Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (63)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=актуалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
378-057.875:37.011.3-051:811+81'233
М 22


    Мамчур, Інна Анатоліївна.
    Формування комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови засобами культурологічно орієнтованого навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мамчур Інна Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С. Дем'янчука. - Рівне, 2007. - 392 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативний потенціал--Дисертації
   Педагогічна психологія--Вчитель іноземної мови--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний потенціал -- комунікативна підготовка -- актуалізація комунікативного потенціалу -- засоби навчання -- культурологічна орієнтація навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню ефективних засобів культурологічно орієнтованого навчання, які найбільшою мірою сприяють формуванню комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. В дисертації уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу педагога, виявлені шляхи його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього вчителя англійської мови. Обґрунтовано доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів, її детермінованість як індивідуальними комунікативноми властивостями особистості, так і педагогічними впливами викладача на студентів. Доведено, що рівень розвитку комунікативного потенціалу майбутнього вчителя англійської мови обумовлений системою комунікативних якостей, знань, вмінь та навичок, притаманних педагогу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
А 43


    Філенко, Є. Ф.
    Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу [Текст] / Є. Ф. Філенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- "поле цінностей" -- педагогічні працівники -- навчання дорослих
Анотація: В статті розглядаються особливості формування ціннісних орієнтацій людини протягом життя, що допомагає зрозуміти шляхи актуалізації ціннісних орієнтацій педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Викладено результати дослідження ціннісних орієнтацій педагогічнихз працівників ДНЗ "Зірочка" м. Обухів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(57.026)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 41 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - 490 с. - ISSN 2072-4772. - 30.00 грн.
    Зміст:
Арнаутова, В. В. Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів / В. В. Арнаутова. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
Борець, Юлія Василівна. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів / Ю. В. Борець. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 32 (7 назв)
Буковська, О. О. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів / О. О. Буковська. - С .34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості / Л. А. Варава. - С .43-50. - Бібліогр.: с. 48-49 (6 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості / О. Л. Вернік. - С .51-60. - Бібліогр.: с. 5960 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68-69(7 назв)
Волеваха, Ірина Борисівна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості / І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 78-80 (11 назв) : табл.
Волеваха, Сергій Вікторович. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.) / С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. - С .81-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (15 назв) : табл.
Гарькавець, Сергій Олексійович. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя / С. О. Гарькавець. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв)
Гірченко, Олена Леонідівна. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону / О. Л. Гірченко. - С .100-107. - Бібліогр.: с. 105-107 (15 назв)
Гончаренко, Ю. В. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості / Ю. В. Гончаренко. - С .108-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (10 назв)
Горбань, Галина Олександрівна. Соціалізація особистості та екологічність світового простору / Г. О. Горбань. - С .117-126. - Бібліогр.: с. 122-125 (22 назв)
Дубініна, Д. Е. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді / Д. Е. Дубініна. - С .127-134. - Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
Журов, Вадим Володимирович. Аналіз концепції життєвої стійкості / В. В. Журов, Н. А. Бієнко. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 146-147 (10 назв)
Кирпенко, Тетяна Михайлівна. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності / Т. М. Кирпенко. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Коломієць, Л. І. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців / Л. І. Коломієць. - С .159-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (12 назв)
Комар, Т. Д. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків / Т. Д. Комар. - С .170-179. - Бібліогр.: с. 178-179 (11 назв)
Кряж, І. В. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки / І. В. Кряж, К. О. Баєва. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 187-190 (25 назв)
Лановенко, І. І. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз) / І. І. Лановенко. - С .191-201. - Бібліогр.: с. 2199-200 (15 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення / А. М. Льовочкіна. - С .202-210. - Бібліогр.: с. 208-209 (8 назв)
Люта, Леся Петрівна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві / Л. П. Люта. - С .220-228. - Бібліогр.: с. 227 (4 назви)
Максимов, Микола Володимирович. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини / М. В. Максимов. - С .229-237. - Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини / Н. Ю. Максимова. - С .238-246. - Бібліогр.: с. 245-246 (2 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини / Т. М. Мандзик. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 254 (14 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості / М. О. Марценюк. - С .256-266. - Бібліогр.: с.265 (4 назви)
Мейтарчан, С. Ю. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів / С. Ю. Мейтарчан. - С .267-275. - Бібліогр.: с. 273-275 (12 назв)
Михальчук, Наталія Олексіївна. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників / Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. - С .276-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (7 назв)
Мілушина, М. А. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.) / М. А. Мілушина. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (9 назв)
Мунасилова-Мотяш, І. А. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників / І. А. Мунасилова-Мотяш. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (7 назв)
Отрощенко, Н. П. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями / Н. П. Отрощенко. - С .312-320. - Бібліогр.: с. 318-320 (27 назв)
Паламарчук, Ольга Миколаївна. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва / О. М. Паламарчук. - С .321-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (8 назв)
Педоренко, Валентина Миколаївна. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків / В. М. Педоренко. - С .332-340. - Бібліогр.: с. 339-340 (4 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми) / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .341-351. - Бібліогр.: с. 350 (10 назв)
Сараєва, Надія Михайлівна. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.) / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .352-364. - Бібліогр.: с. 360-364 (28 назв)
Телюк, Н. А. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.) / Н. А. Телюк. - С .365-373. - Бібліогр.: с. 370-373 (17 назв)
Тепляков, Николай Николаевич. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.) / Н. Н. Тепляков. - С .374-385. - Бібліогр.: с. 381-384 (23 назви)
Тітова, О. Ю. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.) / О. Ю. Тітова. - С .386-397. - Бібліогр.: с. 395-396 (14 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя" / Л. В. Тищенко. - С .398-406. - Бібліогр.: с. 405-406 (9 назв)
Ткач, Т. В. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.) / Т. В. Ткач. - С .407-415. - Бібліогр.: с. 414 (11 назв)
Чижма, Д. М. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.) / Д. М. Чижма. - С .416-426. - Бібліогр.: с. 422-425 (23 назви)
Чухрій, І. В. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків / І. В. Чухрій. - С .427-435. - Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.) / Ю. М. Швалб. - С .436-450
Шлімакова, І. І. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів / І. І. Шлімакова. - С .451-459. - Бібліогр.: с. 457-458 (9 назв)
Шульга, Г. Б. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя / Г. Б. Шульга. - С .460-468. - Бібліогр.: с. 466-467 (11 назв)
Яковенко, Сергій Іванович. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи / С. І. Яковенко. - С .469-481. - Бібліогр.: с. 479-480 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(57.026)
А 43


    Буковська, О. О.
    Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів [Текст] / О. О. Буковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 34-42. - Бібліогр.: с. 40-41 (5 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ресурс -- реабілітація -- абілітація -- реадаптація -- сенс життя -- життєва перспектива -- інтерактивні впливи
Анотація: У статті розглядаються питання психолого-соціальної реабілітації, абілітації та реадаптації демобілізованих військовослужбовців. Аналізується сучасний стан системи реабілітації в Україні та осмислюються шляхи удосконалення її на державному рівні з урахуванням світового досвіду. Важливим засобом здійснення даного підходу є використання інтерактивних впливів, на основі яких представлено тренінгову програму.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
151.60
Я 72


    Яремчук, Оксана Василівна.
    Актуалізація етнокультурного міфотворчого потенціалу студентів-гуманітаріїв [Текст] : навчально-методичний посібник / О. В. Яремчук ; Ін-т соціології та політичної психології НАПН України. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 234 с. - ISBN 978-966-189-181-3 : 20 грн.
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
актуалізація -- етнокультурний потенціал -- міфотворча особистість -- психологія етнокультурної особистості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 315 с. - ISSN 2072-4772. - 19.00 грн.
    Зміст:
Байєр, О. М. Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу / О. М. Байєр. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Діагностика творчості дошкільників / І. М. Біла. - С .14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
Болотна, Ю. В. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища / Ю. В. Болотна. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (9 назв)
Ващенко, І. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів / І. Ващенко, О. Литвиненко. - С .33-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (10 назв)
Говорун, Т. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків / Т. Говорун. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 55 (4 назви)
Іванова, Т. М. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників / Т. М. Іванова. - С .56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
Іванчук, С. А. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку / С. А. Іванчук. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Карапетрова, Олена Володимирівна. Формування духовних цінностей у родині / О. В. Карапетрова. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (15 назв)
Колпакчи, Світлана Олексіївна. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів / О. С. Колпакчи. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-104 (11 назв)
Кондратець, І. В. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків / І. В. Кондратець. - С .105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Підвалини щасливого дитинства / С. О. Ладивір. - С .116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Левшунова, Катерина Валеріївна. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності / К. В. Левшунова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
Лесик, В. В. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки / В. В. Лесик, О. В. Тесленко. - С .135-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (4 назви)
Панченко, О. А. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації / О. А. Панченко [и др.]. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Інші автори: Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Піроженко, Тамара Олександрівна. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти / Т. О. Піроженко. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
Пісарєва, О. В. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника / О. В. Пісарєва. - С .166-175. - Бібліогр.: С. 173-174 (11 назв)
Пурмале, Р. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка / Р. Пурмале. - С .175-185. - Бібліогр.: С. 183-184 (12 назв)
Роменкова, В. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. - С .185-193. - Бібліогр: С. 191-192 (17 назв)
Савченко, М. В. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування / М. В. Савченко. - С .194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
Савченко, Ю. Ю. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми / Л. І. Соловйова. - С .211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
Тарнавська, Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу / Н. П. Тарнавська. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
Тищук, Людмила Іванівна. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини / Л. І. Тищук. - С .234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
Товкач, І. Є. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці / І. Є. Товкач. - С .242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
Токарєва, Л. Д. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками / Л. Д. Токарєва. - С .249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
Федорик, В. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання / В. В. Федорик. - С .266-274. - Бібліогр.: С. 273-274 (8 назв)
Федорчук, О. І. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога / О. І. Федорчук. - С .275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
Фрейберга, И. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании / И. Фрейберга. - С .283-293. - Бібліогр.: С. 291-292 (22 назви)
Хартман, О. Ю. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. - С .293-302. - Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
Якименко, А. В. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії / А. В. Якименко. - С .302-311. - Бібліогр.: С. 309-311 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
372
А 43


    Піроженко, Тамара Олександрівна.
    Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти [Текст] / Т. О. Піроженко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
цінність орієнтації -- освітній простір -- становлення особистості -- вікова кризова регуляція поведінки -- психологічні новоутворення кризи саморегуляції
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми регулятивної ролі ціннісних орієнтацій в житті дошкільника. В статті розглядаються сучасні надбання психологічної теорії з питань збереження цілісності особистості дитини дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід розвитку дитини старшого дошкільного віку у період вікової кризи регуляції поведінки на 6 (7) роках життя потребує врахування психологічних закономірностей розвитку важливіших надбань ціннісно-смислової сфери, які сприяють збереженню та усталенню у структурі особистості взаємопов'язаних емоційних, когнітивних та вольових досягнень.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 23 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2017. - 376 с. : табл. - 23.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем / В. О. Моляко. - С .6-13
Алєксєєва, Т. С. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику / Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. - С .14-22
Бедлінський, О. І. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму / О. І. Бедлінський. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 31-33 (15 назв)
Березова, Л. В. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах / Л. В. Березова. - С .33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Боровицька, О. М. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу / О. М. Боровицька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 50-52 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів / Н. А. Ваганова. - С .52-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
Гулько, Юлія Анатоліївна. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта / Ю. А. Гулько. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді / І. В. Данилюк, В. В. Гресько. - С .70-80. - Бібліогр.: с. 79 (8 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації / Л. А. Девіс. - С .80-88. - Бібліогр.: с. 86-88 (16 назв)
Дригус, Марія Трохимівна. Концептуальні парадигми самоефективності особистості / М. Т. Дригус. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу / І. В. Клименко. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (9 назв)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди / О. В. Костюченко. - С .112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
Латиш, Наталія Михайлівна. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (6 назв)
Лещенко, О. В. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (16 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів / Л. М. Литвинчук. - С .148-157. - Бібліогр.: с.156 (7 назв)
Максьом, К. В. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі / К. В. Максьом. - С .157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
Марчук, К. А. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника / К. А. Марчук. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .176-187. - Бібліогр.: с. 186-187 (11 назв)
Москаленко, В. В. Особливості інновацій в творчій діяльності людини / В. В. Москаленко. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Москаленко, В. В. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді / В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 209-211 (9 назв)
Мусіяка, Наталія Іванівна. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка, . - С .211-218. - Бібліогр.: с. 216-218 (10 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .219-229. - Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
Поддьяков, А. Н. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента / А. Н. Поддьяков. - С .230-248. - Бібліогр.: с. 245-248 (19 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості / Ф. М. Подшивайлов. - С .248-263. - Бібліогр.: с. 260-262 (36 назв)
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. - С .263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .277-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (14 назв)
Преснякова, Л. В. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні / Л. В. Преснякова. - С .287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
Сардарзаде, Сурена. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами / С. Сардарзаде. - С .297-304. - Бібліогр.: с. 303 (12 назв)
Сила, Тетяна Іванівна. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади / Т. І. Сила. - С .304-312. - Бібліогр.: с. 310-311 (10 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів / Т. М. Третяк. - С .312-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (9 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання реальності / Т. М. Третяк. - С .324-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (4 назви)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 335-337 (11 назв)
Ятчук, М. С. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .337-344. - Бібліогр.: с. 343-344 (5 назв)
Кудрявцев, В. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром / В. Кудрявцев. - С .345-350
Гулько, Юлія Анатоліївна. По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко / Ю. А. Гулько. - С .351-356
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
151.51
А 43


    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 105-112. - Бібліогр.: с.110-111 (11 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
геронтогенез -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- творчість -- психологічне здоров'я
Анотація: Мета статті – акцентувати увагу на можливості розвитку творчих здібностей людини упродовж всього періоду онтогенезу, включаючи його завершальний період – геронтогенез. За результатами дослідження можна стверджувати, що в пізньому віці можлива як актуалізація деградованих творчих здібностей людини, так і розвиток задатків, які не були реалізовані нею у попередні періоди онтогенезу. У статті відзначено позитивний вплив розвитку творчої діяльності на загальний інтелектуальний розвиток, оптимізацію психологічного здоров’я старої і старіючої людини й опосередковане поліпшення міжособистісних відносин з її соціокультурним оточенням.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 4514
Кількість відвідувачів 892
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя