Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.73-053.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.
159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233
А 50


    Алинкіна, Дінара Едуардівна.
    Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алинкіна Дінара Едуардівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 163-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєві здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві здібності -- полікультурне оточення -- психолого-педагогічне проектування -- спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
372
А 43


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Діагностика творчості дошкільників [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 14-24. - Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- дитяча творчість -- творча задача -- творчі мисленнєві тенденції -- творчий процес -- творча діяльність
Анотація: Дослідження присвячено вивченню специфіки творчості у дошкільному віці. В роботі поглиблено знання про дитячу творчість крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Психологія творчого конструювання в дошкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 530 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-495. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче конструювання--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- конструювання -- творчі мисленеві тенденції -- творчий процес -- розуміння -- задум -- апробація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 240 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
стратегічні тенденції -- аналогізування -- старший дошкільник -- творча діяльність -- мисленнєві дії -- творче завдання -- природа -- концептуальна модель -- комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
372
А 43


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 4-13. - Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- дошкільний вік -- світосприймання -- світобачення -- методи діагностики
Анотація: В статті описуються методи діагностики, які виявляють провідні тенденції у світосприйманні дитини, визначаються індивідуальні та загальні особливості його формування у онтогенезі дошкільного дитинства, аналізуються вікові та індивідуальні тенденції світосприймання як основи формування світогляду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
372
А 43


    Байєр, О. М.
    Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу [Текст] / О. М. Байєр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- здібності -- потенційна інтелектуальна обдарованість -- модель діяльності психологічної служби
Анотація: Статтю присвячено проблемі виявлення та підтримки дитячої обдарованості в старшому дошкільному віці, змісту діяльності психологчної служби в ДНЗ щодо діагностики потенційної інтелектуальної обдарованості дітей та складання соціального профілю обдарованої дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
159.922.73-053.4+159.955.1:165.243
В 13


    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ваганова Наталія Аркадіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
нова інформація -- розуміння -- суб`єктивні орієнтири -- конструювання образів-понять -- аналогізування -- комбінування -- творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.73-053.4
В 61


    Вовчик-Блакитная , Елена Александровна.
    Мотивы взаимодействия старших дошкольников с младшими детьми [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вовчик-Блакитная Елена Александровна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1988. - 139 с. : табл., рис., фот. - Библиогр.: с. 124-136. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Взаимодействие--Диссертации
   Возрастная психология--Старшие дошкольники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
мотивы -- старшие дошкольники -- младшие дошкольники -- взаимодействие между детьми

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.4+373.29-052
Г 79


    Грединарова, Елена Михайловна.
    Психологические условия овладения старшими дошкольниками начальными формами учебной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Грединарова Елена Михайловна ; науч. рук. Максименко С. Д. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 1999. - 182 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 172-182. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Учебная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ДОШКОЛЬНИКИ -- УЧЕБНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ПСИХИЧЕСКОЕ РАЗВИТИЕ детей -- ИГРОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ГОТОВНОСТЬ К Овладению учебной деятельностью
Анотація: В работе осуществлен теоретический анализ особенностей взаимосвязи игровой и учебной деятельности на переходном этапе от старшего дошкольного возраста к младшему школьному. Создана модель учебно-игровой деятельности, которая обеспечивала бы органический переход к школьному обучению. Разработана система учебно-игровых ситуаций на основе исходной генетической единицы "функция-структура-свойство". Выявлены психологические условия формирования готовности к овладению учебной деятельностью и прогностичность успешности обучения в начальной школе.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.73-053.4
Д 79


    Дуткевич, Татьяна Викторовна.
    Особенности развития познавальной деятельности дошкольников в условиях детской группы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Дуткевич Татьяна Викторовна ; науч. рук. Котырло В. К. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1990. - 122 с. : табл. - Библиогр.: с. 109-122. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Познавательная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБЕННОСТИ развития -- познавательная деятельность -- ДОШКОЛЬНИКи -- детская группа
Анотація: Диссертация посвящена особенностям развития познавательной деятельности дошкольников в условиях детской группы. В работе изучены аспекты совместной деятельности дошкольников как средство их развития. Дается оценка взаимодействия сверстников с точки зрения его возможностей влиять на познавательную деятельность дошкольников; установлена способность старших дошкольников самостоятельно выявлять и решать познавательные задачи во взаимодействии со сверстниками; показана возможность совместной познавательной деятельности в старшем дошкольном возрасте; определены особенности влияния группы на познавательную деятельность ее участников в зависимости от содержания взаимодействия между ними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Котырло, Вера Кондратиевна \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 43950
Кількість відвідувачів 1363
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя