Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ранній юнацький вік<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
159.923
Л 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Лазарук, Т. М.
    До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності [Текст] / Т. М. Лазарук // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
життєві смисли -- світогляд -- цінності -- психологічна допомога -- діалогічна взаємодія -- ранній юнацький вік
Анотація: У статті розглядається поняття життєвих смислів, їх мвсце в свідомості людини, особливості та механізми їх становлення, вплив на характер і життєвий шлях особистості. Розглядається роль педагога та психолога в сприянні становленню ціннісно-смислової сфери. Пропонуються підходи практичної роботи з метою впливу на активізацію процесів формування оптимальних життєвих смислів в ранньому юнацькому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.922.73
К 88


    Куцан, Олена Іванівна.
    Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці [Текст] / О. І. Куцан // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 350-362. - Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
заздрісність -- реакції на успіх -- мотивація -- успіх -- самооцінка -- копінг стратегії -- ранній юнацький вік
Анотація: Проаналізовано результати емпіричного дослідження особливостей різновидів заздрісності у ранньому юнацькому віці. Заздрощі розглядаються як система відносин особистості до різних сторін об'єктивної дійсності, що визначає соціально-психологічне ставлення особистості до успіху та супроводжується комплексом негативних емоцій. Виявлено типові об'єкти заздрощів. що стосуються матеріальної, соціальної, актуальної діяльності та особистісної сфери.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.928
Г 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці [Текст] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
літературні здібності -- обдарованість -- ранній юнацький вік -- рефлексія здібностей -- творча особистість -- розвиток особистості -- психологічна підтримка -- розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.92:37.03+591.5
Л 87


    Лучків, Віталія Зіновіївна.
    Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. З. Лучків ; наук. керівн. Л. П. Журавльова ; НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
асертивність -- асертивні стратегії поведінки -- інтегральна емпатія -- консонансна емпатія -- емпатійна асертивність -- ранній юнацький вік -- зрілий юнацький вік

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Журавльова, Лариса Петрівна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Левицька, Ірина Мирославівна.
    Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку [Текст] / І. М. Левицька, М. І. Попіль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 218-228. - Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
образ тіла -- еталон зовнішньої привабливості -- ранній юнацький вік -- концептуальна модель образу фізичного Я
Анотація: У статті досліджено специфіку розвитку образу фізичного Я особистості в період дорослішання, обгрунтовано сутність поняття "образ фізичного Я" у ранньому юнацькому віці та виділено його функції, виявлено етапи становлення образу тіла; виокремлено структурні компоненти та обгрунтовано їх змістове наповнення. Отримані дані можуть слугувати основою для розробки психологічної моделі розвитку та корекції образу фізичного Я особистості в період дорослішання, підвищення активності молодих людей у прагненні піклуватися про своє здоров'я.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Попіль, Марія Іванівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Мамчур, І. В.
    Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників [Текст] / І. В. Мамчур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гра -- ігрова діяльність -- модель ігрової діяльності -- самопізнання -- старшокласник -- ранній юнацький вік
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми ігрової діяльності: узагальнено провідні положення, особливості ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, розкрито специфіку їх впливу на самосвідомість особистості. Акцентовано увагу саме на дії гри на самопізнання старшокласників. Висвітлено моделі ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, визначено особливості соціально-психологічного тренінгу як вагомого засобу ефективного впливу на процес самопізнання особистості старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
159.964.21/.22+615.951]:316.62-056.49-053.6(43.5)
У 68


    Уркаєв, Вадим Сергійович.
    Психокорекція ігрової адиктивної поведінки в осіб раннього юнацького віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / В. С. Уркаєв ; наук. кер. Б. В. Плескач ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 228 с. : табл. + додатки 96 с. - Бібліогр.: с. 205-228 (239 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія дітей юнацького віку
Кл.слова (ненормовані):
ігрова залежність -- ігрова адиктивна поведінка -- ранній юнацький вік -- порушення самовизначення -- психологічна залежність -- психокорекція -- психокорекція ігрової адиктивної поведінки -- принципи психокорекції -- ефективність психокорекції
Анотація: Під ігровою адиктивною поведінкою розуміється основний дохворобний стан (девіація, премобрід) залежності від азартних ігор. У ранньому юнацькому віці агрова адиктивна поведінка пов'язана з порушенням самовизначення, що проявляється в ряді індивідуально-психологічних особливостей. Вибірка дослідження склала 156 осіб, серед яких 124 юнок та 32 юнаків, віком 16-17 років. Ігрова адиктивна поведінка була присутня у 21 особи, що склало 13,47% вибірки. Для вивчення ігрової адиктивної поведінки в ранньому юнацькому віці використовувалась вибірка з 71 особи - врівноважена за статтю (39 дівчат та 32 хлопці) та частотою присутності в цих групах ігрової адактивної поведінки (12 та 9 випадків, відповідно). Ефективність психокорекційної програми вивчалась на основі порівняння результатів психодіагностики 15 осіб з ігровою адиктивною поведінкою до та після проведення психокорекції. В констатувальній частині дослідження встановлено, що наступні індивідуально-психологічні риси збільшують ймовірність виникнення девіації: психологічна залежність, порушення ідентичності та процесу самоактуалізації, невдоволення рівнем своїх досягнень, відсутність високих значень самооцінки, психологічне неблагополуччя. Ігрова адиктивна поведінка частіше зустрічалась у юнаків які: не мали чітко окреслених цілей життя, мали посередню цілеспрямованість та неповну міру насиченням свого життя. На основі факторного аналізу, підтверджено приналежність виявлоених індивідуально-психологічних особливостей осіб з ігровою адиктивною поведінкою особливостей до порушення самовизначення. Представлена авторська програма психокорекції ігрової адиктивної поведінки, яка передбачає групову роботу раз на тиждень, протягом 17 занять. Доведено, що розроблена програма статистично-достовірно сприяла послабленню деяких аспектів психологічної залежності, розвитку цілісної ідентичності, поліпленню показників самоактуалізації та самооцінки, підвищення рівня осмисленості життя, зменшенню проявів ігрової адиктивної поведінки (у 47% учасників вивчаєма девіація зникла).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Плескач, Богдан Вадимович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.964.21/.22+615.851]:316.62-056.49-053.6(43.5)
У 41


    Уркаєв, Вадим Сергійович.
    Психокорекція ігрової адиктивної поведінки в осіб раннього юнацького віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / В. С. Уркаєв ; наук. кер. Л. М. Ширяєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 22 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія дітей юнацького віку
Кл.слова (ненормовані):
ігрова залежність -- ігрова адиктивна поведінка -- ранній юнацький вік -- порушення самовизначення -- психологічна залежність -- психокорекція -- психокорекція ігрової адиктивної поведінки -- принципи психокорекції -- ефективність психокорекції
Анотація: Під ігровою адиктивною поведінкою розуміється основний дохворобний стан (девіація, премобрід) залежності від азартних ігор. У ранньому юнацькому віці агрова адиктивна поведінка пов'язана з порушенням самовизначення, що проявляється в ряді індивідуально-психологічних особливостей. Вибірка дослідження склала 156 осіб, серед яких 124 юнок та 32 юнаків, віком 16-17 років. Ігрова адиктивна поведінка була присутня у 21 особи, що склало 13,47% вибірки. Для вивчення ігрової адиктивної поведінки в ранньому юнацькому віці використовувалась вибірка з 71 особи - врівноважена за статтю (39 дівчат та 32 хлопці) та частотою присутності в цих групах ігрової адактивної поведінки (12 та 9 випадків, відповідно). Ефективність психокорекційної програми вивчалась на основі порівняння результатів психодіагностики 15 осіб з ігровою адиктивною поведінкою до та після проведення психокорекції. В констатувальній частині дослідження встановлено, що наступні індивідуально-психологічні риси збільшують ймовірність виникнення девіації: психологічна залежність, порушення ідентичності та процесу самоактуалізації, невдоволення рівнем своїх досягнень, відсутність високих значень самооцінки, психологічне неблагополуччя. Ігрова адиктивна поведінка частіше зустрічалась у юнаків які: не мали чітко окреслених цілей життя, мали посередню цілеспрямованість та неповну міру насиченням свого життя. На основі факторного аналізу, підтверджено приналежність виявлоених індивідуально-психологічних особливостей осіб з ігровою адиктивною поведінкою особливостей до порушення самовизначення. Представлена авторська програма психокорекції ігрової адиктивної поведінки, яка передбачає групову роботу раз на тиждень, протягом 17 занять. Доведено, що розроблена програма статистично-достовірно сприяла послабленню деяких аспектів психологічної залежності, розвитку цілісної ідентичності, поліпленню показників самоактуалізації та самооцінки, підвищення рівня осмисленості життя, зменшенню проявів ігрової адиктивної поведінки (у 47% учасників вивчаєма девіація зникла).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ширяєва, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 82120
Кількість відвідувачів 1716
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя