Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (39)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗДАТНОСТІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
37.015.3:159.955
Д 69


    Дорофей, Світлана Василівна.
    Психологічні особливості формування здатності до логічної класифікації у молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорофей Світлана Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 191 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Логіка--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодші школяри -- логічна класифікація -- емпірична класифікація -- мисленнєва діяльність -- навчання
Анотація: Проблема психологічної організації формування логічної класифікації в молодших школярів є досить актуальною для педагогічної та вікової психології. У межах теоретико-експериментального дослідження виявлено: логічна класифікація є однією з фундаментальних операцій мислення й основою подальшого розумового розвитку дитини. У молодшому шкільному віці дитина вже здійснює три види групувань: класифікацію, серацію, заміщення, встановлення симетрії, тобто групування адитивного порядку. У межах нашого дослідження проняття "класифікація" розумілося як узагальнення виокремлених ознак предметів і явищ, що дає можливість групувати об`єкти за видовими, родовими та іншими ознаками. Важливим теоретико-експериментальним положенням дослідження є встановлення зв`язку між показниками інтелекту й особливостями логічної класифікації. Це підтверджує наше припущення, що вищий рівень інтелекту в певній мірі пов`язаний з рівнем й особливостями розвитку логічної класифікації. Водночас виявилося: показник "логічна класифікація" найтіснішим чином пов`язаний із академічною успішністю й інтелектом. У процесі формуючого експерименту вдалося покращити операції логічної класифікації. Розвиток логічних операцій у молодших школярів провадиться непрямим методом навчання та методом моделювання. Вони сприяють підвищенню показників класифікації та покращенню академічної успішності учнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:37.015.311]:001.895
З-13


    Завірюха, Валентина Василівна.
    Формування здатності до професійного самозростання студентів в умовах інноваційного навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Завірюха Валентина Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 290 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самозростання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійне самозростання -- МОТИВАЦІЯ навчання -- САМОАКТУАЛІЗАЦІЯ -- інноваційні технології навчання
Анотація: Дисертацію присвячено психологічному обґрунтуванню поняття "здатність студентів до професійного самозростання". Загальну здатність визначено як складну багаторівневу властивість особистості, яка охоплює більш прості здатності та здібності, що відповідають процесуальним і дієвим складовим професійного самозростання, остання розглядається як специфічний вид діяльності студентів. Удосконалено індивідуально-кооперативну технологію навчання у напрями підвищення її ефективності щодо розвитку здатності студентів до професійного самозростання, для чого до технологічного процесу організації засвоєння навчальної дисципліни додатково введено елементи психолого-педагогічного супроводу розвитку цієї здатності, а також елементи "збагачення" навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:005.32
Л 93


    Любчук, Ольга Констянтинівна.
    Психологічна готовність дитини до оволодіння учбовою діяльністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Любчук Ольга Констянтинівна ; наук. кер. Синельников В. М. ; Дон. держ. ун-т. - Донецьк, 1998. - 180, [15] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 160-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дитина--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- учбова діяльність -- ЗДАТНОСТІ -- ПРИЙНЯТТЯ -- утримання -- КОНТРОЛь -- УСПІШНІСТЬ
Анотація: Основними компонентами психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю являються здатність до прийняття учбової задачі, до утримання її в пам'яті, до оволодіння загальними способами розв'язання учбових задач, до оволодіння дією контролю. Розвиток цих здатностей можливий на спеціальних заняттях в початковій школі. Розроблені спеціальні методики для діагностування цих здатностей: тести "Прийняття", "Оволодіння загальним способом", "Контроль". Виявлено зв'язок між рівнем розвитку цих здатностей та успішністю молодшого школяра. Показано динаміку розвитку цих здатностей під час навчання початковій школі. Це дослідження показало необхідність виявлення цієї готовності у дітей при вступі до школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Синельников, Віктор Максимович \наук. кер.\; Донецький Державний Університет (Донецьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
005.32+005.95
Н 17


    Надюк, Наталя Миколаївна.
    Формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Надюк Наталя Миколаївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-197. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія--Управлінські рішення--Майбутні менеджери--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінське рішення -- діяльність менеджера -- майбутній менеджер -- соціально-психологічне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування у майбутніх менеджерів здатності до прийняття управлінських рішень. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Виявлено і проаналізовано систему організаційних умов і факторів, що впливають на ефективність процесу формування здатності до прийняття управлінських рішень. Визначено психологічну структуру здатності до прийняття управлінських рішень та розроблено діагностичний інструментарій виявлення рівня сформованості її компонентів в процесі навчання. Побудовано психологічну модель формування особистісної здатності до прийняття управлінських рішень при підготовці менеджерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2-057.36:331.54]:355
П 39


    Плотко, Олена Василівна.
    Формування у працівників податкрвої міліції здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Плотко Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-174. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморегуляція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- емоціогенні умови -- профіль саморегуляції -- успішність професійної діяльності
Анотація: В роботі дається психологічний аналіз професійної діяльності податківця, виокремлюються фактори, що впливають на її здійснення. Виявлено два типові профілі структури саморегуляції, властиві для груп успішних та неуспішних професіоналів. Доведено, що узгодженість усіх механізмів саморегуляції є головною характеристикою ефективного стилю діяльності. З'ясовано роль у структурі саморегуляції компенсаторних механізмів, зокрема, гнучкості. Виявлено, що стиль діяльності зазнає змін в умовах застосування спеціальної процедури впливів розвивального характеру. Пропонується програма оптимізації здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах професійної діяльності податківця.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \рук. работы.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
37.091.31-059.2+373.29-052
Т 86


    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Турбан Вікторія Вікторівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 210 с. : рис., табл., мал. - Бібліогр.: с. 188-204. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спільна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
спільна діяльність -- ситуація невизначеності -- адаптованість -- групова взаємодія -- психічний розвиток -- особистісне становлення -- молодший шкільний вік
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
37.011.3-051+37.013+159.955.4
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Яблонська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 199 с. : табл., рис., ил. - Бібліогр.: с. 182-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Рефлексія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- особистісна рефлексія -- вчитель початкових класів -- особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
378-057.875:159.9-051
П 44


    Подольська, Тетяна Анатоліївна.
    Розвиток у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Подольська Тетяна Анатоліївна ; наук. кер. Помиткін Е. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 239 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 183-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Довірливі стосунки--Дисертації
   Педагогіічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ДОВІРА -- ДОВІРливі стосунки -- майбутні психологи -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА психологів
Дескриптори:
Анотація: У дисертації досліджується проблема встановлення довірливих стосунків, аналіз психологічних умов і засоби розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом. Визначено психологічну структуру довірливих стосунків майбутніх психологів в професійній взаємодії з клієнтом, з'ясовано критерії та рівні розвитку цієї структури. Досліджено сформованість компонентів психологічної структури довірливих стосунків в професійній взаємодії з клієнтом у майбутніх психологів. Розроблено та апробовано спеціалізовану психолого-педагогічну програму розвитку здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом у майбутніх практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Помиткін, Едуард Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 8 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - 138 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 08.00 р.
    Зміст:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование как фактор развития личности / Н. В. Чепелєва. - С .1-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (14 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Місце самопроектування у проектній парадигмі / М. Л. Смульсон. - С .16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
Лебединська, І. В. Дискурс самопроектування : культурні форми текстуальної історії / І. В. Лебединська. - С .30-40. - Бібліогр.: с. 39-40 (8 назв)
Зарецька, О. О. Дискурсивні практики самопроектування дорослих : методологічні зауваження до постановки проблеми / О. О. Зарецька. - С .41-52. - Бібліогр.: с. 51-52 (5 назв)
Мединцев, Владислав Александрович. Реконструкция интракультуры лица по биографическому нарративу : основные положения / В. А. Мединцев. - С .53-72. - Бібліогр.: с. 69-72 (21 назва) : рис.
Гуцол, Світлана Юріївна. "Сюжет перехода" как мифологическая форма воплощения личностного проекта студенческой молодежи / С. Ю. Гуцол. - С .73-82. - Бібліогр.: с. 81-82 (8 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Психологічні можливості самопроектування особистості в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .83-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Шиловська, Олена Миколаївна. Психологічні передумови розвитку здатності молодшого школяра до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .98-108. - Бібліогр.: с. 108 (2 назв)
Березко, І. В. Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії / І. В. Березко. - С .109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
Брацюк, О. Г. Наратив в структурі самопрезентації користувачів сайтів знайомств / О. Г. Брацюк. - С .213-137. - Бібліогр.: с. 136-137 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 39777
Кількість відвідувачів 1308
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя