Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія дошкільника<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
372
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - 306 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 18.00 р.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Пізнавальна активність як вектор творчості / І. М. Біла. - С .4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці / Н. А. Ваганова. - С .18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
Дем`яненко, С. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку / С. Дем`яненко. - С .31-44. - Бібліогр.: с. 43 (4 назви)
Дуткевич, Т. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами / Т. Дуткевич, М. Володченко. - С .44-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (16 назв)
Завадська, Т. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків / Т. Завадська. - С .54-69. - Бібліогр.: с. 69 (5 назв) : табл.
Завязун, Т. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства / Т. Завязун. - С .69-79. - Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
Калмикова, Лариса Олександрівна. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу / Л. О. Калмикова. - С .79-91. - Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення / І. І. Карабаєва. - С .91-102. - Бібліогр.: с. 102 (8 назв)
Карасьова, Катерина Володимирівна. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі / К. В Карасьова. - С .102-113. - Бібліогр.: с. 112 (11 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими / С. О. Ладивір. - С .113-125. - Бібліогр.: с. 124 (4 назви)
Лічман, С. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу / С. Лічман. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 133 (6 назв)
Мельник, О. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби / О. Мельник. - С .134-151. - Бібліогр.: с. 150 (5 назв)
Мисан, І. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови / І. Мисан. - С .151-162. - Бібліогр.: с. 161 (2 назви)
Павлюк, Н. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками / Н. Павлюк. - С .162-172. - Бібліогр.: с. 171-172 (10 назв)
Піроженко, Тамара Олександрівна. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя / Т. О. Піроженко. - С .172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
Пісарєва, О. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками / О. Пісарєва. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 196 (8 назв)
Савченко, М. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку / М. Савченко. - С .197-208. - Бібліогр.: с. 207-208 (12 назв)
Савченко, Ю. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника / Ю. Савченко. - С .208-220. - Бібліогр.: с. 219 (11 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників / Л. І. Соловйова. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 228-229 (5 назв) : табл.
Теплюк, А. Сім'я як найбільша цінність дитини / А. Теплюк. - С .229-240. - Бібліогр.: с. 239-240 (7 назв)
Тищук, Л. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці / Л. Тищук. - С .240-252. - Бібліогр.: с. 252 (6 назв)
Токарева, Л. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів / Л. Токарева. - С .252-263. - Бібліогр.: с. 263 (5 назв) : табл.
Федорчук, О. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів / О. Федорчук. - С .264-279. - Бібліогр.: с. 278-279 (12 назв) : табл.
Хартман, О. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку / О. Хартман. - С .279-291. - Бібліогр.: с. 290-291 (5 назв) : граф.
Харченко, Н. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми / Н. Харченко. - С .291-303. - Бібліогр.: с. 302-303 (17 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 315 с. - ISSN 2072-4772. - 19.00 грн.
    Зміст:
Байєр, О. М. Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу / О. М. Байєр. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Діагностика творчості дошкільників / І. М. Біла. - С .14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
Болотна, Ю. В. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища / Ю. В. Болотна. - С .24-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (9 назв)
Ващенко, І. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів / І. Ващенко, О. Литвиненко. - С .33-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (10 назв)
Говорун, Т. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків / Т. Говорун. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 55 (4 назви)
Іванова, Т. М. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників / Т. М. Іванова. - С .56-68. - Бібліогр.: с. 65-67 (18 назв)
Іванчук, С. А. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку / С. А. Іванчук. - С .68-77. - Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Карапетрова, Олена Володимирівна. Формування духовних цінностей у родині / О. В. Карапетрова. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 94-96 (15 назв)
Колпакчи, Світлана Олексіївна. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів / О. С. Колпакчи. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 102-104 (11 назв)
Кондратець, І. В. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків / І. В. Кондратець. - С .105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Підвалини щасливого дитинства / С. О. Ладивір. - С .116-126. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Левшунова, Катерина Валеріївна. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності / К. В. Левшунова. - С .126-134. - Бібліогр.: с. 133 (4 назви)
Лесик, В. В. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки / В. В. Лесик, О. В. Тесленко. - С .135-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (4 назви)
Панченко, О. А. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації / О. А. Панченко [и др.]. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Інші автори: Кутько І. І., Сімоненко О. Б., Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Піроженко, Тамара Олександрівна. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти / Т. О. Піроженко. - С .155-166. - Бібліогр.: с. 162-165 (11 назв)
Пісарєва, О. В. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника / О. В. Пісарєва. - С .166-175. - Бібліогр.: С. 173-174 (11 назв)
Пурмале, Р. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка / Р. Пурмале. - С .175-185. - Бібліогр.: С. 183-184 (12 назв)
Роменкова, В. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. - С .185-193. - Бібліогр: С. 191-192 (17 назв)
Савченко, М. В. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування / М. В. Савченко. - С .194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
Савченко, Ю. Ю. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .201-211. - Бібліогр.: С. 209-210 (9 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми / Л. І. Соловйова. - С .211-222. - Бібліогр.: С. 220-221 (9 назв)
Тарнавська, Н. П. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу / Н. П. Тарнавська. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 232-233 (4 назви)
Тищук, Людмила Іванівна. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини / Л. І. Тищук. - С .234-242. - Бібліогр.: С. 241-242 (10 назв)
Товкач, І. Є. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці / І. Є. Товкач. - С .242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
Токарєва, Л. Д. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками / Л. Д. Токарєва. - С .249-266. - Бібліогр.: С. 263-265 (12 назв)
Федорик, В. В. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання / В. В. Федорик. - С .266-274. - Бібліогр.: С. 273-274 (8 назв)
Федорчук, О. І. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога / О. І. Федорчук. - С .275-283. - Бібліогр.: С. 281-282 (10 назв)
Фрейберга, И. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании / И. Фрейберга. - С .283-293. - Бібліогр.: С. 291-292 (22 назви)
Хартман, О. Ю. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. - С .293-302. - Бібліогр.: С. 300-301 (9 назв)
Якименко, А. В. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії / А. В. Якименко. - С .302-311. - Бібліогр.: С. 309-311 (17 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Байоткіна Т. А., Кабанцева А. В.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - 356 с. - ISSN 2072-4772. - 21.00 грн.
    Зміст:
Піроженко, Тамара Олександрівна. Якість дошкільної освіти: сучасна ситуація та погляд у перспективу / Т. О. Піроженко. - С .6-28
Балицька, І. М. Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії / І. М. Балицька. - С .28-43
Барсуковська, М. В. Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності / М. В. Барсуковська. - С .43-57
Біла, І. М. Родиноцентризм у розвитку здібностей дитини / І. М. Біла. - С .57-78
Васильєва, С. А. Теоретичні засади формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об'єктами природи / С. А. Васильєва. - С .78-91
Горбатих, В. В. Батьки як чинник впливу на становлення самоставлення дітей старшого дошкільного віку / В. В. Горбатих. - С .91-103
Гулько, Ю. А. Розуміння дошкільниками емоцій / Ю. А. Гулько. - С .103-116
Завадська, Т. В. Фактори впливу на професійне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .116-128
Кабанцева, А. В. "Лялька-персона"-іноваційна методика зміцнення та розвитку психічного здоров'я дітей / А. В. Кабанцева, О. Л. Корнєєва, О. О. Стягунова. - С .128-141
Каплунова, К. А. РЕальні та ігрові взаємовідносини дітей старшого дошкільного віку у відображенні міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .141-158
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості ціннісних орієнтацій сучасних старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .158-167
Кондратець, І. В. Вербальне заохочення як ефективний засіб формування впевненості у дітей дошкільного віку / І. В. Кондратець. - С .167-180
Кролівець, О. В. Психологічні і психолінгвістичні особливості розповідного мовлення дітей дошкільного віку / О. В. Кролівець. - С .180-196
Маршицька, В. В. Соціокультурні передумови формування особистості старшого дошкільника у багатовимірному соціальному просторі / В. В. Маршицька. - С .196-208
Пуйо, О. І. Формування моральних якостей дітей дошкільного віку засобами рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С .208-219
Рагозіна, В. В. Спостережливість старшого дошкільника: сутність і діагностика / В. В. Рагозіна, Н. В. Очерятина. - С .219-234
Рейпольска, О. Д. Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення / О. Д. Рейпольска. - С .234-251
Савченко, Ю. Ю. Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку / Ю. Ю. Савченко. - С .251-262
Соловйова, Людмила Іванівна. Цінності дитини:шляхи привласнення в дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .262-276
Телесенко, О. В. Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками / О. В. Телесенко. - С .276-289
Товкач, І. Є. Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" / І. Є. Товкач. - С .289-304
Токарєва, Л.Д. Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї / Л.Д. Токарєва. - С .304-318
Федорчук, О. І. Батьківська безвідповідальність як чинник деструктивної поведінки дошкільника / О. І. Федорчук. - С .318-331
Чернов, А. А. Розвиток особистості дітей раннього віку методом бінарних занять в парі "вихователь-психолог" / А. А. Чернов. - С .331-354
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - 223 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Балтина, Л. В. Детство как социальный феномен / Л. В. Балтина. - С .4-14
Біла, І. М. Діагностика здібностей дітей / І. М. Біла. - С .14-31
Ваганова, Н. М. Творче сприймання і його психологічні характеристики / Н. М. Ваганова. - С .31-40
Гальченко, В. М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими / В. М. Гальченко. - С .40-51
Гальцева, Т. О. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці / Т. О. Гальцева. - С .51-63
Завадська, Т. В. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .63-72
Завязун, Т. В. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології / Т. В. Завязун. - С .72-82
Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .82-94
Клименко, І. В. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду / І. В. Клименко. - С .94-108
Кондратець, І. В. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала / І. В. Кондратець. - С .108-115
Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей / Т. О. Піроженко. - С .115-129
Половіна, О. А. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" / О. А. Половіна. - С .129-140
Рижкова, О. С. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції / О. С. Рижкова. - С .140-151
Соловйова, Л. І. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей / Л. І. Соловйова. - С .151-159
Степанюк, К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків / К. І. Степанюк. - С .159-168
Товкач, І. Є. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності / І. Є. Товкач. - С .168-178
Токарєва, Л. Д. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Л. Д. Токарєва. - С .178-190
Федорчук, О. І. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. - С .190-199
Швець, Д. В. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців / Д. В. Швець. - С .199-213
Шульга, А. М. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості / А. М. Шульга. - С .213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
З-11


   
    З досвіду роботи регіональних психологічних служб системи освіти України. Вінницька, Житомирська, Миколаївська, Рівенська, Чернігівська, Чернівецька області [Текст] : [навчально-методичний посібник] / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г.С. Костюка, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи ; кол. за ред. В. Г. Панка ; за ред. І. І. Цушка . - Київ : Ніка-Центр, 2004. - 204 с. - 4.50 грн
УДК
РУБ 15
Рубрики: Психологічна служба системи освіти
   Шкільна психологічна служба

Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника -- психологія учнів -- психологія дітей шкільного віку

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панка, В.Г. \ кол. за ред.\; Цушка , І.І. \за ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології ім. Г.С. Костюка; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 4271
Кількість відвідувачів 724
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя