Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (110)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Одеса<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
159.923.38+005.95-051
Д 36


    Дерябіна, Галина Валеріївна.
    Психологічні особливості розвитку управлінського потенціалу особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Дерябіна Галина Валеріївна ; наук. кер. Каменська Н. Л. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2008. - 204 с. : табл. - Бібліогр.: с. 160-171. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Потенціал особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- управлінський потенціал -- структура управлінського потенціалу -- тренінг -- психодрама -- арттерапія -- нейролінгвістичне програмування
Анотація: У дисертаційному дослідженні дається аналіз проблеми управлінського потенціалу. Управлінський потенціал розуміється як ресурс управлінських можливостей людини, здатність конкретної людини до здійснення управлінських дій, управлінської діяльності в цілому. Розглядається структура управлінського потенціалу, я ка включає мисленнєві, організаторські, комунікативні здібності та особистісні риси. Виявлено психологічні риси управлінців, які стосуються їх особистісних властивостей (тест Кеттелла) та акцентуацій характеру.Проаналізовано головні труднощі в діяльності управлінців. Виокремлено головні риси високо-та малопродуктивних управлінців. Запропоновано тренінг з розвитку управлінського потенціалу, який містить різні техніки: психодраму, арттерапію, нейролінгвістичне програмування. Показано ефективність тренінгу на різних вікових та професійних групах управлінців.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Каменська , Наталія Леонідівна \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:37.011.3-051:159.954.4
К 67


    Корнієнко, Святослав Володимирович.
    Розв`язування психологічних задач як засіб становлення творчої активності майбутнього вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Корнієнко Святослав Володимирович ; наук. кер. Єршова-Бабенко І. В. ; Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2008. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 163-172. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологічні задачі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна задача -- творча активність -- особистісно орієнтований підхід -- педагогічна діяльність
Анотація: У дисертації розглядаються методологічні та прикладні питання процеси розв"язування майбутніми психологами психологічних задач як засобу розвитку їхньої творчої активності. Обгрунтовано доцільність застосування чотирьох принципів задачного підходу: принцип задачної інтеграції, принцип особистісної орієнтації; принцип цільової лімінальності і принцип пошукової латентності. Визначено психолого-педагогічні умови використання різних видів психологічних задач для розвитку творчої активності майбутнього вчителя. У роботі обгрунтовується модель психолого-педагогічних умов, зокрема змісту, форм і методів реалізації задачного підходу до ставлення творчої активності студентів-випускниківвищих навчальних закладів у процесі їх підготовки; визначено комплекс критеріїв оптимального розв"язання психологічних задач майбутніми вчителями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єршова-Бабенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.942+159.964]:613
Б 33


    Башмакова, Олена Владиславівна.
    Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров`я [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Башмакова Олена Владиславівна ; наук. кер. Єршов-Бабенко І. В. ; Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2007. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-195. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ставлення до здоров'я--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ставлення до здоров`я -- тип ставлення до здоров`я -- локус контролю -- емоційний стан -- домінуючий психічний стан -- психоемоційна напруга -- тривога
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних та психосоціальних чинників на ставлення дорослих осіб до здоров`я. В роботі розглянуті особливості ставлення людини та суспільства до здоров`я в їх часовій перспективі; пороблеми та перспективи дослідження специфічного психічного явища-ставлення до здоров`я; основні підходи до вивчення впливу психологічних, демографічних і соціальних факторів на здоров`я та на ставлення до нього. В роботі показано, що окремі характеристики індивідуального ставлення до здоров`я (модальність, інтенсивність та її компоненти) зазнають впливу широкого спектру тривалих та домінуючих емоційних станів (психоемоційної напруги, тривоги соматичної та нейротичної спрямованості, бодьорості-смутку,задоволеності-незадоволеності), значною мірою залежать від стійкості емоційного тону, пов`язані з психосоціальним статусом особи (статтю, віком, рівнем освіти та доходів) та її локусом контролю стосовно здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. Вивчена специфіка емоційного стану, психосоціальні характеристики, співвідношення показників локусу контролю стосовно здоров"я та компонентів інтенсивності ставлення в осіб з різними типами ставлення до здоров"я.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
378-057.875:34-051+316.454.52+81'233
Б 61


    Білоножко , Анжела Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Білоножко Анжела Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2008. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-205. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна культура -- комунікативна діяльність -- комунікативні вміння -- майбутні юристи
Анотація: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.964.2
С 18


    Саннікова, Анастасія Олександрівна.
    Диференціально-психологічний аналіз сценічних бар'єрів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Саннікова Анастасія Олександрівна ; наук. кер. Кузнєцова О. В. ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. - Одеса, 2012. - 251 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-218. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Диференціально-психологічний аналіз--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
сценічний бар'єр -- емоційність -- схильність -- структурні компоненти -- диференціально-психологічний аналіз
Анотація: У дисертації здійснено теоретико-емпіричний аналіз сценічного бар'єра як мінливого стану і як стійкої властивості особистості. Уточнено поняття "сценічний бар'єр", представлена його структура, що включає: психофізіологічний показник, емоційний, когнітивний, конативний, контрольно-регулятивний, мотиваційно-ціннісний, ергічний, показнпик схильності до "стоп-реакцій". Для діагностики показників схильності до сценічних бар'єрів розроблений тест-опитувальник індивідуальної міри вираженості сценічного бар'єра, який можна використовувати в дослідницьких та практичних цілях. Для діагностики актуальних переживань сценічного бар'єра розроблений варіант пролонгованої щоденникової методики. Виділені і описані психологічні характеристики осіб схильних і не схильних до сценічного бар'єра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузнєцова, Оксана Володимирівна \наук. кер.\; Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.937.53(043.3)
М 75


    Молдаванова, Аліса Володимирівна.
    Фактор часу в "психологічному профілі" керівника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Молдаванова Аліса Володимирівна ; наук. кер. Цуканов Б. Й. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2004. - 189 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 162-175. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Керівники--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- "психологічний профіль" -- переживання часу -- часові властивості психіки -- Часова перспектива -- Мотивація досягнень
Анотація: В роботі досліджені особливості опосередкованого вівідношення керівників до часу за чотирма основними параметрами: часова перспектива, суб'єктивна швидкість плину часу, особливе ставлення до нього, як до суб'єктивної реальності і цінності, а також вміння практично розпоряджатись часом (планувати, розподіляти, використовувати). Ці особливості досліджені з урахуванням механізмів безпосереднього переживання часу керівниками: метрики та топології часу в їх психіці. Встановлено і описано залежність рівня успішності суб'єкта в керівній діяльності від особливостей його опосередкованого відношення до часу. В дисертації також визначається особлива роль фактора часу в умовно прийнятому "психологічному профілі" керівника і описується, як саме, важливі для нього якості, які складають основу "профілю", пов'язані з фактором часу. Встановлений і обґрунтований оптимальний рівень прояву цих якостей у керівників. Встановлено також оптимальний для менеджерів рівень мотивації досягнень і показано, як саме він узгоджений з часовими властивостями їх психіки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Цуканов, Борис Йосипович \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.33:172
С 53


    Снігур, Людмила Анатоліївна.
    Психологія становлення громадської особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Снігур Людмила Анатоліївна ; Південноукр. держ. пед. ун-т. - Одеса, 2004. - 447 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 373-406. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
становлення громадянськості -- становлення особистості -- ціннісно-смислова орієнтація -- студенти внз -- курсанти внз -- мотиви поведінки -- творча група -- психолого-педагогічна взаємодія
Анотація: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення громадянськості. Розроблено концептуальну модель громадянськості особистості та обґрунтовано систему психолого-педагогічних умов становлення громадянськості. Досліджено процесуальні аспекти становлення громадянськості. Розкрито психологічні закономірності та механізми становлення громадянськості. Розроблена та апробована методика діагностико-корекційної роботи з молоддю у сприянні становленню громадянської особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923-057.875:174.6:616-056.4.001.18(043.3)
Б 90


    Булатова, Яна Валеріївна.
    Особливості особистості, психологічно схильної до азартних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Я. В. Булатова ; наук. кер. В. Й. Бочелюк ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 16 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- азартна гра -- прогноз розвитку особистості -- психологічна залежність -- психологічна схильність
Анотація: В дослідженні психологічна схильність особистості до азартних ігор розглядається як сукупність стійких особистісних конструктів, які у певних умовах підвищують ризик виникнення реальної залежності (до початку безпосереднього захоплення або вживання). Показано, що респонденти характеризуються підвищеним рівнем екстраверсії і пасивності, серенім рівнем імпульсивності, обережності з помірною тенденцією до прояву поведінки, пов'язаної з ризиком.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бочелюк, Віталій Йосипович \наук. кер.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923:922.63(043.3)
Ф 79


    Форманюк, Юлія Валеріївна.
    Психологічні особливості інфантильного радикалу особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Ю. В. Форманюк ; наук. керівн. М. А. Крюкова ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 18 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- структура особистості -- інфантильність -- інфантильний радикал -- особистісні компетенції -- локус контролю -- соціальна креативність -- онтогенетична рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології». – Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, 2017. У дисертації представлений теоретичний та емпіричний аналіз проблеми інфантильності, визначено головні підходи до її дослідження. Як наукова категорія в психології інфантильність розглядається як прояв соціальної незрілості, егоцентризм дорослої людини. В сучасній науці виділяються клінічний, кримінальний та психологічний підходи до вивчення інфантильності. На основі розробленої п’ятифакторної моделі в структурі індивідно- особистісних рис виокремлено радикали (аутичний, абсорбційний, ананкастичний, інфантильний та невротичний), визначення яких дозволило дослідити інфантильні компоненти у складі особистості. Конструкт інфантильного радикалу визначається рівноважним впливом довірливості та неадекватної самооцінки, що викриває відчуття власної незначущості та безпорадності у наслідок чого, зростає потреба у надмірній увазі та ставленні до себе, завищеній самооцінці, потребі у пошуку симпатії, схваленні та прагненні до заступництва. Виявлено статистично значущий взаємовплив інфантильного радикалу, рівню онтогенетичної рефлексії, соціальної креативності та показників ектернальності - інтернальності. Виділено основні особистісні компетенції та визначено характер взаємодії інфантильного радикалу і особистісних властивостей за ними. Визначено основні зовнішні та внутрішні компетенції: внутрішньосімейних взаємовідносин, матеріального і соціального статусу, валеологічної сфери та професійної діяльності. Виявлено структуру інфантильної поведінки особистості, яка визначається співвідношенням факторів ставлення особистості щодо інших та світу в цілому (фактор N), формами прояву власної поведінки, ставленням до власного життя та врівноваженості нервових процесів (група факторів С, Е, F), екстернальним локусом контролю та особливостями соціальної креативності. Розроблено методичні рекомендації з корекції інфантильності особистості, які спираються на припущення, що жодна людина не може претендувати на роль повністю розвиненої і зрілої особистості, а саморозвиток–безперервний процес.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Крюкова, Марина Анатоліївна \наук. керівн.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923:947.23(043.3)
К 26


    Карпінська, Оксана Миколаївна.
    Постакмеологічні ресурси особистості похилого віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Карпінська ; наук. керівн. З. О. Кіреєва ; Одеськ. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
ресурси -- особистість -- похилий вік -- життєстійкість -- особистісна зрілість -- ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертаційне дослідження представляє постакмеологічні ресурси особистості похилого віку. Проаналізовано проблеми ресурсів в психологічній науці. Показано, що частіше поняття ресурс досліджують в зв’язку з: адаптацією особистості до нових соціальних ситуацій, труднощів, психологічним здоров’ям, розвитком теорій психологічного стресу. Надано різні класифікації ресурсів (середові / особистісні; вузько спрямовані мета-ресурси, внутрішні/зовнішні; фізіологічні; психологічні; соціальні та ін.). Вказано на особливості ресурсів, що пов’язані зі зберіганням, втрачанням та відновлюванням/невідновленням. Розглянуто особистісні ресурси. Емпірично вивчено постакмеологічні ресурси у осіб похилого віку. До них віднесено: віра в минулий досвід, надії на майбутнє і успішне досягнення цілей, відповідальність за свої дії і вчинки, особистісна зрілість, життєстійкість, стресостійкість, відношення до власного Я, ціннісні орієнтації (здоров’я, любов до партнера, активне діяльне життя та щасливе сімейне життя). Встановлено та порівняно особливості ресурсної сфери у особистостей ранньої та середньої дорослості віку з її особливостями у людей похилого віку. Визначено комплекси змінних, що складають ресурси особистості на різних етапах життя. У людей похилого віку це: «Життєстійкість», «Самоприйняття, з орієнтацією на успіх», «Розвиток», «Впевненість і віра». Продемонстровані механізми взаємозв’язків особистісних ресурсів на різних етапах онтогенезу. За допомогою регресійного аналізу встановлено, що з віком кількість регресійних звязків-відношень між психологічними змінними ресурсів збільшується, відбувається їх структурна реорганізація. Оскільки кожний з ресурсів у людини похилого віку знаходяться майже на низькому рівні, то вона вимушена використовувати максимальну кількість особистісних ресурсів, які пов’язані між собою, що дає їй можливість протистояти тиску суспільства, розвиватися та самоздійснюватися. Виключення одного або ще більше зниження рівня одного з ресурсів може привести до руйнування в системі ресурсів і дезадаптації особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кіреєва, Зоя Олександрівна \наук. керівн.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 200960
Кількість відвідувачів 1397
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя