Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мобінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
15(06)
Д 70


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Лідерство в організації: гуманістична парадигма [Текст] / Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель // Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - С. 49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (24 назви)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЛІДЕРСТВО -- лідерство в організації -- "антигуманне" лідерство -- "булінг" -- "мобінг"
Анотація: У статті висвітлено зміст гуманістичної парадигми вивчення лідерства в організації та розкрито історичні етапи її становлення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.; Фелькель, Т. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153/154
О-64


    Дзюба, Т. М.
    Професійне здоров'я як умова успішної соціалізації працівника в ситуації мобінгу [Текст] / Т. М. Дзюба // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - № 1 (8). - С. 7-13. - Бібліогр.: с. 12-13 (10 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- професійна соціалізація -- складові деструктивного професіогенезу -- професійне здоров’я -- мобінг
Анотація: У статті обґрунтовано ознаки руйнівного впливу мобінгу на професійне здоров’я педагогічних працівників, які ускладнюють процес успішної соціалізації працівника. Проаналізовано тісні кореляційні зв’язки за методом рангової кореляції Пірсона між фактором «мобінг» та окремими факторами ризиків професійного здоров’я (використано авторську методику «Ризики професійного здоров’я»). Виявлені кореляти доводять: мобінг, розтягнутий у часі, є особливим видом професійних деструкцій, що стає причиною порушення механізмів саморегуляції, деформації внутрішньої картини здоров’я фахівця, пролонгованою причиною великої кількості соматичних і психосоматичних захворювань педагогів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Блохіна, І. О.
    До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах [Текст] / І. О. Блохіна, О. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 71-79. - Бібліогр.: с. 76-78 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологічна безпека -- механізми формування психологічної безпеки -- фактори мікросередовища -- ідентифікація -- конформність -- мала група -- клімат в сім'ї -- соціальна оцінка -- мобінг
Анотація: У статті розглянуто поняття "психологічна безпека особистості" та визначено основні механізми її формування. Охарактеризовано вплив мікросередовища, малих соціальних груп на особливості психологічної безпеки індивіда. Доведено, що особливості клімату в родині безпосередньо відображаються на розвитку відчуття безпеки її членів. Різноманітні викривлення процесу виховання дитини в сім'ї, а саме гіпер- та гіпопротекція, емоційне відкидання, виховання "в культі хвороби" тощо створюють підгрунтя для спотвореного свідосприйняття. Одним з механізмів засвоєння соціального досвіду, в тому числі безпечної поведінки, є наслідування дитиною зразків поведінки в афективній, соціальній, професійніх сферах. Іншим механізмом створення психологічної безпеки в групі є конформність. Механізм соціальної оцінки бажаної поведінки здійснюється в процесі соціального контролю. Підкріплюючим і формуючим чинником служить реакція оточуючих, а образ взаємного сприйняття є регулятором поведінки. Особистість може відчувати загрозу з боку групи. Ситуація мобінгу, що виражається в психологічному терорі, цькуванні особистості з боку оточуючих, призводить до зниження ефективності праці, виникнення депресивного стану, підвищує ризик емоційного та професійного вигорання, тобто стає причиною порушення відчуття психологічної безпеки особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Москаленко, О. В.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Винославська, О. В.
    Теоретичні аспекти деструктивного лідерства в організації: аналіз зарубіжних досліджень [Текст] / О. В. Винославська, М. О. Кононець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 10-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
деструктивне лідерство -- організація -- лідер-офіційний керівник -- деструктивна поведінка -- мобінг -- булінг -- організаційний розвиток
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливих варіантів прояву деструктивного лідерства в організації. Поняття "деструктивне лідерство" розглядається як систематична поведінка лідера, керівника або менеджера, що порушує законні інтереси організації шляхом підриву та/або саботування її цілей, завдань, ресурсів й ефективності, а також мотивації, добробуту чи задоволеності підлеглих роботою. Актуальність дослідження підкріплюється переліком сучасних концепцій деструктивного лідерства, в яких розглядаються типи деструктивної взаємодії лідера з підлеглими. Висвітлено особливості деструктивної поведінки лідера-офіційного керівника залежно від того, спрямована вона на підлеглих або на організацію. Показано, що розуміння особливостей деструктивного лідерства й запобігання його проявам є також важливим, або навіть важливішим, аніж розуміння й посилання позитивних аспектів конструктивного лідерства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кононець, М.О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Шевчук, Ю. С.
    Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків [Текст] / Ю. С. Шевчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
психосоматика -- психосоматичні розлади -- психосоматичні симптоми -- соматизація -- мобінг -- булінг -- дитячий і підлітковий вік -- емоції -- алекситимія -- травма
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізу особливостей психосоматичних розладів у дітей та підлітків. Здійснено аналіз наукових джерел, що розкривають погляди на поняття "психосоматика". Розкрито, що психосоматичні симптоми надзвичайно розповсюджені у дітей і підлітків через важкість повноцінного вираження своїх емоцій та почуттів при спілкуванні. Досліджено, що саме емоційна реакція є сполучною ланкою між психічною та тілесною сферами. З'ясовано, що існують три основні фактори ризику виникнення у дітей психосоматичних захворювань: генетичні, церебрально-органічні, мікросоціальні. Розкрито, що у ранньому дитячому віці виникнення негативних реакцій частіше проявляється у соматичному оформленні. Здійснено аналіз існуючих вітчизняних і зарубіжних досліджень макросоціальних факторів ризику психосоматичних розладів і скарг дітей та підлітків у системі дошкільної і шкільної освіти: 1) стресова тактика педагогічних впливів; 2) стрес обмеженого часу і постійної конкуренції; 3) недостатня ефективність методик і технологій навчання учнів; 4) інтенсифікація і нераціональна організація навчального процесу; 5) відсутність системної комплексної роботи з організації здорового способу життя; 6) низька рухова активність дітей і підлітків; 7) мобінг і булінг. Охарактеризовано типові особливості психічного стану в ході обстеження дитини. Проаналізовано, що феномінологія дитячої психосоматики породжується різноманітними зовнішніми умовами, тілесними (функціональними) особливостями, типологією психічних функцій, а також специфікою внутрішньої позиції самої дитини чи підлітка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 43676
Кількість відвідувачів 1237
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя