Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (58)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітнє середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.
37.015.3:159.922
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні засади проектування освітнього простору особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 452 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 410-452. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- психологічний простір -- неперервність освіти -- життєвий простір -- СУБ'ЄКТ освітньої ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Римма Олександрівна.
    Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текст] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Ст. 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психічна реальність -- освітнє середовище -- освітні технології -- творчий акт -- проблемно-розвивальна ситуація
Анотація: Визначено психологічні засади які сприяють розкриттю і оптимальному прояву обдарованості як творчої природи психіки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Янковчук, Марина Миколаївна.
    Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології [Текст] / М. М. Янковчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- суб'єкт освіти
Анотація: Розглянуто поняття "освіта", "освітній простір", "освітнє середовище" з точки зору законодавства, педагогічної та психологічної науки. Визначено поняття "освітній простір" та "освітнє середовище", які будуть використовуватися для моделювання освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Мельник, М. О.
    Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- компетентність -- освітнє середовище -- психогенетична та соціокультурна детермінація
Анотація: Стаття присвячена проблемі психогенетичної та соціокультурної детермінації розвитку обдарованості. Аналізується роль освітнього середовища у розвитку інтелектуально обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Семенова, Р. О.
    Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текст] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 5-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (27 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освітні парадигми -- освітні технології -- типи моделей освітнього середовища -- розвивальне освітнє середовище
Анотація: В статті проаналізовані основні підходи до проблеми освітнього середовища, сформульовані концептуальні положення щодо побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих дітей та молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освіта обдарованих учнів і студентів -- розвиток обдарованості
Анотація: У статті поданий аналіз теоретичних підходів до розробки проблеми освіти обдарованих. Визначено головні характеристики освітнього середовища для обдарованих учнів та студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвиток обдарованості -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена ролі освітнього середовища в становленні інтелектуально обдарованої особистості.Аналізуються специфічні ознаки дитячої обдарованості та характеристики освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, Марина Анатоліївна.
    Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- образотворча обдарованість -- обдаровані діти -- обдарована молодь
Анотація: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків у європейських країнах, США та Україні.Здійснено порівняльний аналіз організації освітнього середовища в європейських середніх спеціалізованих школах мистецтв та українських спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням мистецьких предметів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- підлітковий вік -- освітнє середовище -- психологічна безпека -- розвивальне середовище -- соціальні взаємовідносини
Анотація: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Науменко, Ольга Степанівна.
    Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна обдарованість -- соціальні здібності -- освітнє середовище -- розвивальне освітнє середовище
Анотація: В статті розкрита структура соціальної обдарованості, зокрема, її компоненти, для розвитку яких сенситивним є молодший шкільний та підлітковий вік; визначені основні функції розвивального середовища для соціально обдарованих молодших школярів та підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 59110
Кількість відвідувачів 1810
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя