Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологічна корекція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
15(57.026)
А 43


    Арнаутова, В. В.
    Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів [Текст] / В. В. Арнаутова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23. - Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
неповнолітні -- закриті освітні заклади -- соціалізація -- ресоціалізація -- асоціальна поведінка -- дезадаптованість -- психологічна корекція
Анотація: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6
Т 19


    Тарасова, Валерія Валеріївна.
    Вплив типу прив'язаності на формування стресостійкості у підлітків [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії / В. В. Тарасова ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2023. - 264[3] с. : табл. - Бібліогр.: С. 206-221 (180 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
стресостійкість -- тип прив'язаності -- підлітки -- стійкість -- стрес -- психологічне здоров'я -- ранній травматичний досвід -- психологічна корекція

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Железнякова, Ю. В.
    Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності [Текст] / Ю. В. Железнякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 192-201. - Бібліогр.: с. 200 (6 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самотність -- підлітки -- адикція -- психологічна корекція -- поведінка
Анотація: В статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв’язків між почуттям самотності і адиктивною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Також було доведено, що адиктивна поведінка детермінується такими факторами, які, в свою чергу, є факторами почуття самотності, як соціальна безпорадність, відчуження,комунікативні бар’єри, поділ цінностей та інтересів. З метою надати допомогу практичним психологам по удосконаленню корекційної роботи з молодшими підлітками розроблена спеціальна програма «Психологічна корекція суб’єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків», яка передбачає корекційну роботу з ними протягом року. Доведена ефективність програми експериментальним шляхом.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
154
А 43


    Железнякова, Ю. В.
    Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності [Текст] / Ю. В. Железнякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 89-94 : табл. - Бібліогр.: с. 94 (6 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- самотність -- підлітки -- адикція -- психологічна корекція -- поведінка
Анотація: У статті надані результати дослідження, які підтверджують припущення про наявність статистично значущих зв'язків між почуттям самотності і адективною поведінкою в ранньому підлітковому віці. Розроблена спеціальна програма, яка передбачає корекційну роботу з молодшими підлітками протягом року.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
К 63


    Компанович, Маріанна Станіславівна.
    Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. С. Компанович ; наук. кер. Г. В. Католик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 350 с. : табл. - Бібліогр.: с. 243-267 (369 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- інтроспекція -- рефлексія -- психологічна корекція -- саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.76-056.2:616.12-00+159.942](043.5)
К 63


    Компанович, Маріанна Станіславівна.
    Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями та їх корекція [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / М. С. Компанович ; наук. кер. Г. В. Католик ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (13 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційні переживання -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- інтроспекція -- рефлексія -- психологічна корекція -- саморегуляція емоційних переживань
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, створенню та апробації комплексної психокорекційної програми розвитку здатності до саморегуляції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Емоційні переживання підлітків із психосоматичними серцево-судинних захворювань проявляться через низку психологічних симптомокомплексів, що виходять з особистісних особливостей досліджуваних, стосунків із найближчим оточення (дитячо-батьківських та сиблігових), що безпосередньо мають вплив на особистість підлітків та стають в подальшому прототипною моделлю взаємодії із соціумом, а також з огляду самого нозологічного навантаження. Емпіричним дослідженням охоплено загалом 360 респондентів. Експериментальну групу склали підлітки із психосоматичними серцево-судинними захворювання в кількості 180 досліджуваних віком 14 та 15 років до контрольної групи увійшли 180 респондентів їхніх однолітків без проявів захворювання. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, результати якого були інтегровані у формувальну частину дослідження. Дано визначення емоційних переживань та побудовано теоретичну модель виникнення емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями. Поглиблено розуміння ролі емоційних переживань в ґенезі та в опрацюванні стигматизуючих наслідків психосоматичних серцево-судинних захворювань для підлітків. Розроблено та апробовано щоденник інтроспекції та рефлексії емоційних переживань відповідно до віку досліджуваних. Обґрунтовано припущення, що інтенсивні емоційні переживання відреаговуються психосоматичними пацієнтами, зокрема підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворювання через симптоматику або сновидіння. Виявлено ключове завдання психологічної корекції емоційних переживань у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, а саме розвиток здатності до їхньої саморегуляції, а також застосовано інтроспекцію та рефлексію в контексті наративів досліджуваних, для формування здатність до саморегуляції емоційних переживань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Католик, Галина Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
159.964.3+159.98:616.89-008.441.1
О-57


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Омельченко Яніна Миколаївна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- тривожні стани -- тривожність у дітей -- психологічна корекція -- дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Ш 42


    Шелестова, Олена Вікторівна.
    Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Шелестова ; наук. керів. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 217 с. : табл. - Бібліогр.: с. 195-209 (155 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- розлади адаптації -- чинники -- індикатори -- маркери -- психологічна діагностика -- психологічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.97:616.89-008.48](:355.1-057.36043.5)
Ш 42


    Шелестова, Олена Вікторівна.
    Медико-психологічні чинники розладів військово-професійної адаптації військовослужбовців [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Шелестова ; наук. керів. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 19-21 (19 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- розлади адаптації -- чинники -- індикатори -- маркери -- психологічна діагностика -- психологічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі визначення індикаторів, маркерів та чинників розладів адаптації у військовослужбовців різних форм служби. У робот і: – досліджено особливості змін в когнітивній та психоемоційній, особистісній сферах військовослужбовців з розладами адаптації; – вивчено специфіку впливу професійного стресу на професійну діяльність військовослужбовців; – виявлено особливості порушень у мнестичній, емоційній сфері; – встановлено механізми формування та визначено індикатори, чинники та маркери що призводять до виникнення розладів військово - професійної адаптації військовослужбовців. На основі отриманих даних обґрунтована і розроблена систем а психологічної корекції розладів адаптації. Сформульовано її загальний принцип у вигляді алгоритму дій, узагальнено етапи, цілі та засоби їх досягнення, оцінено ефективність її впровадження в клінічну медико - психологічну практику . Отримані емпіричні дані підтвердили висунуту на початку дослідження гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
159.923.2-057.19:331.5
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісно-смислові детермінанти переживання безробітними професійних криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Рудюк Олег Володимирович ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 287 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 207-220. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Безробіття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- професійні кризи -- особистісно-смислові детермінанти -- переживання -- психологічна корекція -- смислодіяльнісна детермінація -- безробіття -- психотренінгова програма
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням особистісно-смислових детермінант переживання безробітними професійних криз. У роботі проаналізовано основні підходи до розуміння сутності феномену переживання. Розкрито зміст поняття переживання професійної кризи. Обгрунтовано змістовий характер і структурну організацію переживання професійної кризи як системної єдності формально-змістових, змістовно-структурних і результативних показників. Виявлено, що ефективним шляхом подолання неконструктивних способів переживання професійних криз у молодих безробітних є впровадження у процес їх професійної перепідготовки спеціальної психотренінгової програми. Також у молодих безробітних експериментальної групи в ході формувальних заходів було відмічено активізацію процесів смислової інтеграції життєвого і професійного минулого, теперешнього і майбутнього; актуалізацію потреб у розширенні власного професійного простору, у розвитку професійних знань і інтересів, що врешті забезпечило умови і можливості для розвитку конструктивних способів переживання професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 16858
Кількість відвідувачів 230
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя