Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1661)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=завдання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
151.60
А 43


    Лазоренко, Б. П.
    Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді [Текст] / Б. П. Лазоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
благополучна -- проблемна молодь -- життєві завдання -- кореляція
Анотація: Визначено, що ядром позитивних кореляцій життєвих завдань проблемної молоді є зв'язки завдання "забезпечення професійного і особистісного саморозвитку" з завданнями "здобуття освіти-самостійності" і "створення сім'ї". У благополучної молоді значимі кореляції утворює завдання "досягнення влади та успіху", в тому числі і з завданням "здобуття освіти-самостійності".


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
151.60
А 43


    Сидоренко, Ж. В.
    Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я [Текст] / Ж. В. Сидоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
життєві завдання -- психологічне здоров'я -- мотиваційно-смислові чинники -- міжособистісна взаємодія -- життєвий досвід -- молодь
Анотація: В статті розглядаються теоретичні підходи до вивчення соціально-психологічні передумов озадачування молоддю з психологічного здоров'я. Визначені мотиваційно-смислові, міжособистісні, життєво-досвідні, особистісні передумови та їх значення в процесі постановки життєвих завдань молоддю з психологічного здоров'я.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
151.60
А 43


    Кляпець, О. Я.
    Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю [Текст] / О. Я. Кляпець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- життєві завдання, пов'язані із шлюбом та сім'єю -- постановка життєвих завдань -- структурування майбутнього -- особистісне самоздійснення в сімейній сфері
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
151.60
А 43


    Березко, Іванна Василівна.
    Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- футуристичний наратив -- фантазії -- мрії -- очікування -- надії -- бажання -- життєві плани -- життєві завдання -- унікальні епізоди
Анотація: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Баранов, В. В.
    Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки [Текст] / В. В. Баранов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 8-17. - Бібліогр.: с. 16-17 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
домашня освіта -- альтернативні форми освіти -- домашнє завдання -- індивідуалізоване навчання -- дистанційна форма навчання
Анотація: Домашня форма навчання забезпечує переборення між стандартизованими цілями навчання і індивідуальними потребами особистості у її розвитку та самовдосконаленню. Тому домашня освіта є сферою особистісно орієнтованої педагогіки. На сьогодні домашня освіта вже є фактом і виступає у різних формах, починаючи від сімейних навчальних груп до домашнього дистанційного навчання. У зв'язку з цим постає питання не тільки розробки правового механізму її впровадження, але й розробки відповідних науково-методичних основ і професійної підготовки педагогічних кадрів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(06)
П 68


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 14 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 928 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Розвиток особистості - розгортання чи новоутворення? / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліогр.: с. 10-11 (18 назв)
Гуменюк, Г. В. Аналіз властивостей пам'яті та їх специфіки: системний підхід / Г. В. Гуменюк. - С .176-185. - Бібліогр.: с. 184-185 (8 назв)
Дембрицька, Н. М. Особливості суб'єкт-об'єктних орієнтацій студентської молоді у відносинах власності / Н. М. Дембрицька. - С .195-204. - Бібліогр.: с. 204 (4 назви)
Дзюбко, Л. В. Особливості структури навчальної мотивації у підлітків з різним рівнем навчальних досягнень / Л. В. Дзюбко. - С .205-221. - Бібліогр.: с. 221 (6 назв)
Дригус, М. Т. Проблема становления личности в творческом наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .265-272. - Бібліогр.: с. 272 (2 назви)
Зубіашвілі, І. К. Ставлення до грошей як важливий фактор соціалізації / І. К. Зубіашвілі. - С .301-311. - Бібліогр.: с. 310 (7 назв)
Карамушка, Л. М. Потреба персоналу держадміністрації в антистресових програмах: рівень вираженості та взаємозв'язок з особистісними характеристиками персоналу / Л. М. Карамушка, Д. І. Куриця. - С .320-333. - Бібліогр.: с. 332-333 (12 назв)
Кирпенко, Т. М. Вплив механізмів психологічного захисту на особистісну взаємодію підлітків / Т. М. Кирпенко. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 350-351 (10 назв)
Коробко, С. Л. Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом / С. Л. Коробко. - С .405-416. - Бібліогр.: с. 416 (14 назв)
Литвинчук, Л. М. Музичний ритм як основа природного фундаменту біоритму людського організму / Л. М. Литвинчук. - С .436-444. - Бібліогр.: с. 444 (6 назв)
Маслюк, А. М. Проективна методика "неіснуюча тварина": практичні аспекти / А. М. Маслюк. - С .465-475. - Бібліогр.: с. 474-475 (6 назви)
Мойзріст, О. М. Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей / О. М. Мойзріст. - С .503-512. - Бібліогр.: с. 512 (9 назв)
Мосійчук, В. В. Кризи професійного становлення як умова розгортання самореалізації особистості / В. В. Мосійчук. - С .531-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (19 назв)
Москаленко, В. В. Система форм інновацій культури як фактор соціалізації юнацтва / В. В. Москаленко. - С .542-551. - Бібліогр.: с. 551 (9 назв)
Пророк, Н. В. Психологічні особливості особистісно-професійного саморозвитку практичного психолога / Н. В. Пророк. - С .655-665. - Бібліогр.: с. 664-665 (20 назв)
Серёгин, Ю. В. Особенности сохранения психического здоровья молодёжи в условиях её профессионального становления в профессиях типа "человек-человек" / Ю. В. Серёгин. - С .715-728. - Бібліогр.: с. 725-728 (41 назва)
Скальска, Л. О. Розвиток національної самосвідомості як завдання української національної освіти / Л. О. Скальска. - С .738-747. - Бібліогр.: с. 746 (7 назв)
Тополов, Є. В. Особливості реакції відповіді фахівця на професійну агресію / Є. В. Тополов. - С .803-809. - Бібліогр.: с. 809 (7 назв)
Яблонська, Т. М. Розвиток позитивної ідентичності старшокласників засобами тренінгу / Т. М. Яблонська. - С .879-887. - Бібліогр.: с. 887 (8 назв)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
151.60
А 43


    Крайчинська, В. А.
    Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості [Текст] / В. А. Крайчинська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 183-193 : табл. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- особистість -- життєві завдання -- соціально-психологічні настановлення особистості -- висловлювання
Анотація: Аналізуються особливості когнітивних моделей життєвих завдань особистості, зумовлені різним самонастановленням - як щодо людини та як щодо речі. Когнітивні побудови при постановці життєвого завдання проаналізовано в межах підходу до сформульованих завдань як до фрагментів діалогу - висловлювань. В граматичній організації формулювань виявляється різне бачення своєї ролі у здійсненні життєвого завдання та задані його просторові, часові, процесні, контекстні, суб'єктні характеристики.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
151.60
А 43


    Уніат, Наталія.
    Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текст] / Н. Уніат // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.922.76-056
Ж 72


    Жиляк, Наталія Вікторівна.
    Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості [Текст] / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психомоторні здібності -- рівні побудови рухів -- діяльнісний підхід -- психомоторна активність -- смислові завдання дій -- моторні дії
Анотація: Запропоновано систематизувати психомоторні здібності суб'єкта відповідно до рівнів побудови рухів, виділених М.О. Берштейном. Апробовано систему тестів , що репрезентує психомоторні можливості студентів на різних рівнях побудови рухів. Показано, що для вивчення закономірностей об'єктивації смислових завдань у рухах суб'єкта психомоторної активності доцільно застосовувати діяльнісний підхід. Запропоновано досліджувати багатомірність смислових завдань моторних дій із залученням системи понять, які розкривають різні аспекти образного відображення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Гоцуляк, Наталія Євгенівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.923.2
З-12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зазимко, Оксана Володимирівна.
    Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Зазимко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- життєвий досвід -- життєві завдання -- життєві смисли -- авторство -- юнацький вік
Анотація: Досліджено психологічні особливості та вікові можливості самопроектування особистості юнацького віку. Доводиться сензитивність юнацького віку до самопроектування власної особистості. У розвитку особистості юнацького віку визначено частку самопроектування у різних сферах життєдіяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 46133
Кількість відвідувачів 505
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя