Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (217)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (61)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕСУРС<.>
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   159.922
   К 59


    Кокун, Олег Матвійович.
    Психологія професійного становлення сучасного фахівця [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Кокун. - Київ : [б. в.], 2012. - 200 с. - ISBN 978-617-571-056-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Професійний розвиток--особистість--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- особистість -- Україна
Анотація: У монографії розглянуто основні психологічні проблеми професійного становлення сучасного фахівця. Особлива увага приділена психологічним особливостям професійного становлення фахівців професій типу "людина-людина". Викладено результати емпіричних досліджень, спрямованих на виявлення особливостей розвитку професійної спрямованості та компетентності фахівців на різних етапах професійного становлення. Також значну увагу приділено теоретичним та практичним аспектам психологічного супроводу професійного становлення фахівців. Монографія може становити інтерес для психологів, які працюють в організаціях, ВНЗ, школах, керівників, науковців в галузі психології праці, аспірантів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   159.98
   Ц 18


    Царенко, Л. Г.
    EMDR. Невідкладна допомога [Електроний ресурс] : метод. рек. / Царенко Л. Г.; за ред. Н. В. Пророк . - Київ : [б. в.], 2023. - 109 с. - ISBN 978-617-7745-29-6 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--особистість--Методичні рекомендаціі
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров’я -- екстремальні події -- невідкладна психологічна допомога -- перша психологічна допомога -- гострі стресові реакції -- психологічна травма
Анотація: Методичні рекомендації присвячено питанню надання невідкладної психологічної допомоги в умовах війни. На основі полівагальної теорії Стівена Порджеса описано типи реагування на стрес і травму, стани, що потребують невідкладної психологічної допомоги. Запропоновано алгоритм невідкладної психологічної допомоги у випадку гострих реакцій на стрес. Методичні рекомендації підготовлено на основі аналізу літературних джерел, матеріалів тренінгів і навчальних семінарів та особистого досвіду роботи авторки як психолога у зоні АТО в 2014–2015 роках та з представниками різних категорій постраждалого населення на онлайн-платформі телемедицини GPNow у 2022–2023 роках. Методичні рекомендації розраховані на практичних психологів, зокрема психологів закладів освіти, силових структур, а також усіх, хто цікавиться питанням саморегуляції та надання психологічної допомоги в умовах війни.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Н. В. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Електроний ресурс] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   159.922
   І-72


   
    Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Хартман О. Ю. ; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 36 с. - ISBN 978-617-7745-25-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Хартман, Олена Юріївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   159.924
   Г 93


    Губенко, Олександр Володимирович.
    Інтегративний підхід до вивчення і розвитку творчих здібностей школярів [Електроний ресурс] : метод. посіб. / О. В. Губенко . - Київ : [б. в.], 2020. - 161 с. - ISBN 978-966-194-319-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Творчий розвиток--особистість--Україна--Методичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- творчі здібності -- науково-технічна творчість -- розвиток -- творчі здібності
Анотація: В посібнику систематизовані відомі й широко застосовуються авторські методики активізації, розвитку та діагностики творчих здібностей дітей і молоді. В даному посібнику вперше у сфері науково-методичного забезпечення підготовки молоді до наукоємних творчих професій вирішуються три основні завдання профконсультаційної роботи: 1. Багатобічне психодіагностичне вивчення особистості. 2. Зіставлення психологічних структур особистості й психофізіологічних вимог, що пред’являються науково-технічними професіями. 3. Розвиток (поряд із діагностикою) професійно значущих психологічних структур. Посібник призначений для шкільних психологів, студентів, батьків, вчителів, старшокласників, викладачів ВНЗ тощо. Ключові слова: психологічна діагностика, творчі здібності, науково-технічна творчість, розвиток.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   159.953.5
   І- 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 221 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Депутат, В. В. Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі / В. В. Депутат, М. І. Жалдак. - С. 35-39
Лотоцька, Ю. М. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі / Ю. М. Лотоцька. - С. 40-79
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 80-107
Дітюк, П. П. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих / П. П. Дітюк. - С. 108-136
Назар, Максим Миколайович. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 137-166
Мещеряков, Д. С. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 167-179
Лотоцька, Ю. М Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю.М Лотоцька [и др.]. - С. 180-192
Інші автори: Іванова О.О, Суворова Т.О, Павловець О.М
УДК
Рубрики: Інтелектуальний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- інтернет -- розвиток -- навчання -- освітній простір
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


7.
159.953.5](072)
І-73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [та ін.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 6-12
Смульсон, Марина Лазарівна. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 12-30
Лотоцька, Ю. М. Дистанційний курс «Успіх» / Ю. М. Лотоцька. - С. 30-41
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 41-51
Назар, Максим Миколайович. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності / М. М. Назар. - С. 51-63
Дітюк, П. П. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі / П. П. Дітюк. - С. 63-72
Дітюк, П. П. Специфіка мотивації дистанційних респондентів / П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. - С. 73-77
Назар, Максим Миколайович. Групова робота у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 77-82
Мещеряков, Д. С. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 82-90
Лотоцька, Ю. М. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю. М. Лотоцька [и др.]. - С. 90-98
Інші автори: Іванова О. В., Суворова Т.О, Павловець О. В.
Смульсон, Марина Лазарівна. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат. - С. 90-98
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- розвиток дорослих -- віртуальний простір -- освітній простір
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


8.
   159.9(09)
   І-90


   
    Історико-психологічна реконструкція психологічної думки в етнокультурному просторі України [Електронний ресурс] : монографія / [авт. кол.: В. Т. Куєвда, В. М. Летцев, В. Ф. Литовський [та ін.]]; за ред.В. Т. Куєвди, В. В. Турбан. - Київ: Кіровоград: Імекс-ЛТД : [б. в.], 2012. - 257, [1] с. - Бібліогр.: с. 252-257. - ISBN 978-966-189-135-6 : 85 грн. р.
УДК
Рубрики: Історія психології--Україна--Монографія
   Психологічна думка--реконструкція--Україна--Монографія

   Етнопсихологія--реконструкція--Україна--Монографія

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- психологічна думка -- реконструкція -- етнокультурний простір -- Україна
Анотація: У монографії висвітлено закономірності та особливості становлення, психологічної думки в Україні; функціональну спрямованість етнокультурних домінант та їхню рефлексію в українській психологічній думці. Розглянуто в широкому соціокультурному та етнопсихологічному контексті передумови становлення й процес розвитку психологічної науки в Україні, визначено провідні джерела становлення предметної галузі психології на широкому культурологічному ґрунті. Розрахована на психологів, філософів, студентів гуманітарного напряму і всіх, хто цікавиться питаннями етнонаціональної свідомості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Куєвда, Володимир Терентійович; Летцев, Віктор Михайлович; Литовський, В. Ф.; Куєвда, Володимир Терентійович \ред.\; Турбан, Вікторія Вікторівна \ред.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

9.
155
О-72


    Лукомська, Світлана Олексіївна.
    Автентичність як ресурс життєстійкості особистості [Текст] / С. О. Лукомська // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - С. 109-110. - Бібліогр.: С. 110 (5 назв)
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
   159.922.2
   А 42


   
    Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі [Електроний ресурс] : монографія / О. Л. Музика, Д. К. Корольов, О. О. Музика, Н. О. Никончук [та ін.]; за ред. О. Л. Музики. - Київ : [б. в.], 2020. - 160 с. - ISBN 978-966-194-318-5 : Б. ц.
УДК
ББК 37.015.3 + 159.928
Рубрики: Обдарованість--особистість--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- обдарована особистість -- освітній простір -- особистісні цінності
Анотація: Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності. Результати наукових досліджень, представлені в монографії, мають важливе значення для освітньої практики, оскільки дозволяють моделювати такі умови ціннісної взаємодії між дітьми з ознаками обдарованості, які підвищують ймовірність розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Монографію адресовано науковцям, викладачам закладів вищої освіти, психологам, вчителям, аспірантам, студентам, керівникам і методистам освітніх установ та іншим фахівцям, що займаються проблемами розвитку обдарованої особистості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Музика, Олександр Леонідович; Корольов, Дмитро Констянтинович; Музика, Олена Оксентівна; Никончук, Наталія Олександрівна; Музика, Олександр Леонідович \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 77120
Кількість відвідувачів 1269
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя