Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1764)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (146)Рідкісна книга (47)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=його<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.
153/154
О-64


    Брюховецька, О. В.
    Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження [Текст] / О. В. Брюховецька // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
майбутні керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- формування професійної толерантності в процесі професійної підготовки -- авторський навчальний модуль
Анотація: У статті підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійної важливої якості особистості майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Визначено мету, завдання, навчально-тематичний план і зміст авторського навчального модуля, в якому виокремлено три функціональні компоненти: 1) Інформаційно-смисловий; 2) діагностичний; 3) корекційно-розвивальний. Аналіз результатів впровадження авторського навчального модуля в освітній процес довів його ефективність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - 184 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 грн.
    Зміст:
Біла, Ірина Миколаївна. Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці / І. М. Біла. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
Власова, Олена Іванівна. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження / О. І. Власова, В. Л. Щербина. - С .13-23. - Бібліогр.: с. 22-23 (3 назви)
Демченко, М. О. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку / М. О. Демченко. - С .23-32. - Бібліогр.: с. 31-32 (10 назв)
Завязун, Т. В. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі. / Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. - С .32-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
Кабанцева, А. В. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку / А. В. Кабанцева. - С .41-50. - Бібліогр.: с. 50 (4 назви)
Каплунова, К. А. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі / К. А. Каплунова. - С .50-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (14 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .62-74. - Бібліогр.: с. 72-74 (9 назв)
Кондратець, І. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих / І. Кондратець. - С .74-86. - Бібліогр.: с. 86 (5 назв)
Костецька, О. І. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра / О. І. Костецька. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (9 назв)
Ладивір, Світлана Олексіївна. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини / С. О. Ладивір. - С .95-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
Лесик, В. В. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу / В. В. Лесик. - С .106-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Метелюк, В. І. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності / В. І. Метелюк. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
Соловйова, Людмила Іванівна. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці / Л. І. Соловйова. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (8 назв)
Тищук, Л. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці / Л. Тищук, Л. Ковальова. - С .135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
Товкач, І. Є. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників / І. Є. Товкач. - С .145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
Токарєва, Л. Д. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова / Л. Д. Токарєва. - С .155-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (6 назв)
Федорчук, О. І. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури / О. І. Федорчук. - С .165-176. - Бібліогр.: с. 173-176 (17 назв)
Філенко, Є. Ф. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу / Є. Ф. Філенко. - С .176-182. - Бібліогр.: с. 182 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
615.34
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 13 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - 264 с. : табл., рис. - 25.00 грн.
    Зміст:
Лазос, Гелена Петрівна. Психотерапія постраждалих внаслідок тортур: огляд сучасних досліджень та психотерапевтичних моделей / Г. П. Лазос. - С .8-46. - Бібліогр.: с. 36-44 (52 назви)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Відновлення безпечних стосунків психотерапевта з дітьми внутрішньо переміщених родин / Я. М. Омельченко. - С .46-73. - Бібліогр.: с. 67-71 (23 назви)
Плескач, Богдан Вадимивич. Соціально психологічні аспекти психотерапевтичної допомоги внутрішньо переміщеним особам / Б. В. Плескач, В. С. Уркаєв. - С .74-91. - Бібліогр.: с. 86-88 (9 назв) : табл.
Литвиненко, Людмила Іванівна. Підтримка та медико-психологічна реабілітація учасніків АТО: досвід реалізації програми "Дорога зцілення" / Л. І. Литвиненко. - С .91-112. - Бібліогр.: с. 107-110 (23 назви)
Журавлева, Наталія Юріївна. Специфіка психотерапевтичного стосунку у роботі психолога з дружинами ветеранів бойових дій / Н. Ю. Журавлева. - С .112-129. - Бібліогр.: с. 123-127 (19 назв)
Лазос, Гелена Петрівна. Фактори ризику виникнення негативних емоційних станів у волонтерів психологів/психотерапевтів / Г. П. Лазос. - С .130-152. - Бібліогр.: с. 147-150 (15 назв) : табл.
Гурлєва, Т. С. Особистісна автономність читачів в опірності деструктивному впливу медіа-текстів: реалії та перспективи розвитку / Т. С. Гурлєва. - С .152-170. - Бібліогр.: с. 166-168 (12 назв)
Міщук, Сергій Сергійович. Процесуальні аспекти феномену дитячих психотравм / С. С. Міщук. - С .170-184. - Бібліогр.: с. 180-183 (15 назв)
Громова, А. М. Опыт насилия в детстве и его влияние на здоровье взрослой личности / А. М. Громова. - С .184-202. - Бібліогр.: с.197-200 (19 назв)
Кісарчук, Зоя Григорівна. Метод кататимно-імагінативної психотерапії в контексті особливостей його викладання / З. Г. Кісарчук, Л. О. Гребінь. - С .203-255. - Бібліогр.: с. 242-253 (64 назви)
Мединська, Юлія. Поняття "Антикрихкості" у психоаналітичній психотерапії / Ю. Мединська. - С .255-264. - Бібліогр.: с. 264-264 (11 назв)
УДК
РУБ 615.34

Кл.слова (ненормовані):
Консультативна психологія -- психотерапія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - 156 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 10.00 грн.
    Зміст:
Галустян, О. А. Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації / Л. М. Карамушка. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (30 назв)
Рутина, Ю. В. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців / Ю. В. Рутина. - С .17-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (26 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .22-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (15 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра / Н. М. Дембицька. - С .29-34. - Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах / І. К. Зубіашвілі. - С .34-38. - Бібліогр.: с. 38 (11 назв)
Креденцер, Оксана Валеріївна. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект / О. В Креденцер. - С .39-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (22 назви)
Лавренко, Ольга Василівна. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .45-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем / Т. І. Мельничук. - С .51-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Новосядла, О. М. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз / О. М. Новосядла. - С .56-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
Філончук, З. В. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації / З. В. Філончук. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
Гомольська, Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська. - С .67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .72-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (10 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
Кузин, Е. Д. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений / Е. Д. Кузин. - С .81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Кульбіда-Остапенко, Я. Г. Особливості кризових станів студентів / Я. Г. Кульбіда-Остапенко. - С .88-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кушнір, П. Т. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості / П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. - С .92-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (21 назва)
Мілютіна, К. Л. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації / К. Л. Мілютіна. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
Попович, І. С. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом / І. С. Попович. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Станишевская, Ж. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации / Ж. Станишевская. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 117-119 (36 назв)
Станишевский, М. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости / М. Станишевский. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (29 назв)
Хамініч, О. М. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей / О. М. Хамініч. - С .128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Пространство осуществления социальных способностей личности / А. Ю. Швалб. - С .134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
Яковлева, Н. Ю. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .141-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (9 назв)
Ятчук, М. С. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 7 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; гол. ред. С. Д. Максименко . - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 14.00 грн.
    Зміст:
Чепелєва, Наталія Василівна. Лейтмотив как ведущая линия развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .5-14. - Бібліогр.: с 13-14 (9 назв)
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості / Т. М. Титаренко. - С .15-23. - Бібліогр.: с. 23 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача / М. Л. Смульсон. - С .24-34. - Бібліогр.: с. 32-34 (21 назва)
Андрієвська, Валерія Вікторівна. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності / В. В. Андрієвська. - С .35-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (9 назв)
Лебединська, І. В. Личностный опыт: пути смыслообразования / І. В. Лебединська. - С .49-57. - Бібліогр.: с. 57 (8 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Матрица культурного пространства лица / В. А. Мединцев. - С .58-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (25 назв) : табл.
Чепелєва, Наталія Василівна. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем / Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (17 назв)
Зарецька, О. О. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження / О. О. Зарецька. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (14 назв)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного / О. М. Кочубейник. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 110 (11 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта) / С. Ю. Гуцол. - С .111-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (19 назв)
Черемных, Е. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации / Е. Черемных. - С .121-142. - Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / О. В. Зазимко. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Чернобровкина, В. А. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте / В. А. Чернобровкина. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 153 (7 назв)
Полунін, О. В. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда / О. В. Полунін. - С .168-180. - Бібліогр.: с. 1178-180 (16 назв)
Крайчинська, В. А. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання / В. А. Крайчинська. - С .181-190. - Бібліогр.: с. 188-190 (25 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду / О. М. Шиловська. - С .191-202. - Бібліогр.: с. 202 (2 назви)
Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості / Н. Уніат. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Березко, Іванна Василівна. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання / І. В. Березко. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 225-226 (5 назв)
Чаусова, Ю. А. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків / Ю. А. Чаусова. - С .227-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (17 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях / І. Л. Гудінова. - С .235-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
151.60
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 6 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України ; за. ред. Н. В. Чепелєвої. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2010. - 194 с. - ISSN 2072-4772. - 12.00 грн.
    Зміст:
Титаренко, Т. М. Постмодерна особистість у динаміці самоконструювання / Т. М. Титаренко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 14 (10 назв)
Чепелева, Наталія Василівна. Методологические основы исследования личности в контексте постнеклассической психологии / Н. В. Чепелева. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 23-24 (8 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Дослідження ментальної моделі світу засобами наративізації / М. Л. Смульсон. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (12 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Когнитивные процессы в культурном пространстве лица: знание, интеллект, рефлексия / В. А. Мединцев. - С .36-55. - Бібліогр.: с. 53-55 (28 назв)
Черемных, Е. Нарративная идентичность в пространстве диалога / Е. Черемных. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 65 (4 назви)
Кочубейник, Ольга Миколаївна. Ампліфікації життєвого досвіду у конструюванні авентичності особистості / О. М. Кочубейник. - С .66-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (14 назв)
Кляпець, О. Я. Дослідження впливу психологічних особливостей студентів на постановку ними життєвих завдань, пов'язаних із шлюбом та сім'єю / О. Я. Кляпець. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 89 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Наратив майбутнього як складова автонаративу та його місце у структурі розуміння та інтерпретації власного досвіду особистістю / І. В. Березко. - С .90-105. - Бібліогр.: с. 105 (5 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні характеристики життєвого досвіду в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .106-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (10 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Методологічний аналіз застосування категорії "ситуація" при текстоутворенні / О. О. Зарецька. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (9 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Семиотический подход к проблемам исследования мифа / С. Ю. Гуцол. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (18 назв)
Лазоренко, Б. П. Взаємозвязки життєвих завдань проблемної та благополучної молоді / Б. П. Лазоренко. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149-150 (4 назви)
Ларіна, Т. О. Модель постановки життєвих завдань життєстійкої молоді / Т. О. Ларіна. - С .151-159. - Бібліогр.: с. 159 (5 назв)
Сидоренко, Ж. В. Соціально-психологічні передумови постановки молоддю життєвих завдань з психологічного здоров'я / Ж. В. Сидоренко. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (24 назви)
Полунін, О. В. Особливості переживання межи суб'єктивного теперішнього / О. В. Полунін. - С .170-182. - Бібліогр.: с. 181-182 (12 назв)
Крайчинська, В. А. Когнітивні моделі постановки життєвих завдань в просторі олюдненого/ оречевленого самонастановлення особистості / В. А. Крайчинська. - С .183-193. - Бібліогр.: с. 192-193 (8 назв) : табл.
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
психологічна герменевтика

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєвої, Сергій Дмитрович \за. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 22 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2016. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка / В. О. Моляко. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 (4 назви)
Алєксєєва, Т. С. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) / Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога / Б. В. Барчі. - С .21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Березова, Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач / Л. В. Березова. - С .40-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви) : табл.
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності / Н. А. Ваганова. - С .55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
Венцик, О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем / О. В. Венцик. - С .63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (11 назв)
Германович, О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності / О. Р. Германович. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
Гресько, В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності / В. В. Гресько. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (3 назви) : табл.
Гулько, Юлія Анатоліївна. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку / Ю. А. Гулько. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
Івашкевич, І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності / І. В. Івашкевич. - С .107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
Кабанцева, А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини / А. В. Кабанцева. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства / В. В. Кириченко. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
Кишакевич, І. Т. Медичне мислення як творче мислення лікаря / І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. - С .133-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (11 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків / Е. В. Кіричевська. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (14 назв)
Козова, І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу / І. Л. Козова. - С .153-159. - Бібліогр.: с.158 (7 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
Мазілов, В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) / В. О. Мазілов. - С .168-185. - Бібліогр.: с. 182-185 (35 назв)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності / І. А. Мартинюк. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведєва. - С .196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко [и др.]. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
Інші автори: Копач М.І., Криштопа Л.І., Кулініч Г.М.
Музика, Олександр Леонідович. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. - С .213-231. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв) : табл.
Найденова, Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень / Л. М. Найденова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв) : табл.
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. - С .242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала / Т. С. Пільгук. - С .253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
Сєргєєнкова, О. П. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. - С .260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
Січка, В. І. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці / В. І. Січка. - С .2276-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв) : табл.
Субота, Марія Василівна. Розвиток музичної психології як науки / М. В. Субота. - С .288-295. - Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем / Т. Н. Третяк. - С .296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
Хабірова, Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці / Л. І. Хабірова. - С .307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
Хахановська, Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку / Т. А. Хахановська. - С .317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
Шапорда, Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів / Г. С. Шапорда. - С .325-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв) : табл.
Ятчук, М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань / М. С. Ятчук. - С .335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко) / В. О. Моляко. - С .345-348
Третяк, Тетяна Миколаївна. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання / Т. Н. Третяк. - С .349-356. - Бібліогр.: с. 356 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

9.
372
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 4. Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - 223 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Балтина, Л. В. Детство как социальный феномен / Л. В. Балтина. - С .4-14
Біла, І. М. Діагностика здібностей дітей / І. М. Біла. - С .14-31
Ваганова, Н. М. Творче сприймання і його психологічні характеристики / Н. М. Ваганова. - С .31-40
Гальченко, В. М. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими / В. М. Гальченко. - С .40-51
Гальцева, Т. О. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці / Т. О. Гальцева. - С .51-63
Завадська, Т. В. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .63-72
Завязун, Т. В. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології / Т. В. Завязун. - С .72-82
Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей / І. І. Карабаєва. - С .82-94
Клименко, І. В. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду / І. В. Клименко. - С .94-108
Кондратець, І. В. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала / І. В. Кондратець. - С .108-115
Піроженко, Т. О. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей / Т. О. Піроженко. - С .115-129
Половіна, О. А. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво" / О. А. Половіна. - С .129-140
Рижкова, О. С. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції / О. С. Рижкова. - С .140-151
Соловйова, Л. І. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей / Л. І. Соловйова. - С .151-159
Степанюк, К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків / К. І. Степанюк. - С .159-168
Товкач, І. Є. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності / І. Є. Товкач. - С .168-178
Токарєва, Л. Д. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку / Л. Д. Токарєва. - С .178-190
Федорчук, О. І. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. - С .190-199
Швець, Д. В. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців / Д. В. Швець. - С .199-213
Шульга, А. М. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості / А. М. Шульга. - С .213-222
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
психологія дошкільника

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 25 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [Фенікс], 2019. - 304 с. : табл. - 15.00 грн.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності / В. О. Моляко. - С .6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
Березова, Л. В. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .16-25. - Бібліогр. : С. 24-25 (14 назви)
Біла, І. М. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості / І. М. Біла. - С .26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
Боровицька, О. М. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії / О. М. Боровицька. - С .35-47. - Бібліогр.: С. 45-47 (20 назв)
Ваганова, Н. А. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів / Н. А. Ваганова. - С .48-55. - Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
Виноградова, В. Є. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В. Є. Виноградова. - С .55-64. - Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
Гуд, Г. О. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження / Г. О. Гуд. - С .64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
Гудінова, І. Л. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту / І. Л. Гудінова. - С .76-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
Гулько, Ю. А. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності / Ю. А. Гулько. - С .84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці / Л. А. Данилевич. - С .93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Девіс, Л. А. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання / Л. А. Девіс. - С .102-109. - Бібліогр.: С. 108-109 (11 назв)
Діхтяренко, С. Ю. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів / С. Ю. Діхтяренко. - С .110-119. - Бібліогр.: С.117-118 (15 назв)
Кириченко, В. В. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття / В. В. Кириченко. - С .119-127. - Бібліогр.: С. 126-127 (9 назв)
Кормишев, М. В. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії / М. В. Кормишев. - С .127-134. - Бібліогр.: С. 133-134 (9 назв)
Костюченко, О. В. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі / О. В. Костюченко. - С .135-146. - Бібліогр.: С. 144-145 (23 назви)
Латиш, Н. М. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів / Н. М. Латиш. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 153-154 (22 назви)
Мазяр, О. В. Патологічна стратегія: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .155-163. - Бібліогр.: С.162-163 (9 назв)
Максьом, К. В. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці / К. В. Максьом. - С .164-171. - Бібліогр.: С. 170 (6 назв)
Мирошниченко, С. О. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях / С. О. Мирошниченко. - С .171-182. - Бібліогр.: С. 180-182 (20 назв)
Мойсеєнко, Л. А. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач / Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. - С .182-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Москаленко, В. В. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді / В. В. Москаленко. - С .193-202. - Бібліогр.: С. 201-202 (8 назв)
Москаленко, В. В. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові / В. В. Москаленко, К. В. Максьом. - С .203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
Мусіяка, Н. І. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів / Н. І. Мусіяка. - С .211-220. - Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
Невмержицький, В. М. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .221-231. - Бібліогр. С. 229-230 (13 назв)
Подшивайлов, Ф. М. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження) / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. - С .231-242. - Бібліогр. С. 240-242 (13 назв)
Примачок, Л. Л. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях / Л. Л. Примачок. - С .243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
Савельєва, Ю. С. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини / Ю. С. Савельєва. - С .254-260. - Бібліогр. С. 258-259 (9 назв)
Симоненко, С. М. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності / С. М. Симоненко. - С .260-272. - Бібліогр. С. 271 (3 назви)
Третяк, Т. М. Творче мислення в процесі розв'язування задач / Т. М. Третяк. - С .272-281. - Бібліогр. С. 280 (4 назви)
Шепельова, М. В. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису / М. В. Шепельова. - С .281-296. - Бібліогр. С. 295-296 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
Психологія творчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
Статистика
за 26.09.2024
Кількість запитів 20906
Кількість відвідувачів 1152
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя