Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (311)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (36)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Трансформація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.
159.922.27+159.922.73-053.4
Р 50


    Ригель, Олеся Володимирівна.
    Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ригель Олеся Володимирівна ; наук. кер. Омельчук О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 211 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна адаптація -- соціалізація -- дошкільник -- адаптаційний потенціал -- трансформація -- вікові особливості -- розвиток -- гармонізація -- структура -- інтегративність
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ригель, Олеся Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.37
Т 13


    Тавровецька, Наталія Іванівна.
    Становлення естетичних почуттів у процесі формування Я-образу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Тавровецька Наталія Іванівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-192. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
естетичні почуття -- активізація -- Я-образ -- трансформація -- самосвідомість -- формування Я-образу
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню естетичних почуттів у структурі Я-образу. Здійснено інтегроване вивчення естетичних характеристик особистості:естетичного сприйняття, естетичних почуттів, естетичного відношення та естетичної потреби. Досліджено психологічну сутність самосвідомості, Я-концепції, систем "Я" та "не-Я", формування Я-образу через механізм трансформації, рефлексії. Створено модель Я-образу, де показано, що Я-образ це складна, цілісна система, у якій регулятором дій та взаємин людини із предметами довкілля є естетичні почуття. Розроблено та вдосконалено психодіагностичний комплекс для виявлення ступеня сформованості естетичних почуттів. На основі кореляційного аналізу виявлено психологічні особливості естетичних почуттів, їх рівні прояву вплив та взаємозв"язок зі структурними компонентами Я-образу. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного тренінгу, який містить два блоки: перший блок присвячено самосвідомості, структурі, змісту та процесу формування я-образу, другий блок спрямовано на активізацію та становлення естетичних почуттів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.6-058.862
К 12


    Кацеро, Анжеліка Олександрівна.
    Особливості образу Я у бездоглядних підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кацеро Анжеліка Олександрівна ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-191. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Образ "Я"--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗ Я -- БЕЗДОГЛЯДНІ ПІДЛІТКИ -- ТРАНСФОРМАЦІЯ -- психологічна профілактика і корекція
Анотація: У дисертації досліджуються особливості структури та функції образу Я у бездоглядних підлітків і надаються рекомендації щодо створення для них умов відновлення гідного способу життя і позитивних, не викревлених уявлень про самих себе. Проведено порівняльний аналіз особливостей образу Я у бездоглядних підлітків і у підлітків, які розвиваються в сприятливих соціальних умовах. Показано, що результат психічного відображення внутрішніх сенсів життя, зовнішніх впливів утворює цілісну систему; під впливом надмірних загострень суперечностей з оточенням образ Я втрачає гармонійну цінність і провідним стає мотив самозахисту, як засіб самострердження, звільнення від суперечностей; в образі Я у підлітка утверджується загострене відчуття власного Я, прагнення до самостійних дій і поведінки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.2
К 55


    Кочубейник, Ольга Миколаївна.
    Трансформація уявлень про "Я"-концепцію у крос-культурних психологічних дослідженнях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кочубейник Ольга Миколаївна ; наук. кер. Пискун В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 217 с. - Бібліогр.: с. 184-217. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--"Я"-концепція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- крос-культурний аналіз -- конвергентна стратегія -- дивергентна стратегія
Анотація: У дисертації розкриваються теоретичні проблеми сучасного етапу крос-культурних досліджень у психології, аналізуються причини, що призвели до поширення західних методологій у дослідження, виконані на інокультурному ґрунті. Простежуються закономірності розвитку теорії "Я"-концепції у загальній психології і психології особистості та переходу до крос-культурної проблематики. Розкриваються особливості крос-культурних етапів дослідження "Я"-концепції, виокремлюються дві стратегії аналізу згаданого феномену: конвергентна стратегія та дивергентна стратегія.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пискун, Володимир Максимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.954.2-053.5(043.3)
М 42


    Медведева, Надія Віталіївна.
    Трансформація задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Медведева Надія Віталіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.180-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образотворча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші шкільний вік -- образотворча діяльність -- трансформація задуму -- творчий процес
Анотація: У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження процесу формування художнього задуму, в основу якого покладена теорія творчості за В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. У результаті експериментального дослідження було виявлено особливості трансформації задуму, зокрема на етапі перетворення ескізів-малюнків в кінцевий малюнок, що полягають у розгортанні трансформацій за локальним або векторним напрямом. Викладено зміст і структуру розробленої та апробованої авторської методики "Творчий калейдоскоп". Встановлено, що застосування навчально-розвивальних вправ сприяє позитивній динаміці в образотвочій діяльності та впливає на процес формування задуму, стимулює розвиток художньо-творчих здібностей дітей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
378-057.875:355+159.947.5:355
О-53


    Олійник, Тетяна Іванівна.
    Особистісні чинники оптимізації процесу підготовки курсантів до військово-професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Олійник Тетяна Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 314 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 162-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісність--Дисертації
   Вікова психологія--Курсанти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
військово-професійна підготовка -- психологічна готовність -- динаміка особистісних диспозицій -- трансформація особистісних утворень -- професійна діяльність
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особистісних чинників, котрими обумовлюється результативність оволодіння курсантами військово-професійною діяльністю. Теоретично обґрунтовані і емпірично встановлені особливості співвідношення симптомокомплексу особистісних якостей і показників успішності оволодіння курсантами предметним змістом окремої військової спеціальності. На основі структурно-динамічного підходу розкрито зміни цьго співвідношення на етапі професійної підготовки. Обґрунтована доцільність використання апробованого в роботі психодіагностичногоінструментарію з метою керування процесом професійного розвитку особистості на етапі її професійної підготовки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.955.1:165.243
К 56


    Коваленко , Алла Борисівна.
    Психологія розуміння творчих задач [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Коваленко Алла Борисівна ; Київ. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2000. - 396,[17] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 355-396. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння задач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
РОЗУМІННЯ -- знак і значення -- МИСЛЕННЯ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ТВОРЧІ задачі -- КОҐНІТИВНИЙ досвід суб'єкта -- смислова трансформація -- творчий тренінг
Анотація: В дослідженні розроблено модель процесу розуміння багатосмислових об'ктів. Здійснено аналіз процесу розуміння творчих задач та основних його складових компонентів. Досліджено характер залежності успішності процесу розуміння від рівня сформованості когнітивного компоненту. З'ясовано особливості прояву мислительних стратегій в процесі розуміння творчих задач та їх зв'язок з рівнями психічного розвитку суб'єкта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9
М 75


    Моляко, Валентин Олексійович.
    Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології [Текст] : научное издание / В. О. Моляко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. - 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
УДК
Рубрики: Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
філософія творчості -- психологія творчості -- київська школа досліджень творчості -- конструктологія
Анотація: У статті робиться перша в історії нашої психології спроба намітити хронологічну трасу зародження і розвитку психології творчості в Україні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 30244
Кількість відвідувачів 1366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя