Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=81'233<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
159.953.5:81'243+316.454.52+81'233
Н 62


    Никипелова, Лилия Николаевна.
    Формирование оптимальной функциональной структуры общения будущих учителей иностранного языка [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Никипелова Лилия Николаевна ; науч. рук. Малков Н. Е. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1983. - 180 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 136-156. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
вербальное общение -- иностранный язык -- структура общения -- студенты-практиканты -- ролевая дискуссия
Анотація: В диссертационной работе исследуется проблема обучения будущих учителей иностранного языка профессионально-речевому общению. Выявлена оптимальная функциональная структура общения. Разработана методика структурно-функционального анализа вербального общения, рассмотрены причины трудностей общения студентов с учащимися на уроке. Также разработана методика организации ролевой дискусии, экспериментально проверена ее эффективность. В результате этого эксперимента выявлены изменения функциональной структуры общения студентов в в процессе обучения.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Малков, Н. Е. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.928:316.454.52+37.015.3:159.928+81'233
П 32


    Пивоварчук, Тетяна Олександрівна.
    Психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів [Рукопис] : дис ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пивоварчук Тетяна Олександрівна ; наук. кер. Павелків П. В. ; Рівненський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2013. - 271 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні здібності -- студенти-філологи -- комунікативна активність -- когнітивна активність -- внутрішньогрупова взаємодія -- діалогічне спілкування
Анотація: Дисертацій присвячено вивченню психологічних особливостей ефективного розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів на заняттях іноземної мови. Теоретично визначено, узагальнено та уточнено структуру комунікативних здібностей студентів філологічних спеціальностей, визначено критерії та психологічні умови розвитку комунікативних здібностей студентів-філологів, діагностично виявлено психологічні чинники розвитку комунікативних здібностей студентів факультету іноземної філології під час їх навчання у вищій школі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.73-053.4+159.928+81'233
П 33


    Пироженко, Тамара Александровна.
    Развитие коммуникативно-речевых способностей детей старшего дошкольного возраста [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пироженко Тамара Александровна ; науч. рук. Кулачковская С. Е. ; Ин-т психологии АПН Украины. - Киев, 1995. - 213 с. - Библиогр.: с. 195-213. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативные способности--Речевая деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Дошкольники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
старшие дошкольники -- коммуникативно-речевые способности -- трудности речевой коммуникации -- речевое общение
Анотація: В исследовании раскрыта содержательная психологическая характеристика коммуникативно-речевой способности дошкольника. Выявлена структурно-функциональная взаимосвязь коммуникативных, когнитивно-лингвистических, произвольных признаков речевого высказывания, которое принято единицей анализа в процессе формирующих воздействий. Представлена авторская методика обследования уровня коммуникативно-речевого развития детей старшего дошкольного возраста. Определены закономерности развития коммуникативно-речевых способностей в условиях целенаправленных психолого-педагогических воздействий. Разработаны индивидуальные стратегии психолого-педагогической коррекции, направленной на развитие структуры и содержания коммуникативно-речевых способностей детей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кулачковская, С. Е. \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.454.52+81'233
М 27


    Марковец, Леонид Николаевич.
    Формирование коммуникативной деятельности у старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Марковец Леонид Николаевич ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1980. - 159 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 125-137. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
формирование коммуникативных умений -- социальная микросреда -- усвоение материала -- направленность личности -- учебный процесс -- старшеклассники
Анотація: В диссертационном исследовании доказана необходимость объединения изучения общения старшеклассников и их участия в массовых информационных процессах как составляющих коммуникативной деятельности. Описаны особенности становления, проявления и взаимосвязи коммуникативных умений информативности и понимания другого. Разработана методика направленного воздействия на личность старшеклассника с целью формирования этих умений в рамках личностно-ролевого подхода к активизации учебно-воспитательного процесса.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.7-053.6-058.862:81'233+81'233
К 21


    Карасева, Нина Ивановна.
    Психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Карасева Нина Ивановна ; науч. рук. Татенко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии МНО Украины. - Киев, 1991. - 112 с. : табл. - Библиогр.: с. 84-99. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ -- КОММУНИКАтивная деятельность -- коммуникативніе способности -- ПОДРОСТКИ -- дети-сироты -- семья -- школа-интернат
Анотація: В диссертационной работе рассматриваются психологические особенности развития коммуникативных способностей у подростков, оставшихся без попечения родителей. Изучены социально-перцептивный и операциональный компоненты коммуникативных способностей подростков и определены возможности преодоления недостатков в их развитии у детей, воспитывающихся в школах-интернатах для сирот. Расширены и углублены представления о развитии коммуникативных способностей, выявлены их специфики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, В. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии МНО Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.73-053.6+81'233
Л 54


    Лещинская, Елена Альбертовна.
    Диагностика и коррекция коммуникативных трудностей у младших подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лещинская Елена Альбертовна ; науч. рук. Гильбух Ю. З. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1992. - 121 с. : табл. - Библиогр.: с. 72-97. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные трудности -- диагностика -- коррекция -- младший подростки -- психологическая беседа
Анотація: В диссертации исследуется диагностика и коррекция коммуникативных трудностей у младших подростков. Исследована роль ближайшего социального окружения с одной стороны и природно-темпераментальных качеств характера с другой стороны в формировании коммуникативной компетентности. Выявлено важное значение активных методов социально-психологического обучения для преодоления коммуниктивных трудностей у младших подростков. Доказана возможность ускоренного формирования коммуникативной компетентности у младших подростов с помощью применения метода социально-психологического тренинга.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гильбух, Ю. З. \наук. кер.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.011.3-051+81'233
М 15


    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макаренко Стефанія Стефанівна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 132-153. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВИТОК комунікативності -- компетентність -- УЧИТЕЛЬ -- професійно-педагогічна діяльність -- самосвідомість педагога
Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:81'233+316.454.52+81'233
Ф 32


    Федосова, Ганна Леонідівна.
    Соціально-психологічні умови подолання комунікативних бар'єрів студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Федосова Ганна Леонідівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 300 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-187. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- комунікативна діяльність -- комунікативні бар'єри
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов подолання комунікативних бар'єрів у студентської молоді. Розкрито сутність та основні види таких бар'єрів. Виділено чинники, які впливають на виникнення комунікативних бар'єрів. Визначено соціально-психологічні умови їх подолання. Розроблено тренінг для підготовки студентів до подолання комунікативних бар'єрів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.946.3+316.454.52+81'233
К 67


    Корніяка , Ольга Миколаївна.
    Психологія комунікативної культури особистості школяра [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Корніяка Ольга Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-436. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- ШКОЛЯРІ -- спілкування -- КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ -- навчальна практика спілкування
Анотація: В роботі обґрунтовано психологічну концепцію розвитку комунікативної культури особистості на основі розробки моделі її змістової структури. Здійснено психологічний аналіз змісту, функцій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів комунікативної культури школяра. Розкрито сучасні підходи до вивчення комунікативної культури в її зв'язку з соціокомунікативними утвореннями особистості. Досліджено особливості розвитку комунікативної культури школярів різного віку. Виявлено залежність між рівнем сформованості комунікативної культури і показниками ефективності учбової діяльності та спілкування школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.922.73-053.4+81'233
П 33


    Пироженко, Тамара Александровна.
    Психология коммуникативно-речевого развития ребенка [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Пироженко Тамара Александровна ; науч. конс. Чепелева Н. В. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2004. - 466 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 400-431. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевое развитие--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
КОММУНИКАТИВНО-РЕЧЕВое развитие -- РЕЧЕВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- ДОШКОЛЬНИКИ -- профессиональная подготовка педагогов -- речевое взаимодействие с детьми -- речевое общение -- коммуникативно-речевая характеристика
Анотація: В диссертации разработана эмпирическая модель коммуникативно-речевого онтогенеза как интегрированной составляющей психичес4кого развития ребенка. Разработана методика диагностики как средства исследования сущности, структуры и особенностей коммуникативно-речевого развития ребенка. Обобщены психологические особенности речевого онтогенеза ребенка дошкольного возраста через проявления закономерностей взросления ребенка как субъекта общения. Разработана психолого-педагогическая модель взаимодействия педагога с детьми с целью формирования речевого общения ребенка. Осуществлен психологический анализ факторов, которые оказывают содействие своевременному становлению качеств коммуникативно-речевого развития дошкольников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Украина, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелева, Наталья Васильевна \науч. консультант.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 46950
Кількість відвідувачів 1382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя