Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна взаємодія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
37.091.279.7
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Саморегуляція оцінних ставлень учителя в педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Ігор Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
оцінне ставлення -- педагогічна взаємодія -- самооцінка -- домагання -- соціально-психологічні очікування -- професійна рефлексія -- механізми саморегуляції -- адекватність оцінювання -- стиль саморегуляції -- акцентовано афективний -- акцентовано раціональний -- неакцентовано афективно-раціональний

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.011.3-051+37.013+37.064+316.48
Ю 74


    Юрківський, Євген Володимирович.
    Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Юрківський Євген Володимирович ; наук. кер. Кравець В. П. ; Тернопільськ. держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2001. - 176 с. - Бібліогр.: с. 147-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Конфліктність--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
конфліктність -- педагогічний конфлікт -- психологічні детермінанти -- педагогічна взаємодія -- діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кравець, Володимир Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
К 56


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / З. Я. Ковальчук ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 537 с. : табл. - Бібліогр.: с. 406-476. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Генетична психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- педагогічна взаємодія -- розвиток особистості -- експериментально-генетичний метод -- психологія впливу -- міжособистісні стосунки -- педагогічне спілкування -- комунікативна компетентність -- стиль педагогічної взаємодії -- професійне становлення -- особистісне самовизначення -- професіогенез
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
371.015
А 43


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій [Текст] / З. Я. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна взаємодія -- стиль управління -- ефективність керівництва -- конфлікти -- мотивація
Анотація: Проведено дослідження щодо визначення стилю керівництва педагогічним колективом, мотивації до роботи, способів та методів поведінки в конфліктній ситуації з учнівським колективом, детермінант ефективності діяльності керівництва та ставлення керівника до колективу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
159.922+81'233:796.071.4-047.22(043.5)
Л 29


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 259 с. : табл. - Бібліогр.: с. 182-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- педагогічна взаємодія -- навчально-професійна підготовка студентів -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. У роботі уточнено психологічний зміст поняття комунікативної компетентності, виокремлено основні її структурні складові (когнітивний, комунікативно- мовленнєвий, соціально-перцептивний та інтерактивний) майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності та її структурних компонентів від статі, спеціальності і курсу навчально-професійної підготовки студента. Представлено модель розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Створено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувального експерименту

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922+81'233:796.071.4-047.22(043.5)
Л 29


    Лахтадир, Олена Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Лахтадир ; наук. керівн. О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- структурні компоненти комунікативної компетентності -- педагогічна взаємодія -- навчально-професійна підготовка студентів -- майбутні фахівці з фізичної культури і спорту
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. У роботі уточнено психологічний зміст поняття комунікативної компетентності, виокремлено основні її структурні складові (когнітивний, комунікативно- мовленнєвий, соціально-перцептивний та інтерактивний) майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності та її структурних компонентів від статі, спеціальності і курсу навчально-професійної підготовки студента. Представлено модель розвитку комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту. Створено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувального експерименту

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
154
А 43


    Клибанівська, Тетяна Миколаївна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів [Текст] / Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 90-95. - Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент -- стиль -- педагогічна взаємодія -- спілкування -- психічні стани
Анотація: У статті проаналізовано педагогічну взаємодію в системі «викладач-студент» та її вплив на особистість студента. Зазначено, що психічні стани суттєво впливають на педагогічну діяльність, оскільки детермінують емоційне самопочуття і викладачів, і студентів та створюють фон, від якого залежить продуктивність перебігу пізнавальних психічних процесів. З’ясовано поняття стилю взаємодії викладача зі студентами та охарактеризовано їхні групи. Визначено, що викладачі з різними стилями педагогічної діяльності створюють різну емоційну атмосферу на іспиті та інших контрольних заходах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 221 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-194 (218 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.33+378(043.5)
Г 12


    Габа, Ірина Миколаївна.
    Соціально-психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища вищого навчального закладу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / І. М. Габа ; наук. керів. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- суб'єкт освітнього середовища -- особистість -- соціально-психологічний клімат -- педагогічна взаємодія
Анотація: У дисертації подано теоретичне узагальнення дослідження соціально - психологічних складових і особливостей прояву розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ, розроблено моделі його оцінки. На основі аналізу стану теоретико - методологічн ого дослідження проблеми розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ запропоновано теоретичну модель характеристики зазначеного феномена. Розроблено емпіричну модель дослідження розвивального потенціалу, визначено його складові в різних суб’єктів освітнього середовища ВНЗ. На основі розробленої емпіричної моделі визнач ено соціально - психологічні складові розвивального потенціалу освітнього середовища конкретного ВНЗ. Підготовлено програму оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища та здійснено її апробацію у Навчально - науковому інституті педагогіки, псих ології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 442-453. - Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- творча обдарованість -- креативність -- педагогічна взаємодія -- творча діяльність -- обдаровані школярі
Анотація: В статті розкрито зміст поняття "обдарованість" і визначено психологічні характеристики обдарованої дитини. Показано зв'язок креативності як атуальної особистісної якості з обдарованістю дитини. З'ясовано психологічні особливості та основні проблеми взаємодії обдарованого школяра з учителем, а також однолітками в умовах шкільного навчання. Розкрито важливе значення педагогічної взаємодії між вчителем та обдарованим школярем, на якості якої позначаються не тільки особисісні та індивідуальні особливості дитини, а й особистісні особливості, позиція (ставлення) самого педагога, його здатність виявити творчу обдарованість, а також рівень підготовки до психолого-педагогічного супроводу талановитих дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 39538
Кількість відвідувачів 1434
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя