Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=булінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
159.922.8
Ю 83


    Юрчик, Оксана Миколаївна.
    Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства [Текст] / О. М. Юрчик // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 779-790 : табл. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
шкільне насильство -- насильство -- психологічна профілактика -- психологічна просвіта -- булінг -- агресивність -- тривожність -- молодші школярі -- саморегуляція поведінки -- діалогічність
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного і сімейного насильства, які за останні десятиліття проводились в Україні; узагальнено кращий вітчизняний досвід з організації попередження насильства в школі. Розроблено авторську модель психологічної профілактики шкільного насильства серед молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
М 17


    Максьом, Катерина Володимирівна.
    Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Підліткова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- булінг -- підлітковий вік -- інтерактивний театр -- агресивність -- віктимізація -- булінг-структура -- емоційна обізнаність -- емпатія -- управління емоціями -- самомотивація -- розпізнавання емоцій
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
М 17


    Максьом, Катерина Володимирівна.
    Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. В. Максьом ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 204 с. : табл. + 1 додатки 23 с. - Бібліогр.: с. 187-204 (198 назв). -
УДК
Рубрики: Підліткова психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- булінг -- підлітковий вік -- інтерактивний театр -- агресивність -- віктимізація -- булінг-структура -- емоційна обізнаність -- емпатія -- управління емоціями -- самомотивація -- розпізнання емоцій
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Винославська, О. В.
    Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень [Текст] / О. В. Винославська, М. О. Кононець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 10-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
деструктивне лідерство -- організація -- лідер-офіційний керівник -- деструктивна поведінка -- мобінг -- булінг -- організаційний розвиток
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливих варіантів прояву деструктивного лідерства в організації. Поняття "деструктивне лідерство" розглядається як систематична поведінка лідера, керівника або менеджера, що порушує законні інтереси організації шляхом підриву та/або саботування її цілей, завдань, ресурсів й ефективності, а також мотивації, добробуту чи задоволеності підлеглих роботою. Актуальність дослідження підкріплюється переліком сучасних концепцій деструктивного лідерства, в яких розглядаються типи деструктивної взаємодії лідера з підлеглими. Висвітлено особливості деструктивної поведінки лідера-офіційного керівника залежно від того, спрямована вона на підлеглих або на організацію. Показано, що розуміння особливостей деструктивного лідерства й запобігання його проявам є також важливим, або навіть важливішим, аніж розуміння й посилання позитивних аспектів конструктивного лідерства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кононець, М.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі [Електроний ресурс] : практикум / Мойзріст О. М., Шатирко Л. О. - Київ : [б. в.], 2023. - 46 с. - ISBN 978-617-7745-38-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Запобігання конфліктам--шкільне середовище--Україна--Практичні видання
   Залякування--Попередження--Практичні видання

Кл.слова (ненормовані):
запобігання конфліктам -- шкільне середовище -- залякування -- цькування -- Україна -- булінг
Анотація: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мойзріст, О. М.; Шатирко, Л. О.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Шевчук, Ю. С.
    Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків [Текст] / Ю. С. Шевчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
психосоматика -- психосоматичні розлади -- психосоматичні симптоми -- соматизація -- мобінг -- булінг -- дитячий і підлітковий вік -- емоції -- алекситимія -- травма
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізу особливостей психосоматичних розладів у дітей та підлітків. Здійснено аналіз наукових джерел, що розкривають погляди на поняття "психосоматика". Розкрито, що психосоматичні симптоми надзвичайно розповсюджені у дітей і підлітків через важкість повноцінного вираження своїх емоцій та почуттів при спілкуванні. Досліджено, що саме емоційна реакція є сполучною ланкою між психічною та тілесною сферами. З'ясовано, що існують три основні фактори ризику виникнення у дітей психосоматичних захворювань: генетичні, церебрально-органічні, мікросоціальні. Розкрито, що у ранньому дитячому віці виникнення негативних реакцій частіше проявляється у соматичному оформленні. Здійснено аналіз існуючих вітчизняних і зарубіжних досліджень макросоціальних факторів ризику психосоматичних розладів і скарг дітей та підлітків у системі дошкільної і шкільної освіти: 1) стресова тактика педагогічних впливів; 2) стрес обмеженого часу і постійної конкуренції; 3) недостатня ефективність методик і технологій навчання учнів; 4) інтенсифікація і нераціональна організація навчального процесу; 5) відсутність системної комплексної роботи з організації здорового способу життя; 6) низька рухова активність дітей і підлітків; 7) мобінг і булінг. Охарактеризовано типові особливості психічного стану в ході обстеження дитини. Проаналізовано, що феномінологія дитячої психосоматики породжується різноманітними зовнішніми умовами, тілесними (функціональними) особливостями, типологією психічних функцій, а також специфікою внутрішньої позиції самої дитини чи підлітка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153
А 43


    Воронкевич, О. М.
    Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах [Текст] / О. М. Воронкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
шкільне насилля -- психологічна профілактика -- психологічна прочвіта -- булінг -- освітньо-профілактична програма -- третирування -- цькування
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного насильства, які за останні дисятиліття проводилися за кордоном, узагальнено кращий зарубіжний досвід з організації попередження насильства в школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(06)
Д 70


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Лідерство в організації: гуманістична парадигма [Текст] / Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - С. 49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (24 назви)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЛІДЕРСТВО -- лідерство в організації -- "антигуманне" лідерство -- "булінг" -- "мобінг"
Анотація: У статті висвітлено зміст гуманістичної парадигми вивчення лідерства в організації та розкрито історичні етапи її становлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.; Фелькель, Т. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


    Максьом, К. В.
    Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 157-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне насильство -- третирування -- підлітковий вік -- особистісні риси -- індивідуальні особливості
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей і типових особистісних рис основних учасників шкільного булінгу. На основі аналізу наукових джерел уточнено поняття «булінг» та висвітлено основні фактори і форми прояву даного явища. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, виявлено статистично значущі відмінності між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третирування, на основі яких складено портрети типових «жертв» і «агресорів»: типовій «жертві» притаманні такі особистісні риси, як сенситивність, тривожність, ригідність, також слід зазначити, що «жертвами» часто стають фізично нерозвинені особистості, що мають гарну успішність у навчанні; типовому «агресору» притаманні такі особистісні риси, як агресивність, низький рівень сенситивності і тривожності, типові «переслідувачі» частіше виховуються в неповних сім’ях, є фізично розвиненими і досить часто є неуспішними у навчанні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Максьом, К. В.
    Особливості булінг-структури в підлітковому віці [Текст] / К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
булінг -- шкільне насильство -- третирування -- підлітковий вік -- булінг-структура -- жертва -- агресор -- спостерігач
Анотація: У статті розглянуто основні концептуальні підходи до визначення булінгу як соціально-психологічного феномену та булінг-структури. На основі результатів емпіричного дослідження проаналізовано особливості булінг-структури на різних етапах підліткового віку. За результатами дослідження було виявлено тенденцію зниження частоти булінгу у старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну булінг-структури. Булінг структура в старшій школі характеризується розмитістю ролей, в той час як в ранньому підлітковому віці ролі окремих школірів, особливо основних ("агресор" і "жертва"), чітко визначені. Це можна пояснити віком респондентів - для підлітків особливої значущості набуває спілкування з ровесниками, згодом виникає прагнення відповідати вимогам оточуючих, усвідомити свої недоліки, що заважають спілкуванню. А разом із цим відбувається і зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 21.09.2024
Кількість запитів 17543
Кількість відвідувачів 1268
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя