Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (42)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пізнавальна активність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою "Розглядай та впізнавай" [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 289-304
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- індивідуальні особливості -- пізнавальна активність -- діти старшого дошкільного віку -- методика -- принципи
Анотація: У статті представлено зміст авторської методики "Розглядай та пізнавай" - психолого-педагогічної роботи з ілюстрованим змістом для дітей старшого дошкільного віку з ігровими й творчими завданнями для організації індивідуальної і групової роботи з дітьми зазначеного віку з творами художньої літератури (загадками, віршами, казками, зокрема й авторськими) в умовах закладу дошкільної освіти та сім'ї, побудований на результатах психолого-педагогічного дослідження щодо індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвій діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.6/73-053.4(043.3)
Т 50


    Товкач, Ірина Євгеніївна.
    Індивідуальні особливості пізнавальної активності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. Є. Товкач ; наук. кер. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 318 с. - Бібліогр.: с. 204-260. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Дисертації
   Вікова психологія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
активність -- пізнавальна активність -- психічний розвиток -- дитина старшого дошкільного віку -- індивідуальні особливості -- індивідуалізація -- диференціація -- мовленева діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі індивідуальних особливостей пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Обгрунтовано та експерементально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності та шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.4+159.947-053.4
С 60


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Індивідуальні особливості розвитку вольової поведінки старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Соловйова Людмила Іванівна ; наук. кер. Кулачківська С. Є., Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вольова поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
вольова поведінка -- дошкільний вік -- індивідуальні особливості -- пізнавальна активність -- рухова активність -- диференційований підхід
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуального аспекту розвитку вольової поведінки старших дошкільників. Визначено зміст, структуру та рівні прояву вольової поведінки дітей старшого дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Охарактеризовано ступені прояву показників структурних компонентів вольової поведінки дошкільника. Розкрито психологічний зміст індивідуалізації психолого-педагогічної роботи з дітьми. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку вольової поведінки старших дошкільників, спрямовану на гармонізацію структури вольових дій дітей шляхом збалансування рівнів розвитку показників її мотиваційного та регуляційного структурних компонентів в пізнавальній та рухливій активності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кулачківська , Світлана Євгенівна \наук. кер.\; Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 145-155. - Бібліогр.: с. 1153-155 (7 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- структурні компоненти -- особливості взаємозв'язку -- старші дошкільники -- індивідуальні характеристики
Анотація: У статті подано аналіз отриманих нами емпіричних даних. Було визначено динаміку взаємозалежності між рівнем прояву особливостей взаємозв'язку структурних компонентів у диференціації емоційно-мотиваційних, процесуально-операційних, контрольно-оцінних ознак пізнавальної активності старших дошкільників на різних етапах її розвитку в процесі мовленєвої діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Терновик, Н. А.
    Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності [Текст] / Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 298-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
суб'єктність особистості -- пізнавальна діяльність -- діалогічна взаємодія -- педагогічне спілкування -- пізнавальна активність -- інтеракція -- діалогічність мислення
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми формування діалогічного мислення дітей підліткового віку. Розкрито погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему навчальної взаємодії учителей та учнів. Проаналізовано психологічні чинники розвитку суб'єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Зазначено, що міжособистісна взаємодія підлітків з педагогами має неоднозначний характер, проте вона набуває великого значення для них, оскільки вчителі є носіями соціальних норм, саме вони допомагають підліткам входити до соціуму. Велике значення для формування гармонійної особистості відіграє взаємодія підлітків з вчителями. Розкрито, що діалогічність мислення певною мірою визначається увагою, пам'яттю людини, її волею та почуттями, особливостями характеру, темпераменту. Зокрема, на успішній перебіг внутрішнього діалогу в процесі пізнавальної діяльності впливає розвиток розумових здібностей, які забезпечують можливість вираження думки, виконання цілогу ряду логічних операцій: зіставлення сприйнятого з певними критеріями, нормами, закономірностями; відокремлення спільного та відмінного у об'єктах, що вивчаються. Також наголошено, що важливу роль у формуванні образного мислення вчителі приділяють читацькому сприйманню, проблемним та ігровим ситуаціям. Встановлено, що завдяки створенню проблемних ситуацій спостерігається активізація творчої думки учнів. Зазначено, що прояв діалогічності пізнавальної діяльності - цілісний процес, система взаємопов'язаних рівнів, що забезпечує отримання результату (глибокого та багатостороннього проникнення в образний зміст художнього твору). Результат може бути досягнутий за умови максимальної включеності підлітка в мисленнєвий процес, що, у свою чергу є можливим в ситуації творчої роботи з текстом. Визначено основні критерії та прийоми педагогічного спілкування, що сприяють максимальній пізнавальній активності дітей. Обгрунтовано умови максимальної включеності підлітка в мисленнєвий процес. Розкрито сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Карабаєва, І. І.
    Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 51-61. - Бібліогр.: с. 61 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- пізнавальна активність -- діагностичне обстеження
Анотація: У статті представлена модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку, спрямована на виявлення інтелектуально обдарованих дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- структурність сприймання -- розуміння
Анотація: Представлено результати дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприймання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямками : розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин , розумінню зображеногого.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.922.73
Б 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Пізнавальна активність як вектор творчості [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 4-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- пізнавальна активність -- дослідницька діяльність -- експеримент -- творчість
Анотація: В дослідженні аналізується специфіка пізнавальної, дослідницької активності дошкільників та форм їх прояву з метою популяризації та розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 168-178
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- мовленнєва діяльність -- старші дошкільники -- система роботи -- психолого-педагогічні умови
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної активності старших дошкільників. Розкрито психолого-педагогічні умови ефективного впливу на розвиток пізнавальної активності з урахуванням індивідуальних особливостей старших дошкільників у мовленнєвій діяльності; форми психолого педагогічного впливу на розвиток пізнавальної активності дітей зазначеного віку, шляхи впровадження названих умов у практику роботи закладів дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
37.015.3:159.922.7
Т 35


    Терновик, Наталія Анатоліївна.
    Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Терновик Наталія Анатоліївна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 354 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 204-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- підлітки -- проблемна ситуація -- рефлексивне середовище -- пізнавальна активність -- педагогічний вплив
Анотація: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 84298
Кількість відвідувачів 2226
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя