Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (102)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опитувальник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
159.9.072
М 79


    Моргун, В. Ф.
    Опитувальник реального, бажаного і фантастичного бюджетів часу людини [Текст] : методична розробка з психодіагностики для психологів, соціологів, педагогів і соціальних працівників / В. Ф. Моргун ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Товариство психологів України, Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, Психолого-педагогічний факультет, Кафедра психології. - Полтава : [б. в.], 2002. - 24 с. - [б.ц]
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Експериментальна психологія
   Опитувальники

Кл.слова (ненормовані):
Я-реальне -- Я-бажане -- Я-ідеальне -- опитувальник


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Товариство психологів України; Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка; Психолого-педагогічний факультет; Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9(091)"17-19"(477.53)
К 61


    Колодочка, Вікторія Валентинівна.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у 18-20 століттях [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Колодочка Вікторія Валентинівна ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 218 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-214. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Психологічна школа--Полтавщина, XVII-XX ст.--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- психологічна школа -- історико-культурні передумови -- психологія особистості -- історико-психологічний опитувальник
Анотація: У дисертації містяться результати теоретичного дослідження історико-культурних передумов становлення психологічної школи Полтавщини впродовж 18-20 ст. На основі аналізу підходів до розуміння сутності наукової школи, доведено, що наукову школу психології слід розглядати за структурно-змістовними, формальними, географічними та етнопсихологічними критеріями. З метою вичення психологічної наукової школи доцільно застосовувати метод оцінки результативності її діяльності, алгоритм рівня її сформованості й розвитку, а для дослідження ролі особистості вченого в науці-методику "Історико-психологічний портрет вченого". Проведене дослідження дозволило зробити висновок про те, що психологічна думка та наука на Полтавщині впродовж 18-20 ст. пройшла еволюцію через ряд етапів і знайшла своє відображення у розвитку теологічного, філософського, мовознавчогой сучасного наукового (психологія особистості, вікова та педагогічна психологія) напрямків Полтавської психологічної школи, яка знаходиться на завершальному етапі свого становлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Данилевський, І. А.
    Врахування особливостей явлень про дитячо-батьківські стосунки для застосування транзакційного аналізу у вітчизняному соціокультурному просторі [Текст] / І. А. Данилевський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (9 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
транзакційний аналіз -- соціокультурний чинник -- уявлення про дитячо-батьківські стосунки -- життєвий сценарій -- культурний сценарій -- опитувальник життєвого сценарію -- речайлдінг -- реперентінг
Анотація: Статтю присвячено аналізу та врахуванню особливостей уявлень про дитячо-батьківські стосунки як важливого соціокультурного чинника, що обумовлює доцільність застосування методу транзакційного аналізу у вітчизняному психотерапевтичному просторі. Представлено основні поняття методу. Особливості уявлень про дитячо-батьківські стосунки описано мовою транзакційного аналізу. Наведено результати дослідження та рекомендації щодо врахування цих особливостей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
316.6
К 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кобикова, Ю. В.
    Особливості ставлення до сексу малолітнії повій [Текст] / Ю. В. Кобикова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 76-83 : табл. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
проституція -- девіантна поведінка -- опитувальник Айзенка -- сексуальна невротичність
Анотація: В статті розглянуті соціологічний та антропологічний підходи до вивчення проституції як явища. Наведені різнопланові негативні наслідки проституції неповнолітніх. показано результати дослідження відношення до сексу за допомогою опитувальника установок до сексу Айзенка неповнолітніх дівчат 12-15 років. Описані виявлені особливості ставлення до сексу неповнолітніх повій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
371.015
А 43


    Грабовська, С. К.
    Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" [Текст] / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 69-81 : рис. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
опитувальник -- розвиток оранізації -- діяльність організацій -- команда -- проблемна організація -- факторний аналіз
Анотація: Представлено опитувальник, який дозволяє описати життєздатність організації або її структурного підрозділу за відповідями працівників та керівників.Визначено стратегію дій з оптимізації стабільного розвитку організації або її частини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Бабенко, В. В.; Островська, К. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
615.34
А 43


    Громова, А. М.
    Опыт насилия в детстве и его влияние на здоровье взрослой личности [Текст] / А. М. Громова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 184-202. - Бібліогр.: с.197-200 (19 назв)
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: консультативна психологія
   психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
негативні події дитинства -- опитувальник несприятливих подій дитинства -- досвід насильства у дитинстві -- здоров'я -- токсичний стрес -- хронічний стрес
Анотація: У статті йде мова про безпосередній зв'язок між пережитим досвідом насильства у дитинстві і психічним та фізичним здоров'ям дорослої людини. В роботі вивчається поширеність досвіду насильства у дитячому віці у жителів України та зв'язок між наявністю несприятливих подій дитинства і станом здоров'я респондентів у дорослому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.923.3:316.6
З-13


    Завада, Тетяна Юріївна.
    Мотиваційні чинники перфекціонізму студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т. Ю. Завада ; наук. керівн. В. А. Гупаловська ; Ін-т соц. та політ. психол. НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
перфекціонізм -- мотивація -- опитувальник -- студентська молодь -- самовдосконалення -- стилі сімейного виховання
Анотація: У дисертації представлено результати дослідження мотиваційних чинників перфекціонізму студентської молоді. Визначено перфекціонізм особистісною рисою, що одночасно поєднує екстрапсихічний та інтрапсихічний аcпекти, що виражається у прагненні до досконалості, що, з однієї сторони, культивується сучасним суспільством і передбачає соціальне заохочення та визнання, проте, з іншої – пов’язане з низкою дисфункціональних особливостей (когнітивних, емоційних, поведінкових). Представлено модифікований опитувальник перфекціонізму Н. Гаранян, А. Холмогорової, що розширений шкалами «самозвинувачення» та «залежність від оцінок оточення», завдяки чому останній дозволяє диференціювати перфекціонізм на різних його рівнях. Розроблено мотиваційну структуру перфекціонізму студентської молоді. Окреслено індивідуально-психологічні та соціокультурні чинники, що впливають на мотивацію перфекціонізму серед студентства.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гупаловська, Вікторія Анатоліївна \наук. керівн.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


   
    Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР [Текст] / В. Л. Зливков [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 145-161. - Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
ПТСР -- ПТСР комплексний -- ПТСР відтермінований -- травматична подія -- мета-аналіз -- учасники бойових дій
Анотація: Дану статтю присвячено результатам адаптації україномовної версії Міжнародного опитувальника травми. Методика містить дві діагностичні частини - ПТСР і ПТСР-комплексний, які охоплюють три кластери симптомів даного розладу - повторне переживання травматичної події, уникнення думок і переживань, пов'язаних із травмою та надмірне відчуття загрози (гіперпильність). Нашими дослідженнями підтверджено можливості використання даного опитувальника для діагностики відтермінованого ПТСР, оскільки перед тестування учасник бойових дій зазначає, коли відбулася травматична подія (від дня до 20 років тому). ПТСР діагностується за наявності критеріїв ПТСР та при відсутності порушень самоорганізації, натомість для комплексного - важливі критерії ПТСР, так і показники порушення самоорганізації, при відтермінованому ПТСР критерії уникнення, інтрузій та гіперпильності виражені, однак порушено самоорганізації часто не спостерігаються. За результами мета - аналізу встановлено, що відтермінований ПТСР провокується численними травматичними, стресовими подіями у повоєнному житті, тобто, його появу провокують сильні стреси, кризові ситуації, які сталися через значний час після травматичної події, при цьому травматичні події диниства його практично не зумовлюють.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Зливков, В. Л.; Лукомська, С. О.; Котух, О. В.; О., В. Мельник

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Хворова, Г. М.
    Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом [Текст] / Г. М. Хворова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 370-380. - 377-379 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- батьківська інтрузивність -- навчання батьків -- батьківські тренінги -- система підтримки батьків -- Алабамський батьківський опитувальник (APQ) -- Модифікація опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину
Анотація: Метою статті є обгрунтування та викладення змісту та результатів дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом. Стаття описує використання опитувальників APQ (власна модифікація) та модифікації опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину для дослідження здатності батьків до взаємодії з дитиною з аутизмом. Визначено, що середньокомпетентні батьки вцілому набагато більше схильні до інтрузивності (необгрунтованому, некорисному втручанню батьків в поведінку та життя дитини, що гальмує розвиток та соціалізацію дитини), ніж батьки з високим та найвищим рівнем батьківської компетентності. Доведена доцільність використання модифікації опитувальника APQ у діагностиці батьківських характеристик у вихованні дітей з аутизмом. Дослідження батьківських практик з дітьми з аутизмом, виявлення зв'язків між дитячими та батьківськими характеристиками, та батьківськими характеристиками та рівнем батьківської компетентності допоможуть побудувати науково-обгрунтовану систему сприяння компетентному батьківству батьків дітей з аутизмом, підвищити рівень та якість взаємодії між батьками та спеціалістами освітніх та реабілітаційних закладів, які працюють з дітьми з аутизмом, сприяти вивиденню програм компетентнісної підтримки батьків дітей з аутизмом на рівень маніципальних програм підтримки батьків дітей з інвалідністю та сприяти розвитку впровадження програм підтримки батьків в загальні протоколи втручання, догляду та допомоги при аутизмі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 17824
Кількість відвідувачів 1364
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя