Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтенція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.013+37.091.33-027.22:130.12
К 31


    Качан , Тетяна Миколаївна.
    Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Качан Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Папуча М. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-183. -
УДК
ББК 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Рубрики: Соціальна психологія--Гуманність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
позиція -- гуманістична позиція -- діалогізм -- діалогічна інтенція -- спрямованість особистості
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
81'23
К 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Калмикова, Лариса Олександрівна.
    Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу [Текст] / Л. О. Калмикова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 79-91. - Бібліогр.: с. 90 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
спонтанне мовлення -- мовленнєва діяльність -- розвиток -- мотив -- інтенція -- цілеутворення -- внутрішнє програмування -- граматичне структурування
Анотація: Стаття присвячена з'ясуванню труднощів, які виникають у дітей у процесі побудови довільних, цілеспрямованих висловлювань. Висвітлюються особливості формування у дітей публічного говоріння як вищої психічної функції, його динамічної організації. Описуються особливості мовленнєвих операцій (внутрішніх і зовнішніх). З'ясовується специфіка мовленнєвих дій, трансформації самостійну мовленнєву діяльність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
615.34
А 43


    Міщук, Сергій Сергійович.
    Процесуальні аспекти феномену дитячих психотравм [Текст] / С. С. Міщук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ФОП Рогальська І.О., 2017. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 13. - С. 170-184. - Бібліогр.: с. 180-183 (15 назв)
УДК
РУБ 615.34
Рубрики: консультативна психологія
   психотерапія

Кл.слова (ненормовані):
психотравма -- процесуальний характер психотравми -- чинники психотравми -- наслідки психотравми -- негативні переживання -- долаюча інтенція -- подолання психотравми -- посттавматичне зростання
Анотація: У статті здійснено аналіз основних підходів до розуміння феномену психотравми. Викладено міркування щодо процесуального характеру дитячих психотравм та визначено основні етапи цього процесу. Сформульовано визначення понять "психотравма" з огляду на її процесуальну природу та "долаюча інтенція"


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Бігунов, Д. О.
    Конфліктна комунікативна взаємодія: типи мовленнєвої поведінки старшокласників [Текст] / Д. О. Бігунов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 40-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (30 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва поведінка -- конфліктна взаємодія -- старшокласники -- конфліктна комунікаційна ситуація -- дискомфорт -- непорозуміння -- контекст -- успішне спілкування -- комунікативна інтенція
Анотація: Стаття присвячена дослідженню конфліктної комунікативної взаємодії. Зазначається, що однією з форм взаємостосунків старшекласників стає міжособистісний конфлікт, який виникає за умови складності досягнення несумісних, протилежних інтересів, цінностей та потреб, покладених в підгрунтя їх взаємодії. Для виокремлення типів мовленнєвої поведінки учнів у старшому шкільному віці з огляду на причини конфлікту, спрямованість комунікативної інтенції, тощо, перш за все, було визначено психологічні ознаки конфліктної взаємодії. Це зробило можливим виокремити та охарактеризувати типи мовленнєвої поведінки старшокласників


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 56363
Кількість відвідувачів 1514
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя