Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.964.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
159.922.6+159.964.3
Р 62


    Рожденственський , Андрій Андрійович.
    Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рожденственський Андрій Андрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 215 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-198. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Когнітивний дисонанс--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
еміграція -- фрустрація -- соціалізація -- адаптація -- професійне становлення -- комунікація -- рефлексія
Анотація: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.964.3
В 32


    Вереіна, Людмила Вадимівна.
    Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Вереіна Людмила Вадимівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2003. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Я-образ--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Я-образ -- любов до себе -- емоційна орієнтація -- рефлексія -- психотехнічна процедура -- психокорекція
Анотація: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко , Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.964.3
І-18


    Іваненко, Богдана Борисівна.
    Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іваненко Богдана Борисівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2005. - 306 с. : фот., рис. - Бібліогр.: с. 200-229. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психокорекція--Дисертації
   Педагогічна психологія--Соціально-психологічне навчання--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ -- МАЙБУТНІ ПСИХОЛОГИ -- ГЛИБИННІ МЕХАНІЗМИ ПСИХІКИ -- базові та ситуативні захисти -- СОЦІАЛЬНО-ПЕРЦЕПТИВНІ викривлення -- ОСОБИСТІНА психокорекція
Анотація: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378-057.875:159.98-051+159.964.3
К 64


    Кондрашихина, Оксана Александрова.
    Формирование способности к фасилитационным влияниям у будущих практических психологов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрашихина Оксана Александрова ; науч. рук. Балл Г. А. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2004. - 239 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 165-188. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Подготовка психологов--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
практический психолог -- подготовка психологов -- фасилитационное влияние -- способность к фасилитационному влиянию
Анотація: Диссертационное исследование посвящено изучению особенностей формирования способности к фасилитацийних воздействий у будущих практических психологов. В нем теоретически обоснована и экспериментально выявлены психологические факторы, детерминирующие способность к фасилитационному влиянию, а также условия формирования данной способности. Разработаны и апробированы средства диагностики способности к фасилитацийнным влияниям, их практическое воплощение осуществлено на основе специально разработанной программы, направленной на формирование этой способности. Программа включает формирование мотивационного и инструментального составляющих способности к фасилитацийнным влияниям.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгий Алексеевич \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.964.3+159.98:616.89-008.441.1
О-57


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Омельченко Яніна Миколаївна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- тривожні стани -- тривожність у дітей -- психологічна корекція -- дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3
П 12


    Павелків, Віталій Романович.
    Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Павелків Віталій Романович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 277 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Агресія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- агресивна поведінка -- самооцінка -- міжособистісні відносини -- соціометричний статус -- продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052
Т 35


    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терещенко Людмила Анатоліївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 309 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-236. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Невротичні переживання--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
невротичні переживання -- самоактуалізація -- невроз -- психічне здоров'я -- шкільна дезадаптація -- психокорекція -- першокласники
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922-057.2:616-001+159.964.3
Т 51


    Токман, Анна Александровна.
    Психодиагностика и коррекция личностных дезадаптаций у пострадавших в аварии шахтеров [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Токман Анна Александровна ; науч. рук. Чабан О. С. ; Луганск. гос. мед. ун-т. - Луганск, 2005. - 192 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 170-192. -
УДК
Рубрики: Медицинская психология--Личностная дезадаптация--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
дезадаптация -- пострадавшие в аварии -- психологическая коррекция -- психологический профиль -- тревожные тенденции
Анотація: В диссертации исследован характер реакции личностной дезадаптации у пострадавших во время аварий на шахтах. Определена специфика преобладающих личностных нарушений, возникающих у шахтеров после аварий на предприятии. Отслежена динамика изменения психологических черт у пострадавших после аварии.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл, Георгий Алексеевич \науч. рук.\; Луганский государственный медицинский университет (Луганск)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3
Х 73


    Холодова, Ольга Олексіївна.
    Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Холодова Ольга Олексіївна ; наук. кер. Циба В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Фрустрація--Професійна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
фрустрація -- депривація -- адаптація -- професійне становлення -- комунікація -- рефлексія -- педагогічна діяльність -- молодий вчитель
Анотація: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Циба, Віталій Трохимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 22457
Кількість відвідувачів 571
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя