Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ідентичність особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.923.2:331.54:37.011.3-051
П 13


    Павлюк , Марія Михайлівна.
    Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Павлюк Марія Михайлівна ; наук. кер. Зливков В. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 262 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вчитель--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- професійна ідентичність -- вчитель -- позиціонування -- професійне середовище
Анотація: У роботі проаналізовано досвід вивчення феноменів ідентичності у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності вчителя. Охарактеризовано структурні компоненти професійної ідентичності вчителя: когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий. На їх основі виявлено особливості професійної ідентичності вчителя. З"ясовано, що зміст професійної ідентичності вчителя основної школи визначається характером позиціонування вчителя у професійному середовищі. Виявлено, що у вчителів із позитивним характером позиціонування професійного середовища рівень сформованості професійної ідентичності менше залежить від стажу педагогічної діяльності ніж у групі із негативним позиціонуванням. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного супроводу процесу становлення професійної ідентичності вчителя та доведено її ефективність. Визначено послідовність становлення професійної ідентичності вчителя за компонентами: емоційно-ціннісний-актуалізація переживань та їх усвідомлення, гармонізація емоційних станів; пізнавальний-поповнення системи знань про себе, усвідомлення їх значущості у процесі професійної діяльності; поведінковий-моделювання адекватних стратегій поведінки; особистісна та професійна орієнтованість.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-058.862
П 91


    Пушкар, Вікторія Анатоліївна.
    Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Пушкар Вікторія Анатоліївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.164-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Образ "Я"--Дисертації
   Вікова психологія--Діти-сироти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
"Я"-концепція -- "Я"-образ -- ідентичність особистості -- рефлексія -- самопізнання -- самоставлення -- когнітивна складність
Анотація: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.7+37.018.1
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська ; наук. консультант М. Й. Боришевський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 505 с. : табл. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 456-506. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейне виховання--Дисертації
   Вікова психологія--Ідентичність--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ІДЕНТИчність особистості -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- СІМЕЙНІ взаємини -- СІМЕЙНЕ консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
373.5.035:801.73
П 77


    Чепєлева, Наталія Василівна.
    Особистість як оповідач історій та автор власного життя [Текст] / Н. В. Чепєлева // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 118-123. - Бібліогр.: с. 123 (8 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив--Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика -- наратив -- особистісне функціонування -- досвід особистості -- модель життєвої історії -- ідентичність особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
151.60
А 43


    Березко, Іванна Василівна.
    Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 6. - С. 90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- футуристичний наратив -- фантазії -- мрії -- очікування -- надії -- бажання -- життєві плани -- життєві завдання -- унікальні епізоди
Анотація: У статті розглянутий автонаратив майбутнього та ті форми самоідентичності, які використовує особистість для конструювання уявлень щодо свого майбутнього. Проаналізовані соціальні контексти, в яких формуються футуристичні наративи. Сформульовані характеристики автонаративу майбутнього, що гіпотетично характеризують його психологічну зрілість.


Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.922:502/504
О-72


    Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна.
    Проблеми ідентичності особистості в контексті еколого-психологічних досліджень [Текст] / О. В. Рудоміно-Дусятська // Особистісні детермінанти еколого-орієнтованої життєдіяльності : монографія / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. О. Вовчик-Блакитна [та ін.]; за ред. Ю. М. Швалба. - 2018. - С. 29-40 . - ISBN 978-966-97846-4-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- еколого-психологічні дослідження


Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна; Швалб, Юрій Михайлович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.922:502/504
О-72


    Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна.
    Емпіричне дослідження ідентичності особистості як чинника екологічності її життєдіяльності [Текст] / О. В. Рудоміно-Дусятська // Особистісні детермінанти еколого-орієнтованої життєдіяльності : монографія / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. О. Вовчик-Блакитна [та ін.]; за ред. Ю. М. Швалба. - 2018. - С. 173-190 . - ISBN 978-966-97846-4-3
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність особистості -- екологічність життєдіяльності -- емпіричне дослідження


Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна; Швалб, Юрій Михайлович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 35145
Кількість відвідувачів 796
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя