Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (423)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=активність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 131
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4
А 65


    Ангеліс, Катерина Олегівна.
    Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ангеліс Катерина Олегівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-224. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісна рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- самоорганізація -- самомобілізація -- трансцендентне передбачення -- культурно-етична ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) <механізм самоорганізації>; 2)<механізм самомобілізації> ; 3)<механізм перенесення>;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:37.011.3-051:159.954.4
К 67


    Корнієнко, Святослав Володимирович.
    Розв`язування психологічних задач як засіб становлення творчої активності майбутнього вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Корнієнко Святослав Володимирович ; наук. кер. Єршова-Бабенко І. В. ; Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2008. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 163-172. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологічні задачі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна задача -- творча активність -- особистісно орієнтований підхід -- педагогічна діяльність
Анотація: У дисертації розглядаються методологічні та прикладні питання процеси розв"язування майбутніми психологами психологічних задач як засобу розвитку їхньої творчої активності. Обгрунтовано доцільність застосування чотирьох принципів задачного підходу: принцип задачної інтеграції, принцип особистісної орієнтації; принцип цільової лімінальності і принцип пошукової латентності. Визначено психолого-педагогічні умови використання різних видів психологічних задач для розвитку творчої активності майбутнього вчителя. У роботі обгрунтовується модель психолого-педагогічних умов, зокрема змісту, форм і методів реалізації задачного підходу до ставлення творчої активності студентів-випускниківвищих навчальних закладів у процесі їх підготовки; визначено комплекс критеріїв оптимального розв"язання психологічних задач майбутніми вчителями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єршова-Бабенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
378-057.875:159.9-051
С 46


    Скулиш, Наталія Євгенівна.
    Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скулиш Наталія Євгенівна ; наук. кер. Сафін О. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 189 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.160-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Креативність--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній психолог--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційні чинники -- креативна активність -- новизна діяльності -- престиж -- мотивація професіоналізму -- студент-психолог
Анотація: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сафін, Олександр Джамільович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.4(043.3)
Б 18


    Байєр, Ольга Миколаївна.
    Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Байєр Ольга Миколаївна ; наук. кер. Ладивір С. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 180 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 141-163. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- воля -- довільна активність -- довільна регуляція -- взаємодія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ладивір, Світлана Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.776.33:659.1
В 75


    Ворначева , Тетяна Рашидівна.
    Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 177-194. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична реклама--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
когнітивно-стильові особливості -- політична свідомість -- політична реклама -- рефлексія -- розуміння -- політична активність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. У сприйнятті політичної реклами вирішальне значення відіграють соціокультурні й когнітивні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта до політики, влади, держави взагалі й специфіку сприйняття ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив виділити наступне: а) взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей студентів може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: активно-авторитарного, активно-толерантного, пасивно-конформного, пасивно-критичного; б) розуміння тексту відбуваєтся щонайповніше студентами з активно-толерантним і пасивно-критичним типом політичної свідомості; в) представники активно-толерантного типу політичної свідомості продемонстрували, порівняно з іншими її типами найвищий ступінь рефлексивності й найбільш виразну тенденцію до об"єктивного сприйняття політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9.072:37.011.3-051
Д 93


    Дьяков, Сергій Іванович.
    Семантичні чинники суб`єктності майбутнього педагога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дьяков Сергій Іванович ; наук. кер. Саврасов В. П. ; Слов`нський держ. пед. ун-т. - Київ, 2006. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутній педагог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
суб`єкт -- суб`єктність педагога -- семантична репрезентація -- рольова ідентифікація -- інваріантність рольових семантик -- самостійна активність -- моделювання -- психічні схеми -- аналіз суб`єктності -- оцінка суб`єктності -- структурні моделі
Анотація: Аналіз семантики cуб`єктивності майбутнього вчителя, на базі побудованих та обгрунтованих структурних моделей, доводить інваріантність семантичної репрезентації у структурі свідомості педагога. Семантичні чинники становлять інстальовані патерни досвіду, які визначають мотивацію, способи життєдіяльності, і взаємодії-суб`єктність. Отриманий спосіб семантичного вивчення суб`єктності дає коректні підстави для тверджень про структуру інтерпретації, оцінок, значень і смислів майбутнього педагога і є валідним і ефективним. також валідним є розроблений для визначення властивостей і рівнів суб`єктності педагога оригінальний тест: "Семантичний диференціал суб`єктності". Визначення структури семантичних властивостей, які детермінують активність майбутнього вчителя, є конструктивною основою для розробки та оптимації програми професійної підготовки студентів в освітніх закладах.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Саврасов, Володимир Павлович \наук. кер.\; Слов`янський державний педагогічний універсистет (Слов'янськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2
Г 15


    Галян, Олена Іванівна.
    Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Олена Іванівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 168-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діяльність вчителя--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- активність -- монологічна стратегія -- діалогічність -- імперативність -- навчальний процес

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.4+159.947-053.4
С 60


    Соловйова, Людмила Іванівна.
    Індивідуальні особливості розвитку вольової поведінки старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Соловйова Людмила Іванівна ; наук. кер. Кулачківська С. Є., Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вольова поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
вольова поведінка -- дошкільний вік -- індивідуальні особливості -- пізнавальна активність -- рухова активність -- диференційований підхід
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуального аспекту розвитку вольової поведінки старших дошкільників. Визначено зміст, структуру та рівні прояву вольової поведінки дітей старшого дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Охарактеризовано ступені прояву показників структурних компонентів вольової поведінки дошкільника. Розкрито психологічний зміст індивідуалізації психолого-педагогічної роботи з дітьми. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку вольової поведінки старших дошкільників, спрямовану на гармонізацію структури вольових дій дітей шляхом збалансування рівнів розвитку показників її мотиваційного та регуляційного структурних компонентів в пізнавальній та рухливій активності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кулачківська , Світлана Євгенівна \наук. кер.\; Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.942:159.954/955
М 19


    Малик, Сергій Дмитрович.
    Особливості взаємодії образних і вербальних чинників у детермінації психічної активності суб'єкта [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малик Сергій Дмитрович ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 195 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 157-178. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія-- Психічна активність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічна активність -- образні і вербальні чинники -- когнітивна домінанта -- психологічний механізм -- опрацювання інформації
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей взаємодії образних і вербальних чинників у детермінації психічної активності суб'єкта. Розглядаються різні підходи до вивчення проблеми. Розроблена модель експериментального дослідження взаємодії образних і вербальних чинників у різних видах психічної активності. Остання вивчалася в приодних та експериментальних умовах сприймання рекламних повідомлень, а також в асоціативно-колірному експерименті. Розроблені рекомендації до використання закономірностей взаємодії образних і вербальних чинників у оптимізації опрацювання інформації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.015.3:005.32+37.091.212.7-026.512.3
М 25


    Мар'яненко, Ліана Василівна.
    Психологічні умови формування пізнавальної активності слабовстигаючих старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мар'яненко Ліана Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1992. - 201 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 146-154. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Пізнавальна активність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
учбова діяльність -- пізнавальна активність -- старшокласники -- неуспішність
Анотація: Дослідження полягає у поглибленні, доповненні та експериментальній апробації теоретичної моделі структури пізнавальної активності особистості учня, як вищої якості його його учбової діяльності. Здійснено на основі цього комплексноговивчення процесу формування вчителем пізнавальної активності слабовстигаючих старшокласників, виділено стратегії формування пізнавальної активності слабовстигаючих в залежності від рівнів її розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 18734
Кількість відвідувачів 607
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя