Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-психологічні чинники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт [Текст] / Я. М. Раєвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 130-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
сироти -- сирітство -- соціальне сирітство -- соціальні сироти -- виховання -- дисфункційна сім’я -- соціально-психологічні чинники -- соціально-психологічний супровід
Анотація: Статтю присвячено висвітленню проблеми феномену соціального сирітства та соціально-психологічному супроводу соціальних сиріт. Здійснено аналіз поглядів науковців щодо поняття «соціальне сирітство», що дозволило виокремити декілька наукових підходів у сучасних наукових дослідженнях, які визначають сутність соціального сирітства та подано авторське визначення термінів «соціальне сирітство» та «соціальні сироти». Наведено класифікацію «соціальних сиріт» в умовах сьогодення. Виділено умови виховання, які зобов’язана дотримуватись кожна сім’я для запобігання появі соціальних сиріт та забезпечення психічного здоров’я дитини. Проаналізовано зовнішні чинники появи феномену соціального сирітства в Україні, що закладаються в державі і обумовлені соціально-економічними умовами та внутрішні, які утворюються безпосередньо в середовищі сім’ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
159.922.7-053.4:81-028.31]-053.4(043.5)
М 69


    Михальська, Світлана Анатоліївна.
    Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя [Рукопис] : дис. ... док. психол. наук: 19.00.07 / С. А. Михальська ; наук. конс. Т. О. Піроженко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 435 с. : табл. + 1 додатки 77 с. - Бібліогр.: с.398-435 (415 назв). -
УДК
Рубрики: Дитяча психологія
   Психологія дітей дошкільного віку

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва поведінка -- старший дошкільний вік -- комунікативно-мовленнєвий розвиток -- соціально-психологічні чинники -- свідома регуляція -- ціннісні орієнтації -- уява (антиципуюча) -- творчий рівень мовлення -- родинне спілкування -- спілкування з однолітками
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний та експериментально-емпіричний аналіз процесу становлення мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя в умовах родинного та суспільного виховання. Досліджено, що мовленнєва поведінка дитини дошкільного віку є свідченням зростання та формування психологічних якостей, які мають прояв в емоційному, когнітивному, вольовому розвитку, що в цілому демонструє дошкільну зрілість як здатність до регуляції психічних процесів. Визначено роль смислових конструктів та ціннісних орієнтацій, що регулюють активність дитини 5-7 років життя у системі взаємодії "людина-людина" у процесі прийняття значущих рішень про подальшу мовленнєву поведінку. Доведено роль творчих досягнень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини в регуляції мовленнєвої поведінки старшого дошкільника у взаємодії з однолітками в знайомих та невизначених комунікативних ситуаціях. Виокремлено зовнішні детермінанти, що сприяють становленню мовленнєвої поведінки дитини, які пов'язані з комунікацією.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Н 63


    Никоненко, Олена Вікторівна.
    Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. В. Никоненко ; наук. кер. І. К. Зубіашвілі ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- монетарна соціалізація -- гроші -- соціально-психологічні чинники -- студентська молодь -- типи соціалізації -- адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
316.614.6-057.875:336.74(043.5)
Н 63


    Никоненко, Олена Вікторівна.
    Психологічні особливості монетарної соціалізації студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. В. Никоненко ; наук. кер. І. К. Зубіашвілі ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 327 с. - Бібліогр.: с. 211-239 (275 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- монетарна соціалізація -- гроші -- соціально-психологічні чинники -- студентська молодь -- типи соціалізації -- адаптація
Анотація: У дисертації проведено дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Робота містить теоретичне обґрунтування , методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми . На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння монетарної соціалізації обґрунтовано її структурно - функціональну модель як основу для проведення дослідження психологічних особливостей монетарної соціалізації студентської молоді . Виявлено особливості компонентів монетарної соціалізації студентів в залежності від статі , соціально - економічного , адміністративно - територіального чинників та чинника професіоналізації . Виділено типи економіко - психологічної адаптації як результату монетарної соціалізації студентів в залежності від рівня їх соціальної адаптації . Емпірично доведено , що властивий більшості студентів рефлексивний тип монетарної соціалізації зумовлюється особливостями конфігурації елементів монетарної соціалізації , а саме , домінуванням в структурі конативного компоненту . Розроблено програму спеціалізованого соціально - психологічного тренінгу монетарної компетентності студентів як засобу їх монетарної соціалізації .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Кличковський, С. О.
    Визначення соціально-психологічних чинників психологічного клімату на підприємстві у кризовий період [Текст] / С. О. Кличковський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 38-43. - Бібліогр.: с. 43 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- соціально-психологічні чинники -- міжособистісна взаємодія -- кризовий період -- група -- підприємство
Анотація: Стаття присвячена висвітленню емпіричних результатів дослідження соціально-психологічних чинників психологічного клімату на підприємстві в кризовий період. У статті продемонстровані результати регресійного та факторного аналізу, які дали змогу виокремити чинники психологічного клімату на підприємстві в кризовий період. Визначено, що основними чинниками психологічного клімату на підприємстві в кризовий період є: групова мотивація досягнення успіху; колективізм групи; контактність, поступливість, згуртованість, довірливість працівників та мотиваційне досягнення бути серед людей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Чорна, І. М.
    Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці [Текст] / І. М. Чорна, М. О. Тимошик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
злочин -- вбивство -- особистість злочинця -- злочинна поведінка -- соціально-психологічні чинники -- мотиви -- фактори
Анотація: В статті обгрунтовано актуальність проблеми вивчення особистості злочинця. Виокремлено значення досліджень особистості жінок, засуджених за скоєння вбивства, вивчення причин злочинної поведінки і необхідність розробки психолого-педагогічних профілактичних засобів її попередження. Проаналізовано дослідження і публікації, в яких розглянуто тенденції розв'язання даної проблеми. Виділено внутрішні особистісні передумови злочинної поведінки. Прокоментовано, чому відхилена від соціальних норм поведінка набуває криміногенного характеру. Описано соціально-демографічні ознаки досліджуваних, які включають відомості про стать, вік, рівень освіти, сімейний стан, тип занять тощо. Окреслено особистісно-рольові якості, які характеризують соціальні позиції, які займає особа у різних сферах життєдіяльності; соціально-психологічні ознаки особистості, які характеризують спрямованість особистості, мотиваційну сферу, систему потреб, уподобань та інтересів конкретної особи. Проаналізовано мотивацію та особливості психологічної готовності особистості до скоєння злочину, фактори які впливають на її формування. Розроблено психологічний інструментарій для діагностики особистості жінки, засудженої за вбивство. Встановлено психологічний портрет та соціально-психологічні чинники формування особистості жінки, засудженої за вбивство. В статті представлено авторську анкету "Психологічний портрет жінки, засудженої за вбивство" (ППЖЗзВ), автор І.М. Чорна. Описано її структуру, змістове навантаження, психодіагностичну мету. Представлено розгорнутий аналіз результату дослідження психологічного портрету жінки, засудженої за вбивство. Представлено кількісний та якісний аналіз статистичних результатів дослідження чинників, які вплинули на формування особливості злочинниці вбивці. Встановлено основні соціально-психологічні та негативно-педагогічні чинники формування злочинної поведінки та скоєння вбивства. Визначено структуру особистості злочинниці. Визначено основні чинники, які впливають на формування особистості злочинниці, жінки, здатної на вбивство.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Тимошик, М.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
316.62:378.011.3-057.87(043.5)
Д 30


    Демида, Катерина Євгеніївна.
    Соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівнів акредетації [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. Є. Демида ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні чинники -- адаптація -- диференційний вплив -- адаптаційні можливості -- сільська молодь -- міська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівня акредетації, створенню та апробації програми заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у закладах вищох освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників. Розкрито диференційний вплив соціально-психологічних чинників на молодь з сільського соціокультурного середовища. Визначено основні соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання, до яких віднесено чинники нового навчального середовища, нового соціально-психологічного середовища, нового інформаційно-когнітивного простору та чинник професійного середовища. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження, соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у ЗВО, проведено порівняльне оцінювання особистісних рис сільських та міських студентів, охарактеризовано особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації за оцінками студентів та викладачів, здійснено порівняльний аналіз особистісного профілю сільського та міського студента. З'ясовано, що сільська та міська молодь диференційно реагує на вплив соціально-психологічних чинників. Крім того, аналіз обставин, що ускладнюють життя студентів, показав більшу негативність впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації сільської молоді. Запропоновано ефективну програму заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у вищих закладах освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

8.
316.62:378.011.3-057.87(043.5)
Д 30


    Демида, Катерина Євгеніївна.
    Соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівнів акредитації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. Є. Демида ; наук. кер. Л. М. Литвинчук ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 203 с. : табл. + 1 додатки 16 с. - Бібліогр.: с.184-203 (214 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні чинники -- адаптація -- диференційний вплив -- адаптаційні можливості -- сільська молодь -- міська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у вищих навчальних закладах І та ІІ рівня акредетації, створенню та апробації програми заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у закладах вищох освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників. Розкрито диференційний вплив соціально-психологічних чинників на молодь з сільського соціокультурного середовища. Визначено основні соціально-психологічні чинники адаптації сільської молоді до навчання, до яких віднесено чинники нового навчального середовища, нового соціально-психологічного середовища, нового інформаційно-когнітивного простору та чинник професійного середовища. Запропоновано комплексний підхід емпіричного дослідження, соціально-психологічних чинників адаптації сільської молоді до навчання у ЗВО, проведено порівняльне оцінювання особистісних рис сільських та міських студентів, охарактеризовано особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації за оцінками студентів та викладачів, здійснено порівняльний аналіз особистісного профілю сільського та міського студента. З'ясовано, що сільська та міська молодь диференційно реагує на вплив соціально-психологічних чинників. Крім того, аналіз обставин, що ускладнюють життя студентів, показав більшу негативність впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації сільської молоді. Запропоновано ефективну програму заходів, спрямованих на сприяння адаптації молоді сільського походження до навчання у вищих закладах освіти з урахуванням соціально-психологічних чинників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бикова, І. М.
    Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організацій: теоретичні аспекти [Текст] / І. М. Бикова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 241-251 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічний клімат -- стиль керівництва -- соціально-психологічні чинники -- психологічний клімат в колективі -- сфера бізнесу
Анотація: Стаття присвячена теоретичним питанням проблеми налагодження психологічного клімату в бізнес-організації та підбору найбільш ефективного стилю керівництва. Здійснено аналіз поглядів науковців щодо розуміння феномену соціально-психологічного клімату в колективі, психологічних особливостей сфери бізнесу, форм і методів керівництва в бізнес-організації. Наведено класифікацію переваг та недоліків різних стилів управління та їх вплив на психологічний клімат. Виділено основні характеристики сфери бізнесу. Розглянуто вплив на психологічний клімат у колективі трьох класичних стилів керівництва, обгрунтованої їх недоліки та переваги. Відзначено, що раціонально діючий керівник буде намагатися підтримувати розумний баланс влади та стилів керівництва.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.922.27:32.019.5
К 67


    Корнівська, Мар'яна Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення політичної свідомості студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / М. М. Корнівська ; наук. кер. М. І. Пірен ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 279 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-218. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Політична свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛьно-психологічні чинники -- політична свідомість -- емпіричне дослідження -- студенти -- когнітивний компонент -- афективний компонент -- конативний компонент -- соціально-психологічний тренінг -- формувальний експеримент -- індивідуально-психологічні особливості
Анотація: В роботі за результатами аналізу наукової літератури з проблеми окреслено теоретичні засади дослідження соціально-психологічних чинників становлення політичної свідомості студентської молоді. Здійснено емпіричне дослідження, в якому проаналізовані змістовні характеристики структурних компонентів політичної свідомості студентської молоді, визначено основні її типи. Визначено зв'язок особливостей політичної свідомості студентів з їх індивідуально-психологічними, соціально-демографічними та організаційно-професійними характеристиками. Розроблено та апробовано на основі результатів емпіричного дослідження тренінгову програму з метою оптимізації умов становлення політичної свідомості студентської молоді.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 4867
Кількість відвідувачів 806
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя