Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1829)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (148)Рідкісна книга (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2(043.3)
Г 93


    Гуцол, Світлана Юріївна.
    Трансформациія особистісного міфу як засіб розвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гуцол Світлана Юріївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-210. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міф -- особистісний міф -- метафора -- автонаратив -- структурно-смислова організація тексту -- рівень самоактуалізації
Анотація: У дисертації розкрито особливості трансформації особистісного міфу при застосуванні авторської психотерапевтичної методики "Трансформація особистісного міфу" (ТОМ). З'ясовано динаміку самоактуалізації особистості при застосуванні методики ТОМ. Доведено, що методикаТОМ сприяє особистісному зростанню людини. Виявлено і проаналізовано психолінгвістичні особливості текстів автонаративів залежно від рівня самоактуалізації досліджуваних. Обґрунтовано вплив методики ТОМ на структурно-смислову організацію та семантико-лінгвістичні характеристики текстів автонаративів досліджуваних.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.953.5+37.016:51
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологічна організація процесу засвоєння підлітками математичних понять [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 179, [16] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-157. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Засвоєння понять--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
математичне поняття -- засвоєння математичних понять -- моделювання математичної задачі -- теоретико-генетичний рівень засвоєння -- теоретичний рівень засвоєння -- емпірично-торетичний рівень засвоєння -- емпіричний рівень засвоєння -- творче математичне мислення
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці впливу різних прийомів організації навчального матеріалу, зокрема, засобів моделювання математичних задач на процес засвоєння підлітками основних понять з математики і розвиток в них творчого математичного мислення. Теоретично обґрунтовуються, а також експериментально підтверджуються психологічні моделі структури діяльностей, спрямованих на засвоєння математичних понять і на моделювання математичних задач під час їх розв'язання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
К 78


    Красновський, Валерій Миколайович.
    Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Красновський Валерій Миколайович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психічні стани--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХІЧНІ СТАНИ -- СОЦІАЛЬНА СИТУАЦІЯ РОЗВИТКУ -- ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- ПІДЛІТКИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНого процесу -- СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО ШКОЛИ
Анотація: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.928-053.5+37.064.2
Л 93


    Любовецька, Ілона Йосипівна.
    Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Любовецька Ілона Йосипівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 179-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КРЕАТИВНІСТЬ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- САМОРОЗВИТОК -- УМОВИ навчання -- СУБ`ЄКТИ педагогічного ПРОЦЕСУ -- творення -- ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.937:78
М 15


    Макарова, Лада Георгіївна.
    Психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макарова Лада Георгіївна ; наук. кер. Науменко С. І. ; Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. - Київ, 2005. - 206, [16] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 185-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання музичних творів--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МУЗИЧНЕ СПРИЙМАННЯ -- ОРГАНІЗАЦІЯ музичної мови -- МУЗИЧНі здібності -- звуко-сигнальний рівень сприймання музики -- звуко-знаковий рівень сприймання музики
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей сприймання музичних творів молодшими школярами в процесі розвитку у них адекватного сприймання і переживання високохудожніх зразків музичного мистецтва. В ній проаналізовано структуру інформаційної функції просторових компонентів організації музичної мови (горизонталь, вертикаль, глибина ), з'ясовано Їх змістове значення для молодших школярів. Експериментальне дослідження показало, що саме ці просторові компоненти визначають вихідні моменти переживання і розуміння дитиною музичного образу. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що розвиток чуття просторових параметрів музичного твору корелює із рівнем розвитку музичних здібностей учнів. Виділено критерії рівні адекватності сприймання музики молодшими школярами. Експериментально доведена можливість формування адекватного сприймання музики з урахуванням психологічних особливостей сприймання в молодшому шкільному віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Науменко, Світлана Іванівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.015.3:159.955.4+37.091.3
С 13


    Савицька, Ольга Вікторівна.
    Психологічна організація навчання як умова розвитку рефлексії у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савицька Ольга Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. - Київ, 2000. - 218 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 170-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
учбова діяльність -- теоретичне мислення -- інтелектуальна рефлексія -- психологічна організація навчання -- формальна рефлексія -- змістовна рефлексія
Анотація: Дослідження присвячено проблемі розвитку рефлексії у підлітковому віці. В роботі представлено експериментальні матеріали вивчення інтелектуальної рефлексії у підлітків, уточнено поняття рефлексії як механізму теоретичного мислення, розширено уявлення про структуру та особливості становлення інтелектуальної рефлексії у підлітків, дібрано комплекс методик для її діагностики. Визначено особливості розвитку рефлексії за умов традиційного та експериментального навчання. Визначено рівні та показники сформованості рефлексивних дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.947:355
Г 82


    Грибенюк, Геннадій Сергійович.
    Психологічні основи становлення саморегуляції у навчально-професійній діяльності майбутніх рятівників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Грибенюк Геннадій Сергійович ; наук. конс. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 380 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 347-380. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- майбутні рятівники -- МОТИВАЦІЯ -- ПРОФЕСІЙНА діяльність -- ЕКСТРЕМАЛЬНІ умови -- колективно-групова організація -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- курсанти -- самосуб'єктна дія -- духовні цінності -- моральні цінності
Анотація: У роботі розроблено теоретико-методологічні основи психології особистісної саморегуляції рятівників у професійній діяльності. Розкрито динаміку і типи мотивації до діяльності в екстремальних умовах та проаналізовано їх зв'язок з усвідомленням значення цієї діяльності в самореалізації. Простежено становлення здатності особистості до саморегуляції та з'ясовано роль цієї здатності у розвитку самосуб єктної дії як умови ефективної діяльності рятівників. З'ясовано взаємозалежність між змістом морально-релевантних ціннісних орієнтацій як основи духовності особистості та умови становлення у неї здатності до саморегуляції в екстремальних умовах діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.955
З-36


    Засєкіна, Лариса Володимирівна.
    Структурно-функціональна організація інтелекту особистості [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д. ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2006. - 396 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 366-396. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Інтелект--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- ОСОБИСТІСТЬ -- інтелектуальні конструкти -- ПРАКТИчний інтелект -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- мотиваційний інтелект -- академічний інтелект -- ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ОСОБИСТІСНІ СТани
Анотація: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття "інтелект" та виділено основні напрями його дослідження на сучасному етапі розвитку психологічної думки. Розроблено модель структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено можливості зазначеної моделі у контексті розв'язання різних видів задач. Виявлено описову категорію для дослідження структурно-функціональних характеристик інтелекту. Визначено варіативність структурно-функціональної організації інтелекту. Досліджено динамічність структурно-функціональної організації інтелекту через вивчення смислової системи як єдності інтелекту та афекту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пасічник , Ігор Демидович \наук. консультант.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
615.34
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 10 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Логос, 2014. - 237 с. : табл., рис. - Б. ц.
    Зміст:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Теоретичні та технологічні аспекти застосування сучасних методів психодинамічної парадигми у вітчизняних соціокультурних умовах / З. Г. Кісарчук. - С .5-20. - Бібліогр.: с. 17-19 (31 назва)
Лазос, Гелена Петрівна. Соціокультурні особливості застосування катативно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі з підлітками / Г. П. Лазос. - С .20-42. - Бібліогр.: с. 39-41 (32 назви)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Вплив характеристик внутрішніх об'єктів шлюбних партнерів на особливості стосунків у родині та стратегію психотерапевтичної допомоги сім'ї / Я. М. Омельченко. - С .42-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (18 назв)
Юрченко, Т. П. Современная отечественная психотерапевтическая практика : действительность и возможности / Т. П. Юрченко. - С .60-73. - Бібліогр.: с. 71-72 (10 назв)
Демидюк, Н. П. Соціокультурна специфіка роботи із сімейним міфом засобами системного підходу / Н. П. Демидюк. - С .73-88. - Бібліогр.: с. 87 (12 назв)
Гурлєва, Т. С. Особливості психологічної допомоги вітчизняному клієнту в опануванні смислом особистісного існування в рамках екзистенційно-гуманістичного підходу / Т. С. Гурлєва. - С .88-108. - Бібліогр.: с. 105-106 (18 назв)
Плескач, Б. В. Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини / Б. В. Плескач. - С .108-131. - Бібліогр.: с. 130-131 (5 назв)
Журавлева, Н. Ю. Социокультурная специфика работы с феноменом переживания в ситуации жизненного выбора (экзистенциально-гуманистический подход) / Н. Ю. Журавлева. - С .132-150. - Бібліогр.: с. 147-149 (48 назв)
Данилевський, І. А. Інтерперсональний підхід до психотерапевтичної допомоги у посттравматичному суспільстві / І. А. Данилевський. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 158 (13 назв)
Литвиненко, Л. І. Телефонне консультування в умовах соціально-психологічної кризи в Україні / Л. І. Литвиненко. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (9 назв)
Костіна, Т. О. Зміст корекційно-розвивальної програми з підвищення рівня усвідомлення суб'єктом наявних сценарних проявів / Т. О. Костіна. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 182-183 (5 назв)
Манілов, Ігор Феліксович. Психотерапевтична подорож наодинці: базові положення / І. Ф. Манілов. - С .184-196. - Бібліогр.: с.195-196 (4 назви)
Пліш, Г. Й. просодична організація професійного мовлення психолога-консультанта / Г. Й. Пліш. - С .197-211. - Бібліогр.: с. 210 (17 назв)
Радзівіл, К. П. Професійні очікування майбутніїх психологів в контексті життєвого шляху та особистісні передумови їх формування / К. П. Радзівіл. - С .212-223. - Бібліогр.: с. 222 (7 назв)
Мугаль, С. О. Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку / С. О. Мугаль. - С .224-237. - Бібліогр.: с. 236 (11 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 51721
Кількість відвідувачів 944
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя