Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (307)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прийоми<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
37.015.3
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Степанов Олександр Максимович ; наук. кер. Скрипченко О. В. ; Н.-д. ін-т психології УРСР. - Київ, 1974. - 159 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 147-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навички і вміння--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
формування навичок -- формування вмінь -- молодші школярі -- навички читання -- спеціально організоване навчання -- прийоми аналізу -- прийоми синтезу -- зв'язок між навичками і вміннями
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скрипченко, О. В. \наук. кер.\; Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
373.2.091.2:81'243
Ш 26


    Шаркова, Наталія Федорівна.
    Психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шаркова Наталія Федорівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання іноземної мови--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Дошкільний навчальний заклад--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток дошкільників -- пізнавальна діяльність -- мимовільне запам'ятовування -- мотиваційна сфера -- прийоми навчання -- дошкільний вік -- вивчення іноземної мови -- засвоєння іншомовної лексики
Анотація: Досліджується стан проблеми навчання дошкільників іноземних мов в умовах дошкільного навчального закладу. Аналізуються особливості пізнавального розвитку дітей дошкільного віку та існуючі підходи до їх урахування в процесі навчання. Визначаються можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого дошкільного навчання іноземної мови. Розроблені методичні прийоми навчання іноземних мов (на прикладі англійської мови), що стимулюють пізнавальну активність суб'єктів учіння й відповідають віковим особливостям розвитку мотиваційної і пізнавальної сфер дошкільника.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 50 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - 72 с. : табл. - ISSN 2072-4772
    Зміст:
Березовська, Л. І. Психологічна характеристика емоційного вигорання майбутніх працівників закладів освіти / Л. І. Березовська, І. І. Брецко. - С .3-8. - Бібліогр.: с. 7-8 (20 назв)
Гуменюк, О. Г. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців / О. Г. Гуменюк. - С .9-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (22 назви)
Гура, Н. А. Вплив батьківського фактора на розвиток і переривання кар'єри: результати емпіричного дослідження / Н. А. Гура. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (24 назви)
Карамушка, Л. М. Інтолерантність до невизначеності освітнього персоналу: зв'язок із типами і силою організаційної культури / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .24-32. - Бібліогр.: с. 29-32 (30 назв)
Інші автори: Креденцер О.В., Терещенко К.В., В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Пастух, Л. В. Роль керівника закладу освіти у попередженні конфліктів у педагогічному колективі / Л. В. Пастух. - С .33-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (26 назв)
Бігунов, Д. О. Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників / Д. О. Бігунов. - С .40-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
Власов, П. К. Продуктивная коммуникация / П. К. Власов, А. А. Кисельова. - С .46-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (15 назв)
Гірняк, А. Н. Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії / А. Н. Гірняк. - С .50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
Зозуля, О. В. Причини виникнення гендерно зумовленого насильства серед населення України в умовах збройного конфлікту / О. В. Зозуля. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (15 назв)
Синельников, Р. Ю. Соціально-психологічна програма формування громадянської ідентичності української молоді "громадянська ідентичність: цілі, ресурси та смисли" / Р. Ю. Синельников. - С .64-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.М. Івкін, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Гірняк, А. Н.
    Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії [Текст] / А. Н. Гірняк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
атракція -- освітня взаємодія -- психологічний механізм -- психологічний прийом -- психологічний вплив -- атитюд
Анотація: У статті здійснюється психологічний аналіз сутнісного змісту атракцій як передумов налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу, а також обгрунтовується сутнісний зміст психологічних механізмів та прийомів проективного формування цих соціальних атитюдів. Також обстоюється думка, що сучасний викладач ЗВО має володіти системою прийомів формування атракцій, котра охоплює такі їх різновиди : "Імя", "Дзеркало", "Золоті слова", "Терплячий слухач", "Особисте життя", "Послуга", "Помилка", "Погляд", "Калька", "Долоні" та "Відчуття ліктя"


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологія в соціальній та педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури [Текст] : навчальний посібник для вищої школи / С. Д. Максименко. - Київ : [б. в.], 1999. - 216 с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
методологічні проблеми психології -- теоретичні проблеми психології -- прийоми вивчення психологічного розвитку суб'єкта учіння

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Губенко, О. В.
    Парадокс як принцип побудови евристичного мислення [Текст] / О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- прийоми розвитку винахідницького мислення -- протиріччя -- творчість нового -- синтез протилежностей
Анотація: Одне з основних питань психології творчості - це питання про те, як нові ідеї виникають зі старих. Слід зазначити, що в багатьох випадках творчість нового відбувається на кордоні протиріччя. Протиріччя не є перешкодою для встановлення істини, як це вважається в двозначній формальній логіці. У ній як відомо, правильне або твердження, або його заперечення, а третього не дано. Навпаки, протиріччя є необхідною умовою існування істини. Це положення відображено в принципі додатковості, яке сформульоване Н. Бором. В певному сенсі еврістика може вважатися наукою про поєднання непоєднуваного. У статті описується авторська методика створення творчих продуктів на основі поєднання непоєднуваних ідей і понять.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 47485
Кількість відвідувачів 1383
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя