Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (38)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=творча особистість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
15(08)
А 43


    Чорна, О. М.
    Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів [Текст] / О. М. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
фантазія -- мислення -- творча особистість -- молодший школяр -- розвиток фантазії
Анотація: У статті проаналізовано проблему розвитку фантазії молодших школярів у єдності з мисленням, обгрунтовано необхідність взаємозвязку між ними для становлення особистості дітей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
151.51
А 43


    Марчук, К. А.
    Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- обдарованість -- творча особистість -- задатки -- здібності -- талант -- геніальність
Анотація: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.928
Г 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці [Текст] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
літературні здібності -- обдарованість -- ранній юнацький вік -- рефлексія здібностей -- творча особистість -- розвиток особистості -- психологічна підтримка -- розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.92
Ч-84


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творча особистість -- креативна діяльність -- темперамент -- винахідливість -- кмітливість -- особистісні якості
Анотація: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153
П 86


    Калюжна, Ю. І.
    Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- творче мислення -- творча уява -- творча особистість -- мотивація досягнення -- самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Колодяжна, А. В.
    Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології [Текст] / А. В. Колодяжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 201-208. - Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творча діяльність -- творча особистість -- життєтворчість
Анотація: У статті проаналізовані теорії, які розглядають проблеми творчої діяльності, розвитку творчої особистості, її життєтворчості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.954:82-053.67
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності [Текст] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 245-255. - Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- рефлексія -- рефлексивна самореалізація -- естетична потреба -- внутрішній світ -- життєвий шлях -- юність
Анотація: Подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей рефлексивної самореалізації творчої особистості у юності. Виявлено, що джерелом цілісності діяльності і спілкування є значеннєва сфера особистості, що розвивається у процесі рефлексивного культивування людиною власної творчої унікальності. З'ясовано, що характерною особливістю особистості юнацького віку є стабілізація емоційної сфери, підвищення самоконтролю та саморегуляції, глибинної рефлексії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
151.51
А 43


    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку [Текст] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- творча особистість -- особистісна креативність -- емпатія -- соціальна фрустрація
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку; наголошено на актуальності вивчення соціального інтелекту як необхідної умови життєдіяльності та життєтворчості особистості в сучасних особливих умовах; розглянуто основні етапи дослідження проблеми розвитку соціального інтелекту; уточнено та поглиблено сутність та зміст поняття соціальний інтелект; з’ясовано наявність взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту; за результатами відсоткового та кореляційного аналізу доведено: творчим особистостям юнацького віку притаманний високий рівень розвитку особистісної креативності, високий рівень розвитку комунікативних та організаторських схильностей, низький та дуже низький рівень соціальної фрустрації, розвинені здібності до емпатії, що є свідченням розвитку структурних складових соціального інтелекту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Ваганова, Н. А.
    Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- творча особистість -- когнітивний розвиток -- пізнавальні здібності -- творча діяльність -- старший дошкільний вік
Анотація: У статті розглядаються передумови розвитку творчого мислення у дітей дошкільного віку та становлення творчої особистості дошкільника в процесі розвивальної взаємодії описуються принципи саморозвитку дитини, формування у неї інтегративних і творчих якостей особистості в умовах інноваційного освітнього простору. Показано, що дошкільний вік має виключне значення для розвитку здібностей, особистісних якостей та загальної обдарованості дитини. У статті також розглядаються питання загальної сутності творчого процеса, творчого мислення, особливості розвитку творчих пізнавальних процесів у сучасних дітей та розкриваються загальні закономірності розвитку пізнавальних здібностей у старшому дошкільному віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Є. Є.
    Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички
Анотація: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 60308
Кількість відвідувачів 1965
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя