Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (41)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=викладач<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
378-057.875:37.011.3-051:81'243
Б 24


    Барашева, Дар`я Євгеніївна.
    Психологічні особливості особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Барашева Дар`я Євгеніївна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній викладач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- особистісне становлення -- професійне становлення -- викладач -- самоідентифікація -- професійна інтеграція -- усвідомлена суб`єктність -- іноземна мова
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного і професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови. У роботі визначено самоідентифікацію як критерій виявлення особистісних і професійних особливостей становлення майбутнього викладача іноземної мови, а її розвиток як спосіб оптимізації інтеграції особистісних і професійних смислів. Диференційовано, по-перше, психологічні особливості особистісного становлення: 1) прагнення до ідентифікації себе як екзестенційної даності, до самовизначення і саморозуміння; 2) тенденція до саморефлексії у міжєособистісному спілкуванні; 3) прагнення до визначення своєї ролі у власному суспільному житті, по-друге, психологічні особливості професійного становлення майбутнього викладача іноземної мови: 1)особистість стикається з необхідністю присвоєння образу професії перетворюючого характеру (професія педагога), що актуалізує суб"єктивну активність через розвиток творчих здібностей, самосвідомості, рефлексії, відповідальності; 2) професійний образ педагога-словесника передбачає розвиток суб"єктивної активності в інтерсуб`єктивному спілкуванні ; 3) спеціальність викладача іноземної мови вимагає ототожнення особистості студента себе із образом лінгвокультури, мова якої вивчається. У дослідженні доведено, що продуктивність процесу психологічного становлення особистості майбутнього викладача іноземної мови в період професійного навчання залежить від гармонійної інтерпритації психологічних особливостей його особистісного і професійного становлення. Актуалізація самоідентифікації особистості студента у соціально і професійно значущих образах і ролях сприяє трансформації особистості в нову інтегративну функціональну систему-свідомий суб"єкт інтерсуб"єктивних взаємовідносин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378.011.3-051+37.064+316.454.52:316.647.5
С 44


    Скок, Алла Георгіївна.
    Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Скок Алла Георгіївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 236 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
викладач ВНЗ -- комунікативна толерантність -- педагогічна діяльність -- інтолерантність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов формування комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Розкрито сутність комунікативної толерантності. Виділено основні типи викладачів ВНЗ щодо розвитку комунікативної толерантності. Встановлено зв'язок між рівнем розвитку загальної та комунікативної толерантності викладачів, виділено психологічні чинники, які впливають на її становлення. Розроблено програму соціально-психологічної підготовки викладача ВНЗ, орієнтовану на формування комунікативної толерантності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.94
Д 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доцевич, Т. І.
    Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу [Текст] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 154-166. - Бібліогр.: с. 162-163 (25 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТІСНИЙ підхід -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- викладач вишу -- СУБ'ЄКТ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ -- психолого-педагогічна компетентність -- методична компетентність -- комунікативна компетентність педагога
Анотація: У статті розкрито компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу у сучасній психологічній науці, який виявляється одним з провідних. Професійна педагогічна компетентність викладача вишу розглядається як інтегративна властивість особистості педагога, яка реалізується через умотивовану здатність до ефективного здійснення педагогічної діяльності та втілюється у професійному досвіді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.9
М 92


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мухіна, Л. М.
    Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача [Текст] / Л. М. Мухіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- конфліктна компетентність -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- конфлікт -- професійна підготовка -- освітній простір -- викладач
Анотація: Обґрунтовано актуальність дослідження проблеми конфліктологічної компетентності. Встановлено, що конфліктологічна компетентність є складовою професійної компетентності викладача. На основі проведеного аналізу виділено загальні характеристики конфліктологічної компетентності викладача та її основні компоненти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
378:[159.942:004]
О-54


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Олійник, О. О.
    Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології [Текст] / О. О. Олійник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 361-372. - Бібліогр.: с. 370 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- професіоналізм -- культурологія -- професійна діяльність -- викладач -- конкурентоспроможність -- компетентність особистості -- проектна діяльність
Анотація: Окреслено особливості професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. Виділено і проаналізовано особистісні параметри викладача культурології, визначено особливості їх реалізації в освітньому процесі. Представлено різноманітність підходів до визначення поняття "інформаційна культура", виокремлено й охарактеризовано основні її компоненти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.922
Т 86


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- викладач -- майбутні фахівці -- творчість -- суб'єктність -- ціннісне ставлення -- властивості особистості
Анотація: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Козлова, О. С.
    Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ [Текст] / О. С. Козлова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
імідж -- викладач ВНЗ -- зовнішність
Анотація: Розглянуто психологічні особливості впливу зовнішності на формування позитивного професійного іміджу викладача ВНЗ. Розглядаються особливості впливу на професійний імідж викладача таких елементів зовнішності як природні фізичні дані, одяг, міміка, жести, пантоміміка, хода. голос та мовлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
378
Д 71


    Доцевич, Тамілія Іванівна.
    Компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі: метакогнітивний аспект [Текст] : монографія / Т. І. Доцевич ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків : ХНПУ, 2015. - 346 с. - ISBN 978-617-7064-61-8 : 21.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивна компетентність -- вища школа -- викладач -- педагогічна рефлексивність -- рольова компетентність -- стильові характеристики діяльності

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
154
А 43


    Клибанівська, Тетяна Миколаївна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів [Текст] / Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 90-95. - Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент -- стиль -- педагогічна взаємодія -- спілкування -- психічні стани
Анотація: У статті проаналізовано педагогічну взаємодію в системі «викладач-студент» та її вплив на особистість студента. Зазначено, що психічні стани суттєво впливають на педагогічну діяльність, оскільки детермінують емоційне самопочуття і викладачів, і студентів та створюють фон, від якого залежить продуктивність перебігу пізнавальних психічних процесів. З’ясовано поняття стилю взаємодії викладача зі студентами та охарактеризовано їхні групи. Визначено, що викладачі з різними стилями педагогічної діяльності створюють різну емоційну атмосферу на іспиті та інших контрольних заходах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
378
К 78


    Красницька, О. В.
    Методичні рекомендації для забезпечення самостійної роботи з дисципліни "Педагогічна майстерність викладача вищої військової школи" [Текст] / О. В. Красницька ; Нац. ун-т оборони України ім. І. Черняховського. - Київ : [б. в.], 2018. - 128 с. - 12.00 грн.
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- викладач вищої військової школи -- методичні рекомендації


Дод.точки доступу:
Нац. ун-т оборони України ім. І. Черняховського
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 5434
Кількість відвідувачів 482
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя