Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=майбутні фахівці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
159.923.5+378-057.875:34-051
Е 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 448-504. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- психологічна служба -- суб'єктогенеза -- юнацький вік -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- правнича діяльність -- учбово-професійна діяльність
Анотація: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Анотація: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378.015.31:159.953.5(043.5)
Б 75


    Боднарук, Олена Володимирівна.
    Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Боднарук ; наук. кер. В. А. Семиченко ; Держ. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти". - Київ, 2015. - 274 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Навчання психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вивчення психології -- формування понять -- Майбутні фахівці -- професійна підготовка -- студенти
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з пробллем засвоєння понять. Виявлено основні підходи до формування психологічних понять. Розроблено теоретичну модель засвоєння студентами системи базових психологічних понять. Вивчено особливості засвоєння психологічних понять студентами вищих навчальних закладів за існуючих умов навчання. виділено базові поняття психології та проаналізовано логіку їх розкриття в окремих підручниках. Розроблено та апробовано програму формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семиченко, Валентина Анатоліївна \наук. кер.\; Університет менеджменту освіти НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.33+316.66]:005.336.2(043.5)
Б 72


    Борець, Юлія Василівна.
    Психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю. В. Борець ; наук. кер. В. Г. Панок ; Чернігівськ. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2016. - 238 с. : табл. - Бібліогр.: с. 183-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціономічні професії--Психологічна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність -- майбутні фахівці -- соціономічні професії -- майбутні психологи -- майбутні юристи -- громадянська компетентність -- суспільно-пізнавальна компетенція -- нормативно-регулятивна компетенція -- поведінково-діяльнісна компетенція
Анотація: У дослідженні вивчаються психологічні особливості громадянської компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій - психолога і юриста. Представлено авторську теоретичну модель громадянської компетентності фахівців соціономічного профілю, яка включає основні компетенції: суспільно-пізнавальну, нормативно-регулятивну та поведінково-діяльнісну. Досліджено критерії сформованості громадянської компетентності майбутніх психологів та юристів. Визначено кореляційні зв'язки і залежності між компетенціями громадянської компетентності, контурно окреслено соціально-психологічні проблеми та протиріччя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Бурлакова, І. А.
    Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців [Текст] / І. А. Бурлакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- соціалізація -- професійне здоров'я -- майбутні фахівці
Анотація: У статті розглядаються особливості соціалізації як суттєвої передумови психологічного супроводу професійного здоров'я студентської молоді. Зазначається, що фізична культура, здоровий спосіб і стиль життя сприяють підвищенню показників фізичного розвитку і покращенню здоров'я майбутніх фахівців в цілому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
159.923.3
В 64


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Возна, Валентина Юріївна.
    Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій [Текст] / В. Ю. Возна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 291-298 : табл. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
майбутні фахівці -- творчі професії -- мотивація -- професійна діяльність -- ціннісне ставлення
Анотація: На основі результатів теоретичного аналізу та даних експериментального дослідження представлено взаємозв'язок параметрів: ціннісне ставлення до професії та мотиваційна готовність до професійної діяльності. Виявлено специфічні особливості ставлення до професії майбутніх фахівців творчих професій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Г 70


    Горова, Олена Олександрівна.
    Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / О. О. Горова ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 398-431. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНЕ становлення -- творчий саморозвиток особистості -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- майбутні будівельники -- ПРОФЕСІЙНА культура -- освітня суб'єктність -- професійна самосвідомість -- студенти -- професійна мобільність -- професіоналізація -- ціннісне ставлення до професії
Анотація: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9:378-051
Д 79


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 43-50 : табл. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- стрес -- стресостійкість -- майбутні фахівці -- студенти
Анотація: Викладено результати емпіричного дослідження стресостійкості сучасних українських студентів вищих та середніх навчальних закладів. Визначено спільні та відмінні особливості стресостійкості майбутніх фахівців різних соціономічних професій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.99:304
Д 30


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дьоміна, Г. А.
    Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами [Текст] / Г. А. Дьоміна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 52-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
працівник соціальної сфери -- професійні якості -- комунікативні здібності -- комунікабельність -- майбутні фахівці -- девіанти -- робота з девіантами -- соціально-психологічна діяльність -- відхилення поведінки
Анотація: Розкрито сутність терміну "комунікативні здібності", структура комунікативних здібностей та рівнева характеристика особливості комунікабельності студентів майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.923.2-057.85/.86: [159.9-051:615.851-053.2/.6](043.5)
К 29


    Католик, Галина Вікторівна.
    Концепція "Я" дитячого практичного психолога [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Католик ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 45 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36-41 (54 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
концепція Я -- майбутні фахівці -- автономність -- типи студентів за критерієм самостійності -- самодетермінованість -- саморегульованість -- самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 35463
Кількість відвідувачів 1736
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя