Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотиваційна сфера<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.
37.015.3:159.955-053.6
В 31


    Верьовкіна, Олена Євгенівна.
    Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Верьовкіна Олена Євгенівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2010. - 297 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мисленнєва культура -- мотиваційна сфера -- когнітивна сфера -- соціальна сфера -- психолого-педагогічний вплив -- мисленнєва культура -- психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.091.33:001.895
Г 67


    Городецька, Наталія Григорівна.
    Психологічні особливості подолання іноваційних бар'єрів у педагогічній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Городецька Наталія Григорівна ; наук. кер. Гошовський Я. О. ; Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка . - Дрогобич, 2009. - 224 с. : табл. - Бібліогр.: с. 193-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна інновація -- інноваційна діяльність -- психологічний бар'єр -- мотиваційна сфера -- рефлексивно-інноваційний тренінг
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглядаються психологічні особливості подолання бар"єрів до інновацій у педагогічній діяльності. дається психологічно-педагогічний аналаз підходів до тлумачення понять "інноватика" та "педагогічна інноватика" у вітчизняній та зарубіжній психології. В основу вивчення специфіки подолання психологічних бар"єрів у педагогічній діяльності покаладено функціонально-генетичний підхзід та системно-динамічна концепція, згідно якої відмінною рисою інноваційної діяльності є психологічна перебудова. Результати дослідження свідчать про існування соціальних бар"єрів, бар"єрів творчості та кризи педагогічної діяльності. Показано особливості подолання бар"єрів залежно від стажу роботи, статі, віку педагога. З"ясовано вплив типунавчального закладу на мотиваційну структуру педагогів-інноваторів, простежено динаміку мотивів інноваційної діяльності. Показано вплив індивідуально-психологічних властивостей педагогів (тривожність, інтернальність-екстренальність, емоційна стійкість, рівень суб"єктивного контролю) на специфіку їх інноваціної діяльності. Розроблено основні засади та принципи рефлексивно-інноваційного тренінгу для корекції інноваційних бар"єрів, що виникають у педагогічній діяльності, а також проаналізовано результати застосування тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гошовський , Ярослав Олександрович \наук. кер.\; Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка (Дрогобич)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.8+159.942
П 22


    Пашко, Тетяна Анатоліївна.
    Індивідуальні особливості емоційного самоконтролю старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пашко Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 185 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 171-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самоконтроль--Емоції--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самоконтроль -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- цінності -- рефлексія -- когнітивний стиль
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню зв'язку між рівнем розвитку емоційного самоконтролю та індивідульними особливостями старшокласників. Представлено теоретико-методологічні та експериментальні матеріали вивчення емоційного самоконтролю старшокласників. Визначено поняття емоційного самоконтролю, як здатності людини виявляти, ідентифікувати та коригувати будь-які свої емоційні прояви. Розроблено теоретичну модель емоційного самоконтролю та дібрано комплекс методик для його діагностики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32+005.95-051
П 57


    Попадюк, Надія Ярославівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Попадюк Надія Ярославівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Менеджер--Професійне становлення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- становлення менеджера -- ціннісні орієнтації -- мотиваційна сфера -- комунікативні властивості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників становлення менеджера сфери виробництва. В роботі викладено результати експериментальних досліджень особливостей вияву ціннісних орієнтацій, мотиваційної сфери, комунікативних властивостей, а також задоволеності роботою менеджерів сфери виробництва в процесі професійного становленнята вплив динаміки вказаних особливостей на оптимізацію професійно-ділового зростання. За результатами досліджень обґрунтовано роль соціально-психологічного забезпечення як провідного чинника, що обумовлює оптимізацію становлення менеджерів, та сформовано соціально-психологічну модель становлення менеджера сфери виробництва у супроводі цілеспрямованого соціально-психологічного забезпечення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.015.3:005.32+37.091.212.7
Р 83


    Руда, Наталія Леонідівна.
    Особливості мотиваційної сфери старшокласників з різним рівнем навчальних досягнень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Руда Наталія Леонідівна ; наук. кер. Дригус М. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 220,[18] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-221. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотиваційна сфера -- активізація -- рівень навчальних досягнень
Анотація: У дисертації висвітлено особливості структури мотиваційної сфери школярів раннього юнацького віку з різною результативністю навчання. Схарактеризовано вікові зміни у змісті та інтенсивності вияву далекої й близької мотивації учнів старших класів під впливом їх потреби в особистісному й професійному самовизначенні. Визначено суттєву диференціацію за змістом і темпами розвитку складових мотиваційної сфери школярів залежно від рівня навчальних досягнень. Розроблено й апробовано програму активізації конструктивних тенденцій мотиваційної сфери старшокласників, що сприяє підвищенню результативності їх навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дригус, Марія Трохимівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-056.49+316.624
С 12


    Савчук, Олексій Вікторович.
    Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Савчук Олексій Вікторович ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 172,[20] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с.158-172. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адиктивна поведінка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- адиктивна поведінка -- міжособистісні стосунки -- соціальна підтримка -- мотиваційна сфера
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню детермінант адиктивної поведінки пошуку шляхів її профілактики. Розглянуто соціально-психологічні умови виникнення адиктивної поведінки, систему профілактики щодо запобігання поширенню вживання наркотичних речовин серед підлітків та молоді. З'ясовано зв'язок між особливостями розвитку мотиваційної сфери і прагненням до зміни психічного стану штучним шляхом. Розроблені концептуальні засади системи профілактики адиктивної поведінки, що спрямована на диференційований підхід до роботи з підлітками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
378-057.875:37.011.3-051
Ф 32


    Федик, Ольга Петрівна.
    Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Федик Ольга Петрівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-164. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна підготовка--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- спортивно-педагогічна діяльність -- мотиваційна сфера -- самооцінка -- студенти -- психологічна готовність
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Віявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, практично підтверджено його ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9:616.89-008./Ч-46-738149

    Чередниченко, Олександр Трохимович.
    Особливості мотиваційної сфери наркоманів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Чередниченко Олександр Трохимович ; наук. кер. Татенко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 152-183. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотиваційна сфера--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна сфера -- адиктивна поведінка -- наркоманія -- корекція -- чуттєве задоволення
Анотація: В дисертації проаналізовані та визначені основні підходи до проблеми психологічного дослідження мотивації поведінки наркоманів. Розкрито специфіку та динаміку мотиваційної сфери молодих людей, які вживають наркотичні речовини. Виявлено рівень сформованості у піддослідних суб'єктних компонентів у регуляції та саморегуляції діяльності. Розроблено психолого-корекційні засоби формування у наркоманів здатності до подолання залежності від наркотичних речовин.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, Віталій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
373.2.091.2:81'243
Ш 26


    Шаркова, Наталія Федорівна.
    Психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шаркова Наталія Федорівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання іноземної мови--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Дошкільний навчальний заклад--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток дошкільників -- пізнавальна діяльність -- мимовільне запам'ятовування -- мотиваційна сфера -- прийоми навчання -- дошкільний вік -- вивчення іноземної мови -- засвоєння іншомовної лексики
Анотація: Досліджується стан проблеми навчання дошкільників іноземних мов в умовах дошкільного навчального закладу. Аналізуються особливості пізнавального розвитку дітей дошкільного віку та існуючі підходи до їх урахування в процесі навчання. Визначаються можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого дошкільного навчання іноземної мови. Розроблені методичні прийоми навчання іноземних мов (на прикладі англійської мови), що стимулюють пізнавальну активність суб'єктів учіння й відповідають віковим особливостям розвитку мотиваційної і пізнавальної сфер дошкільника.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2:331.54
Ч-81


    Чуйко, Олена Василівна.
    Психологія особистісного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Чуйко Олена Василівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 443 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 386-426. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- мотиваційна сфера -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- освітня суб'єктність -- ОСОБИСТІСНА зрілість -- студенти -- соціономічні професії -- професіоналізація
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз поняття "особистісне становлення", виявлено психологічну сутність феномену, його змістові характеристики та детермінанти. Обґрунтовано діяльнісно-розвивальний підхід до вивчення проблеми особистісного становлення фахівців соціономічних професій. Створено модель особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності у соціономічних професіях. Визначено динаміку та взаємозв'язок особистісного і професійного становлення студентів соціономічного профілю. Розроблено концепцію утворення цілісного психолого-педагогічного простору у ВНЗ, який забезпечує особистісне становлення майбутніх суб'єктів професійної діяльності у соціономічній сфері. Розроблено та апробовано освітню технологію "вирощування" особистісної зрілості суб'єкта професійної діяльності соціономічного профілю на основі діяльнісно-розвивальних технологій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 5371
Кількість відвідувачів 482
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя