Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивний компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
159.923.2
Ш 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- соціокультурний досвід -- емоційно-оціночний компонент -- когнітивний компонент -- поведінка
Анотація: Стаття присвячена теоретичному дослідженню передумов розвитку здатності дитини молодшого шкільного віку до самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Ф 43


    Фера, Світлана Володимирівна.
    Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Фера Світлана Володимирівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 262-282. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна гра--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- старший дошкільний вік -- економічна соціалізованість -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- поведінковий компонент -- гра
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2:615.851.4
У 93


    Ушакова, Катерина Юріївна.
    Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / К. Ю. Ушакова ; наук. керів. Л. М. Співак ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- професійна Я-концепція -- когнітивний компонент -- емоційно-оцінний компонент -- поведінковий компонент -- чинники -- становлення -- розвиток -- студенти -- медичні коледжі
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена « професійна «Я - концепція» майбутніх медичних працівників» . Визначено критерії ( усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників , їх само оцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери , ставлення студентів до себе як медичних працівників у майб утньому , саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Е мпірично виявлено особливості та психологічн і ( розвине ність професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх мед ичних працівників із ідеальними ; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів ; прагнення п рофесійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності ) й соціальн і (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медич них працівників у суспільстві ) чинники становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Доведено ефективність авторської програм и психологічного супроводу розвитку професійної «Я - концепції» у студент ів медичних коледжів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
154
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Порівняльне дослідження стану сформованості професійної компетентності у фахівців з фізичної реабілітації з різним стажем роботи [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 43-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (15 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- когнітивний компонент -- соціально-психологічний компонент -- ціннісно-смисловий компонент -- комунікативна компетентність -- фахівці з фізичної реабілітації
Анотація: В статті описано структуру професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Зазначено, що до структури професійної компетентності реабілітолого входять компоненти (когнітивний, соціально-психологічний та ціннісно-смисловий), кожен з яких вміщує структурні складові (або субкомпоненти). Шляхом проведення експериментального етапу дослідження вивчено психологічні особливості розвитку професійної компетентності у фізичних реабілітологів, які вже мають вищу освіту та працюють із спеціальності. Здійснено порівняльне дослідження стану сформованості професійної компетентності у фахівців з фізичної реабілітації з різним стажем роботи (від 0 до більше 15 років). З урахуванням емпіричних даних уточнено структуру комунікативної кометентності фахівця з фізичної реабілітації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.922.72:37.015.31:504(043.3)
П 12


    Падалка, Роман Григорович.
    Психологічні особливості розвитку екологічної свідомості молодшого школяра [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. Г. Падалка ; наук. керів. Ю. О. Приходько ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (11 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- розвиток -- молодший школяр -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- поведінковий компонент -- гендерні особливості -- сільський школяр -- міський школяр
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми психологічних особливостей розвитку екологічної свідомості молодшого школяра . Визначено теоретичні підходи до емпіричного дослідження даної проблеми , розроблена теоретична модель екологічної свідомості . Досліджено структуру та психологічний зміст її компонентів ( когнітивного , емоційного , поведінкового ), виділено критерії та показники рівнів розвитку екологічної свідомості у молодшого школяра , досліджена динаміка розвитку екологічної свідомості , типи домінуючих установок у ставленні молодших школярів до природи ( когнітивний , естетичний , етичний , прагматичний ), вивчені провідні компоненти їх суб ’ єктивного ставлення до природи ( когнітивний , перцептивно - афективний , практичний , вчинковий ), виділені та охарактеризовані типи емоційно - ціннісного ставлення дітей до природи ( позитивно - активний , позитивно - пасивний , нейтральний ). З ’ ясовані особливості екологічної свідомості в залежності від місця проживання досліджуваних , гендерні особливості . Розроблена та апробована програма психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості молодшого школяра .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Приходько, Юлія Олексіївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.4:159.923.2-057.875
П 32


    Піонтковська, Діана Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. В. Піонтковська ; наук. кер. Л. М. Співак ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психології
Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- розвиток -- національна ідентифікація -- студентська молодь
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена «національна ідентичність». Визначено критерії (усвідомленість студентами своєї національної належності; емоційне ставлення студентів до власної національної належності; емоційне ставлення студентства до представників своєї та чужих націй), показники і рівні (високий, середній, низький) розвитку національної ідентичності студентів. Емпірично виявлено психологічні особливості та соціальні (професійна освіта, що здобувається у вищій школі; знання ознак своєї та інших націй, які одержані самостійно та у взаємодіях із представниками різних націй; взаємодії зі значущими представниками своєї та представниками інших націй) і психологічні (позитивне ставлення до представників своєї нації, толерантне ставлення до представників інших націй) чинники розвитку національної ідентичності студентів. Доведено ефективність авторської програми формування національної ідентичності у студентської молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 107-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- когнітивний компонент -- суб'єктивна проблемність -- ситуативна проблемність -- надситуативна проблемність -- вихід за межі самого себе
Анотація: У статті доводиться, що когнітивна система творчого мислення виконує функцію репрезентації зовнішніх умов у свідомості суб'єкта, в результаті чого об'єктивна ситуація трансформується в суб'єктивну проблемність як одиницю творчого мислення, що здійснює його запуск. В залежності від вміння суб'єкта розпізнавати характер ситуації виділяються два різні виявлення проблемності: ситуативний і надситуативний. Ситуативний рівень характеризується встановленням проблемності, для розв'язування якої суб'єкт використовує лише минулий досвід і стереотипи. Рівень надситуативної проблемності характеризується ситуацією, в якій суб'єкту не вистачає знань для вирішення проблеми. Це спонукає його вийти за межі існуючої ситуації і наявних у нього знань та досвіду, в результаті чого суб'єкт включаючись у більш широку ситуацію і пізнаючи її глибше, має можливість здійснювати перетворення проблемної ситуації. Конструктивний вихід за межі ситуації є ознакою творчого мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923.2
М 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
успішність -- соціальна успішність -- соціальні уявлення -- гендерні відмінності -- студенти -- когнітивний компонент -- афективний компонент
Анотація: Розглядаються змістовні характеристики окремих компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину. показано відмінності змісту когнітивного, афективного та конативного компонентів в залежності від статі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Москаленко, В. В.
    Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові [Текст] / В. В. Москаленко, К. В. Максьом // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 203-211. - Библиогр. С. 210 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- емоції -- емоційний інтелект -- структурні складові емоційного інтелекту -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- структурно-функціональна модель
Анотація: В статті представлено теоретичний аналіз сутності феномену емоційного інтелекту та його структурних складових, описано теоретичну модель емоційного інтелекту особистості. Модель емоційного інтелекту особистості представлено як єдність когнітивного, афективного та конативного її компонентів. Представлено характеристику цих структурних компонентів. Когнітивна складова характеризується як здатність людини визначати свої емоції за фізичним станом, почуттями і думками а також здатність визначати емоції інших людей через їх мову, звуки, зовнішній вигляд і поведінку через твори мистецтва. Афективна складова емоційного інтелекту виявляється у фасилітації мислення, у спрямуванні уваги на важливу інформацію, у спрямованості на зміну настрою, пов'язаного із рушійною силою перетворюючих стратегій поведінки людини. Конативний компонент представлено феноменами управління емоціями та їх рефлексивної регуляції, які відбуваються у сфері розвитку відносин з іншими людьми. Цей компонент представлено також здібністю здійснення самоконтролю особистості у володінню емоціями, контролем емоційної експресивності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максьом, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.9.072
М 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельничук, О. Б.
    Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами [Текст] / О. Б. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 115-124. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА -- ДЕВІАНТИ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ -- КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ -- ПРАКТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ -- ПРОГНОСТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ -- ОСОБИСТІСНО-РЕГУЛЯТИВНИЙ КОМПОНЕНТ
Анотація: Наведено модель інтелектуальної складової психологічної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами, що містить такі елементи: 1) когнітивний; 2) практичний; 3) прогностичний; 4) особистісно-регулятивний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 135365
Кількість відвідувачів 1298
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя