Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- Обдарованість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.928.3
К 21


    Карпенко, Наталія Андріївна.
    Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карпенко Наталія Андріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 257 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-214. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- міжособистісне розуміння -- обдарована дитина -- дитяча обдарованість -- батьківське ставлення -- стратегії
Анотація: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.928.22
З-12


    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Зазимко Оксана Володимирівна ; наук. кер. Пономарьова-Семенова Р. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ОБДАРОВАНІСТЬ -- ТЕХНІЧНА ОБДАРОВАНІСТЬ -- ідентифікація обдарованості -- ЮНАЦЬКИЙ ВІК -- актуальний рівень -- потенційний рівень
Анотація: В роботі здійснено аналіз концептуальних підходів до проблеми загальної і технічної обдарованості, а також розкрито особливості застосування психодіагностичних методів у психології обдарованості. Визначено базисні компоненти в структурі технічної обдарованості. Висвітлені принципи, на основі яких розроблено валідну процедуру ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці. Означена процедура включає в себе психодіагностичний і тренінговий етапи та дозволяє виявляти як актуальний, так і потенційний рівні обдарованості цього типу на етапі юнацтва. Визначено критерії ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці і показано, що створена процедура може служити засобом реалізації особистістю своїх потенційних можливостей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пономарьова-Семенова, Римма Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2-053.4+159.928.22-053.4
К 90


    Куліш, Ніна Михайлівна.
    Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Куліш Ніна Михайлівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОСВІДОМІСТЬ -- рівень домагань -- ОЧІКУВАННЯ -- ОБРАЗ Я -- оцінно-рефлексивні взаємовідносини -- емоційно-ціннісне ставлення до себе
Анотація: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.928-053.5+37.064.2
Л 93


    Любовецька, Ілона Йосипівна.
    Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Любовецька Ілона Йосипівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 179-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КРЕАТИВНІСТЬ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- САМОРОЗВИТОК -- УМОВИ навчання -- СУБ`ЄКТИ педагогічного ПРОЦЕСУ -- творення -- ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.928.22:37.018.1(043.3)
Я 60


    Янковчук, Марина Миколаївна.
    Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Янковчук Марина Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 196-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- альтодональна особистість -- альтернативні форми навчання -- особистісний розвиток -- самоактуалізація -- система цінностей -- юнацький вік -- пізнавальна діяльність
Анотація: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 43264
Кількість відвідувачів 1416
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя