Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивний компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
159.98:331+005.32+159.923.2:005.95-051](043.5)
К 61


    Коломієць, Олена Петрівна.
    Формування психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / О. Г. Ходакевич ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 280 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-199. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Психологічна готовність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ -- менеджери -- психологічні особливості -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- МОТИВАЦІЙНІ ЧИННИКИ -- КОГНІТИВНий компонент -- ОПЕРАЦІЙний компонент -- ОСОБИСТІСНИЙ компонент
Анотація: У дослідженні розкрито психологічні особливості управлінської діяльності менеджерів енергокомпаній, зміст і структуру їх психологічної готовності до управління. Досліджено рівень сформованості основних компонентів психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління. Проаналізовано вплив чинників мезо- й мікрорівня на сформованість психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління. Визначено психологічні умови формування психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.5+37.015.3:159.922.7
Ж 68


    Жигайло, Оксана Омелянівна.
    Структурно-динамічні особливості розвитку Я-концепції молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук. 19.00.07 / Жигайло Оксана Омелянівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім.Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 190 с. - Бібліогр.: с. 174-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Я-концепція--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- молодший школяр -- змістовні складові -- когнітивний компонент -- поведінково-мотиваційний компонент -- навчальна діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню структурно-динамічних особливостей розвитку Я-концепції молодшого школяра. Здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми, що полягає у визначенні сенситивних періодів структурних компонентів Я-концепції молодшого

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ануфрієва, Наталя Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Ф 43


    Фера, Світлана Володимирівна.
    Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Фера Світлана Володимирівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 280 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 262-282. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-психологічна гра--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- старший дошкільний вік -- економічна соціалізованість -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- поведінковий компонент -- гра
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.27:32.019.5
К 67


    Корнівська, Мар'яна Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / М. М. Корнівська ; наук. кер. М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 279 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- політична свідомість -- емпіричне дослідження -- студенти -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- соціально-психологічний тренінг -- формувальний експеримент -- індивідуально-психологічні особливості
Анотація: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.923.2:615.851.4
У 93


    Ушакова, Катерина Юріївна.
    Психологічні чинники становлення професійної "Я-концепції" у студентів медичних коледжів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / К. Ю. Ушакова ; наук. керів. Л. М. Співак ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- професійна Я-концепція -- когнітивний компонент -- емоційно-оцінний компонент -- поведінковий компонент -- чинники -- становлення -- розвиток -- студенти -- медичні коледжі
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена « професійна «Я - концепція» майбутніх медичних працівників» . Визначено критерії ( усвідомлення студентами себе як майбутніх медичних працівників , їх само оцінювання як майбутніх фахівців медичної сфери , ставлення студентів до себе як медичних працівників у майб утньому , саморегуляція і самоконтроль ними власної поведінки у професійних ситуаціях), показники і рівні (високий, середній, низький) становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Е мпірично виявлено особливості та психологічн і ( розвине ність професійної свідомості; ставлення студентів до майбутньої професійної діяльності; співвідношення їх реальних уявлень про себе як майбутніх мед ичних працівників із ідеальними ; місце професійної спрямованості у мотиваційній сфері студентів ; прагнення п рофесійної самореалізації; значущість обраної професії, актуальність і значущість професійної самоідентичності ) й соціальн і (професійна освіта; престижність професії медичного працівника у суспільстві; її соціальний статус у суспільстві; ставлення до медич них працівників у суспільстві ) чинники становлення професійної «Я - концепції» студентів медичних коледжів . Доведено ефективність авторської програм и психологічного супроводу розвитку професійної «Я - концепції» у студент ів медичних коледжів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923:[005.336.2]
И 24


    Івашкевич, Ірина Владиславівна.
    Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Івашкевич ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2017. - 344 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 186-228. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- мотиваційно-цільовий компонент -- когнітивний компонент -- соціальний компонент -- аксіологічний компонент -- аутопсихологічний компонент -- функції юриста
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923.2
Ш 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- соціокультурний досвід -- емоційно-оціночний компонент -- когнітивний компонент -- поведінка
Анотація: Стаття присвячена теоретичному дослідженню передумов розвитку здатності дитини молодшого шкільного віку до самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.922.4:159.923.2-057.875
П 32


    Піонтковська, Діана Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку національної ідентичності студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д. В. Піонтковська ; наук. кер. Л. М. Співак ; Нац. ун-т "Острозька академія". - Острог, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психології
Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- розвиток -- національна ідентифікація -- студентська молодь
Анотація: У дисертації проведено теоретичний аналіз проблеми дослідження, встановлено психологічний зміст і структуру феномена «національна ідентичність». Визначено критерії (усвідомленість студентами своєї національної належності; емоційне ставлення студентів до власної національної належності; емоційне ставлення студентства до представників своєї та чужих націй), показники і рівні (високий, середній, низький) розвитку національної ідентичності студентів. Емпірично виявлено психологічні особливості та соціальні (професійна освіта, що здобувається у вищій школі; знання ознак своєї та інших націй, які одержані самостійно та у взаємодіях із представниками різних націй; взаємодії зі значущими представниками своєї та представниками інших націй) і психологічні (позитивне ставлення до представників своєї нації, толерантне ставлення до представників інших націй) чинники розвитку національної ідентичності студентів. Доведено ефективність авторської програми формування національної ідентичності у студентської молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Співак, Любов Миколаївна \наук. кер.\; Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.72:37.015.31:504(043.3)
П 12


    Падалка, Роман Григорович.
    Психологічні особливості розвитку екологічної свідомості молодшого школяра [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. Г. Падалка ; наук. керів. Ю. О. Приходько ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (11 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- розвиток -- молодший школяр -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- поведінковий компонент -- гендерні особливості -- сільський школяр -- міський школяр
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми психологічних особливостей розвитку екологічної свідомості молодшого школяра . Визначено теоретичні підходи до емпіричного дослідження даної проблеми , розроблена теоретична модель екологічної свідомості . Досліджено структуру та психологічний зміст її компонентів ( когнітивного , емоційного , поведінкового ), виділено критерії та показники рівнів розвитку екологічної свідомості у молодшого школяра , досліджена динаміка розвитку екологічної свідомості , типи домінуючих установок у ставленні молодших школярів до природи ( когнітивний , естетичний , етичний , прагматичний ), вивчені провідні компоненти їх суб ’ єктивного ставлення до природи ( когнітивний , перцептивно - афективний , практичний , вчинковий ), виділені та охарактеризовані типи емоційно - ціннісного ставлення дітей до природи ( позитивно - активний , позитивно - пасивний , нейтральний ). З ’ ясовані особливості екологічної свідомості в залежності від місця проживання досліджуваних , гендерні особливості . Розроблена та апробована програма психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості молодшого школяра .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Приходько, Юлія Олексіївна \наук. керів.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Данилюк, І. В.
    Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді [Текст] / І. В. Данилюк, В. В. Гресько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 33-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
етнічна ідентичність -- когнітивний компонент -- типи ідентичності -- трансформація етнічної ідентичності -- етнонігізм -- етнічна індиферентність -- українська молодь
Анотація: У статті проаналізовано основні положення щодо визначення етнічної ідентичності, визначено форми її трансформації. Проведено емпіричне дослідження, яке виявляє тип та рівень вираженості етнічної ідентичності, визначає особливості її прояву в сучасної української молоді


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гресько, В. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 8059
Кількість відвідувачів 355
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя