Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (872)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (81)Рідкісна книга (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПОНЯТТЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 68
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Богдан, Л. М. Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 10-11 (11 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків / А. М. Грись, В. О. Голубнюк. - С .14-26. - Бібліогр.: с. 25 (3 назви) : табл.
Ліщина, Н. В. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу / Н. В. Ліщина. - С .27-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (14 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації / Л. М. Литвинчук. - С .38-49. - Бібліогр.: с. 48 (8 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації / М. В. Максимов. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 59 (6 назв)
Максимова, Н. Ю. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм / Н. Ю. Максимова. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68 (2 назви)
Манилов, И. Ф. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия / И. Ф. Манилов. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (9 назв)
Мельниченко, Л. М. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії / Л. М. Мельниченко. - С .82-90. - Бібліогр.: с. 88-89 (9 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам / О. Б. Мельничук. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (10 назв)
Некіз, Т. А. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці / Т. А. Некіз. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (4 назви)
Павлюк, Марія Михайлівна. Суб'єктність у контексті самостійності особистості / М. М. Павлюк. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (6 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів / Р. П. Попелюшко. - С .120-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (5 назв)
Раєвська, Яна Миколаївна. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт / Я. М. Раєвська. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (8 назв)
Рябовол, Т. А. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків / Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. - С .140-151. - Бібліогр.: с. 150 (4 назви)
Соловей, Яніна Григорівна. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .152-160. - Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
Старков, Денис Юрійович. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб / Д. Ю. Старков. - С .161-181. - Бібліогр.: с. 178-180 (20 назв) : табл.
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень / А. Д. Терещук. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-191 (7 назв) : табл.
Ткач, Богдан Миколайович. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
Травенко, О. С. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки / О. С. Травенко. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 212-213 (13 назв)
Чайка, Галина Василівна. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників / Г. В. Чайка. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (23 назви)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації / В. М. Щербина-Прилука. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
Ярошко, П. М. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу / П. М. Ярошко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 243-245 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гейко, Є. В.
    Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" [Текст] / Є. В. Гейко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість як цілісність -- системно-цілісна методологія -- цілісність особистості -- цілісний підхід
Анотація: У статті розкриваються особливості цілісності особистості через призму двох планів особистісного буття, тобто саме особистості й особистісного на підгрунті комплексного підходу, що уможливлює окреслити зовнішні й внутрішні межі особистості. Тому визначаються специфічні прояви особистості (особистісний план, саме тут особистість, володіючи абсолютною свободою, виявляється принципово незавершеною). Зазначене поняття "цілісність особистості" представлене у вимірі філософських, релігійних та психологічних концепцій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Литвиненко, Л. І.
    Поняття ролі як одиниці соціального досвіду [Текст] / Л. І. Литвиненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 33-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (24 назви)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
роль -- психодрама -- рольові теорії -- соціальне дослідження
Анотація: У статті розкривається феномен ролі та його зв'язок з психотерапевтичними напрямками, зокрема з психодрамою; розглядається поняття ролі та її психологічна природа; дається класифікація ролей та основні рольові теорії


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
615.851
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 9 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - 256 с. : табл. - Б. ц.
    Зміст:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Кататимно-імагінативна психотерапія: сучасний стан розвитку та перспективи застосування у вітчизняному психотерапевтичному просторі / З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. - С .5-32. - Бібліогр.: с. 25-32 (65 назв)
Литвиненко, Л. І. Поняття ролі як одиниці соціального досвіду / Л. І. Литвиненко. - С .33-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (24 назви)
Данилевський, І. А. Розвиток інтерперсональної психотерапії: від Ференці до Габермаса / І. А. Данилевський. - С .47-55. - Бібліогр.: с. 54 (13 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Заздрість - проблема чи поштовх до дії? / С. П. Яланська. - С .56-66. - Бібліогр.: с. 65 (9 назв)
Онищенко, Галина Іванівна. Философско-психологические аспекты феномена любви в научном дискурсе / Г. І. Онищенко. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (7 назв)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Здатність особистості до зрілих стосунків як одиниця аналізу у психотерапевтичному процесі / Я. М. Омельченко. - С .79-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (25 назв)
Алєксєєва, Ю. А. Методи групової консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків / Ю. А. Алєксєєва, Н. І. Бігун. - С .96-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (19 назв)
Алєксєєва, Ю. А. Віра як форма ставлення людини до духовних цінностей на тлі есхатологічних переживань / Ю. А. Алєксєєва, А. В. Кустов. - С .110-123. - Бібліогр.: с. 122 (4 назви)
Юрченко, Т. П. Развитие духовности человека в психотерапевтическом процессе / Т. П. Юрченко. - С .123-136. - Бібліогр.: с. 134-136 (17 назв)
Гребінь, Л. О. Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії / Л. О. Гребінь. - С .137-152. - Бібліогр.: с. 148-151 (41 назва)
Гурлєва, Т. С. Умови і методи психологічної допомоги людині в опануванні смислом особистісного існування / Т. С. Гурлєва. - С .152-167. - Бібліогр.: с. 164-166 (29 назв)
Демидюк, Н. П. Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики / Н. П. Демидюк. - С .167-180. - Бібліогр.: с.179 (5 назв)
Журавльова, Н. Ю. Психотерапевтический потенциал феномена переживания в экзистенциально-гуманистическом подходе / Н. Ю. Журавльова. - С .180-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (24 назви)
Єрмусевич, О. І. Діалог у сім'ї: психологічна допомога засобами системної сімейної терапії та екзистенційно-гуманістичного підходу / О. І. Єрмусевич. - С .198-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (10 назв)
Плескач, Б. В. Вплив соціальних умов життя на психологічні особливості людини: гіпотези дослідження / Б. В. Плескач. - С .209-230. - Бібліогр.: с. 228-229 (14 назв)
Уркаєв, В. С. Базовая акциональная способность в психокоррекции азартного игрового аддиктивного поведения / В. С. Уркаєв. - С .230-242. - Бібліогр.: с. 241-242 (11 назв) : табл.
Науменко, Г. М. Механізми подолання та психологічного захисту у жінок з лейоміомою матки після перенесення оперативного втручання / Г. М. Науменко. - С .243-253. - Бібліогр.: с. 251-252 (14 назв) : рис.
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія -- психотерапія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 215-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (23 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
поняття «Я» -- Я-концепція -- Я-образи -- особистість -- соціокультурне середовище
Анотація: У статті на основі літературних джерел досліджується Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття «Я». Я-концепція виникає і розвивається у процесі соціальної взаємодії, є результатом культурного розвитку. Вона змінюється під впливом як внутрішніх, так і зовнішніх чинників, які можуть бути як традиційними: сім’я, школа, так і новими: засоби масової інформації, комп’ютерне віртуальне середовище. Як складну, ієрархічно побудовану систему, Я-концепцію можна розглядати, виходячи з різних основ, проте Я-образи можна розглядати як такі структурні елементи цілісної Я-концепції, що розкривають суб’єктивне знання особистості про себе, в яких узагальнена емоційна і когнітивна інформація про сутність «Я».


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, В. В.
    Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Анотація: У статті аналізується генеза поняття "особистість" та психологічні наративи, в яких воно концептуалізується. Зроблено спробу розкрити структуру та зміст понять "особистість", відображуючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на становлення понять "особистості" в українській психологічній думці. Показано типи рамкових підходів до концептуалізації поняття "особистість", що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття "особистість", що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття "особистість", спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Останні, в свою чергу, засвідчують становлення суто наукових підходів до вироблення поняття "особистість". Грунтучись на конкретизації, по-перше генетичних факторів, по-друге, соціальних факторів, по-третє, феноменології особистості - її описові за допомогою емпіричних методів - поняття проаналізовано як соціокультурний феномен. Згідно з висновками, отриманими на основі концепції "історії понять", реалізація тих чи інших факторів відображалась у відповідних наукових напрямках досліджень, а отже й уявленнях про поняття "особистість".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
81'23
Д 30


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дем`яненко, С.
    Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку [Текст] / С. Дем`яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
метамова -- метамовний розвиток -- мовні одиниці -- мовні поняття -- старші дошкільники
Анотація: У статті представлено результати проведеного діагностичного вивчення метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку за когнітивним, репродуктивним і рефлексивним критеріями. Проаналізовано отриманий емпіричний матеріал, що дозволило встановити деякі особливості та умови природного метамовного розвитку старших дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 38 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Миколаїв : Іліон, 2015. - 582 с. - ISSN 2072-4772. - 34.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології / С. Д. Максименко. - С .13- 23. - Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
Абсалямова, Л. М. Психологічна структура і зміст "Я тілесного" / Л. М. Абсалямова. - С .24-38. - Бібліогр.: с. 35-36 (20 назв)
Бабаян, Ю. О. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
Баркасі, В. В. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов / В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Бацилєва, Ольга Валеріївна. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді / О. В. Бацилєва. - С .57-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки / К. В. Бондар. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (10 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці / Л. А. Варава. - С .79-92. - Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
Василенко, Я. О. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці / Я. О. Василенко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (16 назв)
Воропаєв, Євгеній Павлович. Рухова хвиля в артистичній практиці / Є. П. Воропаєв. - С .105-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (9 назв)
Гальцева, Тетяна Олексіївна . Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання) / Т. О. Гальцева. - С .117-129. - Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
Генералова, О. М. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги / О. М. Генералова. - С .130-142. - Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
Довгань, Н. Ю. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення / Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (11 назв)
Доцевич, Т. І. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу / Т. І. Доцевич. - С .154-166. - Бібліогр.: с. 162-163 (25 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова. - С .167-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. - С .178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
Кахно, Ірина Вікторівна. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі / І. В. Кахно. - С .213-222. - Бібліогр.: с. 220 (10 назв)
Кашекова, О. П. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога / О. П. Кашекова. - С .223-233. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Козлов, О. В. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я / О. В. Козлов. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 241-242 (19 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності / О. А. Кривопишина. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
Лановенко, І. І. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю / І. І. Лановенко. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 265 (9 назв)
Літуш, С. В. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів / С. В. Літуш. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
Литвиненко, І. С. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму / І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. - С .279-298. - Бібліогр.: с. 295-296 (19 назв)
Матвієнко, О. В. Формування життєвого сценарію молоді / О. В. Матвієнко. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 306-307 (5 назв)
Михальченко, Н. В. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра / Н. В. Михальченко. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 315-316 (14 назв)
Мосьпан, М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .319-327. - Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
Мухіна, Л. М. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача / Л. М. Мухіна. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
Нікітіна, О. П. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку / О. П. Нікітіна. - С .340-350. - Бібліогр.: с. 347-348 (16 назв)
Носко, Л. А. Рефлексія як особлива психічна реальність / Л. А. Носко. - С .351-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Олійник, О. О. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології / О. О. Олійник. - С .361-372. - Бібліогр.: с. 370 (11 назв)
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях / Л. А. Онуфрієва. - С .373-384. - Бібліогр.: с. 382 (18 назв)
Пілецька, Любомира Сидорівна. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості / Л. С. Пілецька. - С .385-395. - Бібліогр.: с. 394 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості / Л. Є. Просандєєва. - С .396-407. - Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
Рудюк, Олег Володимирович. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття / О. В. Рудюк. - С .408-421. - Бібліогр.: с. 418-419 (19 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації / В. В. Турбан. - С .432-443. - Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
Фоменко, К. І. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів / К. І. Фоменко. - С .444-453. - Бібліогр.: с. 452 (4 назви)
Худякова, Віра Іванівна. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти / В. І. Худякова. - С .454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
Царькова, О. В. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами / О. В. Царькова. - С .468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
Царькова, О. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності / О. В. Царькова, С. В. Радченко. - С .479-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
Чиханцова, О. А. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами / О. А. Чиханцова. - С .492-503. - Бібліогр.: с. 500 (12 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Психологічні моделі соціалізації особистості / Ю. М. Швалб. - С .503-517. - Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
Шевяков, Олексій Володимирович. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва / О. В. Шевяков, І. В. Маркова. - С .518-529. - Бібліогр.: с. 527-528 (11 назв)
Шелег, Л. С. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади / Л. С. Шелег. - С .530-542. - Бібліогр.: с. 539-540 (11 назв)
Шилова, Н. І. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю / Н. І. Шилова. - С .543-556. - Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
Шугурова, Т. Л. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості / Т. Л. Шугурова. - С .557-569. - Бібліогр.: с. 567-568 (18 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9
М 92


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мухіна, Л. М.
    Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача [Текст] / Л. М. Мухіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- конфліктна компетентність -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- конфлікт -- професійна підготовка -- освітній простір -- викладач
Анотація: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 28097
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя