Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=адаптація до навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
371.015
А 43


    Кулеша, Н. П.
    Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / Н. П. Кулеша // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- психологічна адаптація -- адаптація до навчання -- першокурсники -- дистантна сім'я -- тренінг


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Козова, І. Л.
    Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти [Текст] / І. Л. Козова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 153-166 : табл. - Бібліогр.: с. 164-165 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- традиційна і Болонська система освіти -- адаптація до навчання -- невротизація
Анотація: В статті обгрунтовується актуальність дослідження адаптації молодої людини до навчання у вищому навчальному закладі, як підгрунтя до мотивації здобування нею якісних знань. Акцентується увага на необхідності впровадження спеціальних адаптаційних дій для підтримки студентів при впровадженні Болонської системи навчання у ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шапорда, Г. С.
    Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів [Текст] / Г. С. Шапорда // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335 : табл. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне навчання -- адаптація до навчання -- зовнішня адаптація -- внутрішня адаптація -- мотиви навчання -- зовнішня мотивація -- внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
159.922.8:159.913-057.87(043.5)
С 12


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сабліна ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 219 с. : табл. - Бібліогр.: С. 180-205 (307назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- адаптація до навчання -- особистісні чинники адаптації -- індикатори адаптації -- програма корекційних заходів -- психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.8:159.913-057.87(043.5)
С 12


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сабліна ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: С. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- адаптація до навчання -- особистісні чинники адаптації -- індикатори адаптації -- програма корекційних заходів -- психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 52234
Кількість відвідувачів 1402
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя