистості -- життєвий шлях -- власна історія


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Наталія Василівна \за ред.\; Папучі, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

16.
153
О-72


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Розуміння та інтерпретація особистого досвіду молодшими школярами [Текст] / О. М. Шиловська // Особистість та її історія : кол. монографія / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - С. 311-323. - Бібліогр.: С.323 . - ISBN 978-617-527-184-1
УДК
РУБ 153


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Наталія Василівна \за ред.\; Папучі, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 164 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 10.00 р.
    Содержание:
Чепелева, Наталия Васильевна. Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії / Н. В. Чепелева. - С .4-20. - Бібліогр.: с. 16-20 (20 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. До проблеми технологалізації процесів самопроектування / М. Л. Смульсон. - С .21-36. - Бібліогр.: с. 32-36 (18 назв)
Рудницька, Світлана Юріївна. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання / С. Ю. Рудницька. - С .37-52. - Бібліогр.: с. 45-52 (34 назви)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості / О. В. Зазимко. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 68-72 (21 назва)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування / О. О. Зарецька. - С .73-85. - Бібліогр.: с. 82-85 (12 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків / О. М. Шиловська. - С .86-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Березко, Іванна Василівна. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями / І. В. Березко. - С .99-112. - Бібліогр.: с. 109-112 (9 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету / І. Л. Гудінова. - С .113-121. - Бібліогр.: с. 121 (4 назви)
Гуцол, Кирил Віталійович. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування / К. В. Гуцол. - С .122-133. - Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
Галунзовский, Илля Сергеевич. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования / И. С. Галунзовский. - С .134-147. - Бібліогр.: с. 144-147 (15 назв)
Колярова, Анастасія Олегівна. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування / А. О. Колярова. - С .148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
Психологічна герменевтика

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
151.60
А 43


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків [Текст] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 86-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
самопроектування -- дискурсивні технології -- життєвий проект -- підлітковий вік -- саморозуміння -- самопізнання -- система цінностей
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному дослідженню особливостей застосування дискурсивних технологій самопроектування в підлітковому віці. Показано, що старший підлітковий вік є найбільш сензитивним для перших спроб самопроектування. Однак початок процесу самопроектування залежить від рівня розвитку особистості та успішності в соціумі. Самопроектування у підлітковому віці передбачає свтворення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються в житті значимого іншого. Визначено, що розвиваючи здатність до самопроектування, необхідно застосувати наступні дискурсивні технології: технологія виокремлення теми висловлювань; технологія інформаційного діалогу; технологія наративізації життєвого досвіду; технологія смислового діалогу. Розвиток у підлітка здатності самостійно планувати своє життя, виходячи з власної системи цінностей та розвиток часової перспективи є важливою передумовою розвитку у дитини здатності до самопроектування. У ранньому підлітковому віці, внаслідок недостатньо сформованого образу "Я", дитина також може породжувати саме соціальний проект. Однак дані проекти вже суттєво зумовлює референтна група. Це можуть бути як члени сім'ї, так і коло друзів, однолітків, на систему цінностей яких дитина орієнтується і часто сприймає її як власну. Починаючи із середнього підліткового віку дитина може будувати проекти на основі власного образу "Я". Однак на етапі середнього підліткового віку цей образ ще не є достатньо стійкою структурою. Під впливом соціокультурного оточення підліток змінює образ власного "Я", внаслідок чого змінюється і його життєвий проект.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 12.06.2024
Число запросов 35227
Число посетителей 1546
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя