Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9699)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (137)Рідкісна книга (57)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
371
А 86


    Артемова, Л. В.
    Історія педагогіки України [Текст] : підручник / Л. В. Артемова. - К. : Либідь, 2006. - 424 с. - ISBN 966-06-0429-7 : 40.00 р.
    Зміст:
Виховання та навчання на терені України у найдавніші часи
Виховання підростаючих поколінь в умовах боротьби за виживання . - С .6
Народна педагогіка, віруванян, фольклор у вихованні дітей . - С .18
Писемність правослов'ян-оргіїв (гіпотези і факти) . - С .25
Освіта й виховання в Україні-Русі
Освіта в період становлення України-Русі . - С .31
Культура і освіта в часи розвитку держави . - С .38
Роль рукописних книг у вихованні й навчанні . - С .53
Педагогічна думка, шкільництво, виховання в період занепаду України-Русі . - С .66
Національна освіта України в епоху Відродження
Освіта за литовської доби . - С .79
Освіта на українських землях під владою Польщі . - С .82
Братські школи . - С .87
Першодруки . - С .100
Києво-Могилянська академія . - С .113
Педагогічні погляди Григорія Сковороди . - С .126
Освіта за час казачини . - С .131
Педагогічна думка в другій половині XVIII-ХІХ ст.
Стан народної освіти України в ІІ половині XVIII та у ХІХ сттолітті . - С .150
Педагогіка Олександра Духновича . - С .158
Педагогічна діяльність Миколи Пирогова . - С .160
Педагогічні погліди Тараса Шевченка . - С .165
Педагогічні ідеї та праці Пантелеймона Куліша . - С .173
Освітня діяльність та педагогічні погляди Костянтина Ушинського . - С .177
Педагогічні ідеї Михайла Драгоманова, Івана Франка, Лесі Українки . - С .182
Родинне виховання дітей дошкільного віку . - С .204
Педагогічна думка, освіта, становлення суспільного дошкільного виховання в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.
Стан школи та освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. в Україні . - С .214
Становлення суспільного дошкільного виховання на Наддніпрянщині та Слобожанщині . - С .219
Розвиток дошкільного виховання в Галичині . - С .229
Педагогічна спадщина Софії Русової . - С .245
Педагогічний доробок Бориса Гринченка . - С .252
Педагогічна спадщина Михайла Коцюбинського . - С .257
Просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Михайла Грушевського . - С .262
Розвиток освіти, дошкільного виховання і культури в Українській Народній Республіці . - С .266
Освіта й дошкільне виховання в Україні за радянських часів
Розвиток дошкільного виховання, школи й освіти в новаторські 20-ті роки . - С .284
Дошкільне виховання, школа, освіта в Україні у драматичні 30-ті роки . - С .302
Педагогічна спадщина Антона Макаренка . - С .312
Освіта й виховання в роки Другої світової війни у повоєнні роки . - С .318
Стан освіти і виховання в Україні у 60-80-ті роки . - С .327
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського . - С .337
Освіта укрвїнців за межами України
Освіта і виховання в незалежній Українській державі
Шкільна та позашкільна освіта . - С .356
Дошкільна освіта . - С .387
Вища школа на сучасному етапі . - С .400
УДК
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- навчання -- історія -- національна освіта -- педагогічна думка -- дошкільне виховання
Анотація: У підручнику викладене сучасне бачення шляхів становлення та розвитку виховання й освіти на терені Україні від найдавніших часів. Еволюцію вітчизняної педагогіки, яка має самобутній характер і водночас вичтупає органічним компонентом загальнолюдської педагогічної культури, подано в контексті історичних етапів розвитку української державності. На тлі історичних подій, які вплинули на розвиток вітчизняної педагогіки, аналізуються літературні пам'ятки, архівні матеріали з питань освітньої політики, твори та діяльність видатних педагогів, діячів культури України. Окремий розділ присвячено розгляду стану та основних тенденцій розвитку педагогічної теорії й практики в незалежній Українській державі. Для студенів вищих педагогічних навчальних закладів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9(091)"17-19"(477.53)
К 61


    Колодочка, Вікторія Валентинівна.
    Історико-культурні передумови становлення Полтавської психологічної школи у 18-20 століттях [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Колодочка Вікторія Валентинівна ; наук. кер. Чепа М.-Л. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 218 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-214. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Психологічна школа--Полтавщина, XVII-XX ст.--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- психологічна школа -- історико-культурні передумови -- психологія особистості -- історико-психологічний опитувальник
Анотація: У дисертації містяться результати теоретичного дослідження історико-культурних передумов становлення психологічної школи Полтавщини впродовж 18-20 ст. На основі аналізу підходів до розуміння сутності наукової школи, доведено, що наукову школу психології слід розглядати за структурно-змістовними, формальними, географічними та етнопсихологічними критеріями. З метою вичення психологічної наукової школи доцільно застосовувати метод оцінки результативності її діяльності, алгоритм рівня її сформованості й розвитку, а для дослідження ролі особистості вченого в науці-методику "Історико-психологічний портрет вченого". Проведене дослідження дозволило зробити висновок про те, що психологічна думка та наука на Полтавщині впродовж 18-20 ст. пройшла еволюцію через ряд етапів і знайшла своє відображення у розвитку теологічного, філософського, мовознавчогой сучасного наукового (психологія особистості, вікова та педагогічна психологія) напрямків Полтавської психологічної школи, яка знаходиться на завершальному етапі свого становлення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37
А 22


   
    Авторська школа в Україні [Текст] : науково-методичний посібник / автори-упоряд.: І. Н. Євтушенко, Ю. І. Завалевський, С. В. Кириленко та ін. ; за наук. ред. Ю. І. Завалевського. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 416 с. - (Авторська школа в Україні). - ISBN 978-966-399-913-5 : 55.00 грн.
УДК
РУБ 37
Рубрики: Інновації в освіті
Кл.слова (ненормовані):
зразки авторських практик -- інноваційний розвиток -- загальноосвітні навчальні заклади -- моделі авторських шкіл -- професійне зростання вчителя -- нова українська школа


Дод.точки доступу:
Євтушенко, І. Н. \автори-упоряд.\; Завалевський, Ю. І. \автори-упоряд.\; Кириленко та ін., С. В. \автори-упоряд.\; Завалевського, Ю. І. \за наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
378
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Аксіопсихологія вищої школи [Текст] : монографія / Г. К. Радчук ; Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ, 2009. - 414 с. - ISBN 966-7425-79-7 : 22.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аксіопсихологія -- вища школа -- майбутній фахівець -- культурно-феноменологічне моделювання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

5.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15
А 43


   
    Актуальные проблемы современной психологии [Текст] : материалы научных чтений, посвященных 60-летию харьковской психологической школы / Академия педагогических наук Украины. Общество психологов Украины. Харьковский государственный университет международный центр "Возрождение" ; ред. Е. В. Заика Е.В. - Харьков : Харьковское межвузовское арендное полиграфическое предприятие, 1993. - 484 с. : табл. - 6.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
загальна психологія -- харківська психологічна школа -- харківська школа

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заика Е.В., Е.В. \ред.\; Академия педагогических наук Украины. Общество психологов Украины. Харьковский государственный университет международный центр "Возрождение"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
371
В 54


   
    Вітчизняна школа психології та педагогіки життєтворчості: досягнення та орієнтири для ХХІ століття [Текст] : науково-методичний посібник / за ред. Л. В. Сохань [и др.]. - Запоріжжя : "Хортицький націонал. навч.-реабіл. багатопроф. центр" Запорізької обл. ради , 2013. - 640 с. - ISBN 978-966-8157-38-7 : Б. ц.
УДК
РУБ 371
Рубрики: Образование
Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна школа психології -- досягнення -- орієнтири -- модернізація вітчизняних освітніх закладів -- психологія та педагогіка життєтворчості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сохань, Тамара Олександрівна \за ред.\; Несен, Г. М. \за ред.\; Єрмаков, І. Г. \за ред.\; Нечипоренко, В. В. \за ред.\; Позднякова, О. Л. \за ред.\; Гордієнко, Н. М. \за ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
371.035.6-057.874
Т 99


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тягур, В. М.
    Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи [Текст] / В. М. Тягур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 304-314. - Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
трудова школа -- ручна праця -- художньо-естетичне навчання -- громадянське виховання -- творчі сили дитини -- всебічний розвиток особистості
Анотація: Проведено історичний аналіз досвіду організації і функціонування трудових шкіл Німеччини Г.Кершенштейнером, у яких художньо-естетичне навчання реалізувалося через сукупність методичних засобів і прийомів художньої підготовки, що відповідало не тільки природним і інтелектуальним прагненням дитини, але і її соціальним інстинктам. Розглянуто спроби адаптації цього досвіду на розбудову системи освіти України на поч. ХХ ст.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
37.015.31:172
И 26


    Игнатченко, В. Н.
    Воспитание общественной активности учащихся 5-8-х классов [Рукопись] : дис. канд. психол. наук / Игнатченко В. Н. ; науч. рук. Литвинов С. А. ; Николаев. гос. пед. ин-т им. В. Г. Белинского. - Николаев, 1973. - 163 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 1-15. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Воспитание--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
воспитание -- общественная активность -- средняя школа -- активность
Анотація: В диссертации описана прогрессивная отечественная педагогика о роли активности в процессе воспитания. Рассмотрена советская педагогика и психология о воспитании активности, а также зарубежная педагогика о роли активности в воспитании. Предложено развитие активности в общественно полезной деятельности. Установлена роль общественно-политической деятельности учащихся в формировании общественной активности. В работе представлены некоторые формы самоуправления в пионерском отряде, группе младших комсомольцев, классного самоуправления.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинов, С. А. \науч. рук.\; Николаевский государственный педагогический институт им. В. Г. Белинского (Николаев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
371.015
П 12


    Павлик, Н. В.
    Гармонізація психологічного здоров'я педагога Нової української школи [Текст] : монографія / Н. В. Павлик ; Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. - Київ : [б. в.], 2023. - 170 с. - 35.00 грн.
УДК
РУБ 371.015

Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров'я -- педагог -- психологічне здоров'я педагога -- нова українська школа


Дод.точки доступу:
Інститут педагогічної освіти і освіти для дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 2865
Кількість відвідувачів 752
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя