Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні фахівці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
378.015.3:005.32
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 432 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 367-418. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- інтегроване освітнє середовище -- ціннісне середовище особистості -- самоставлення особистості -- професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.5+378-057.875:34-051
Е 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 448-504. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- психологічна служба -- суб'єктогенеза -- юнацький вік -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- правнича діяльність -- учбово-професійна діяльність
Анотація: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.953.5:81'243
О-53


    Олександренко, Катерина Валентинівна.
    Психологія розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Олександренко Катерина Валентинівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 532 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 486-532. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Вивчення іноземної мови--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНа діяльність -- КОМУНІКАТИВНА КОМПЕтеНТНІСТЬ -- ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- розвиток професійних ресурсів
Анотація: В роботі визначено сутність та особливості розвитку іншомовної комунікативної компетентності в контексті професійної діяльності студентів-майбутніх фахівців міжнародних відносин. Визначено критерії оцінки, показники та рівні розвитку іншомовноїкомунікативної компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців міжнародних відносин. Обґрунтовано психолого-педагогічнізакономірності розвитку іншомовної комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2:331.54
Ч-81


    Чуйко, Олена Василівна.
    Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Чуйко Олена Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 443 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 386-426. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- мотиваційна сфера -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- освітня суб'єктність -- ОСОБИСТІСНА зрілість -- студенти -- соціономічні професії -- професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Г 70


    Горова, Олена Олександрівна.
    Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. О. Горова ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 398-431. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- творчий саморозвиток особистості -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- майбутні будівельники -- ПРОФЕСІЙНА культура -- освітня суб'єктність -- професійна самосвідомість -- студенти -- професійна мобільність -- професіоналізація -- ціннісне ставлення до професії
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.955:159.942]:331(043.5)
К 88


    Куценко, Яна Миколаївна.
    Емоційний інтелект як чинник психологічної готовностідо соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Куценко Я.М. ; наук. кер. Т. В. Говорун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-238. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емоційний інтелект--Психологічна готовність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психологічна готовність -- професійна діяльність -- соціономічні професії -- майбутні фахівці -- формувальний експеримент
Анотація: В роботі проведено теоретичний аналіз психолого-педагогічних джерел та визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми. Визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості складових психологічної готовності до соціономічних професій у майбутніх спеціалістів (лікарів, психологів та педагогів). Дослідити рівні розвитку емоційного інтелекту і складових психологічної готовності в різних групах досліджуваних і проведено порівняльний аналіз цих особливостей в даних групах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.932+159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Краснопера, Тетяна Василівна.
    Психологічні особливості розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців з міжнародних відносин [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Краснопера ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Держ. прикордонна служба України , Націон. академія держ. прикорд. служби України ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2015. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вивчення іноземної мови -- МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- аудіювання -- антиципація -- пам'ять -- внутрішнє мовлення
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин, визначено їх особливості та труднощі розвитку на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. Визначено психологічні детермінанти успішного розвитку навичок аудіювання у студентів-міжнародників. Розроблено програму розвитку навичок аудіювання майбутніх фахівців із міжнародних відносин із урахуванням психологічних особливостей цього процесу та відповідних психолого-педагогічних умов. Досліджено динаміку рівня розвитку навичок аудіювання студентів-міжнародників у процесі удосконалення їх професійної іншомовної компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Національна академія державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378.015.31:159.953.5(043.5)
Б 75


    Боднарук, Олена Володимирівна.
    Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Боднарук ; наук. кер. В. А. Семиченко ; Держ. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти". - Київ, 2015. - 274 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Навчання психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вивчення психології -- формування понять -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з пробллем засвоєння понять. Виявлено основні підходи до формування психологічних понять. Розроблено теоретичну модель засвоєння студентами системи базових психологічних понять. Вивчено особливості засвоєння психологічних понять студентами вищих навчальних закладів за існуючих умов навчання. виділено базові поняття психології та проаналізовано логіку їх розкриття в окремих підручниках. Розроблено та апробовано програму формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. кер.\; Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9
К 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кутас, М. С.
    Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами [Текст] / М. С. Кутас // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-типологічні властивості -- професійно значущі якості -- управління проектами -- майбутні фахівці -- управлінська діяльність -- ефективність діяльності -- психологічні стани
Анотація: Стаття пропонує короткий огляд поглядів психологів стосовно впливу типологічних характеристик людини на ефективність і надійність її діяльності. Описуються типи регуляції психологічних станів за ступенем вираженості акцентуацій. Здійснено порівняльний аналіз індивідуально-типологічних властивостей фахівців з управління проектами та студентів, які навчаються за спеціальністю "Управління проектами". Подаються рекомендації щодо розвитку у студентів індивідуально-типологічних властивостей, які вважаються професійно значущими якостями керівника проектів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 34016
Кількість відвідувачів 771
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя