Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сабліна, Наталія Володимирівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378.091
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу [Текст] / Н. В. Сабліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 376-382 : табл. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- дидактична адаптація -- професійна адаптація -- соціально-психологічна адаптація -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Конкретизовано результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, внутрішні фактори, що впливають на даний процес, методика роботи по забезпеченню оптимізації адаптаційного процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(5А2.2)П
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - 179 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 11.00 р.
    Зміст:
Албул, В. Г. Засоби розвитку словника у дошкільників / В. Г. Албул. - С .3-12. - Бібліогр.: с. 11 (7 назв)
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .12-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (8 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів / М. В. Войтович. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (9 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці / Г. В. Гуменюк. - С .30-43. - Бібліогр.: с. 41-43 (16 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Визначення загальних чинників психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення менеджерів / Г. П. Дзвоник. - С .44-57. - Бібліогр.: с. 56 (6 назв)
Завадська, Тетяна Василівна. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .57-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (10 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл / О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін. - С .69-75. - Бібліогр.: с. 74-75 (6 назв)
Корніяка, Ольга Миколаївна. Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка. - С .76-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (11 назв)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів / Н. М. Панасенко. - С .90-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
Підлісна, Тетяна Володимирівна. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості / С. В. Підлісна. - С .101-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (13 назв)
Сабліна, Наталія Володимирівна. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації / Н. В. Сабліна. - С .110-118. - Бібліогр.: с. 117 (5 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів / Т. Л. Савченко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 123-124 (3 назви)
Сердюк, Людмила Захарівна. Структура та функція психологічного благополуччя особистості / Л. З. Сердюк. - С .124-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (17 назв)
Чайка, Галина Василівна. Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості / Г. В. Чайка. - С .133-141. - Бібліогр.: с. 139-141 (16 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Модель життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .142-150. - Бібліогр.: с. 148-150 (14 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті / О. М. Шамич. - С .150-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (8 назв)
Шульга, В. В. Гедоністичні переваги сучасної молоді / В. В. Шульга. - С .159-164. - Бібліогр.: с. 164(4 назви)
Ятчук, М. С. Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи / М. С. Ятчук. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (6 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
15(5А2.2)П
А 43


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації [Текст] / Н. В. Сабліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 110-118. - Бібліогр.: с. 117 (5 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
темперамент -- типи темпераменту -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- метод Б. Цуканова
Анотація: В статті наведено результати експериментального дослідження властивостей темпераменту за методиками Г. Айзенка та Б. Цуканова, проведено аналіз виявлених характеристик, запропоновано рекомендації, що спрямовані на використання його кращих сторін і нівелювання недоліків при адаптуванні студентів першого курсу медичного коледжу до навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(5А2.2)П
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - 166 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 12.00 р.
    Зміст:
Андріюк, Валентина Василівна. Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку / В. В. Андріюк. - С .3-9. - Библиогр.: с. 8-9 (5 назв)
Бахмутова, Лариса Миколаївна. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими / Л. М. Бахмутова. - С .9-21. - Бібліогр.: с. 18-21 (15 назв)
Болотнікова, Інга Вікторівна. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .21-28. - Бібліогр.: с. 27-28 (8 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С .28-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (9 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених / Г. В. Гуменюк. - С .37-46. - Бібліогр.: с. 45-46 (7 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .47-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (11 назв)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів / Г. М. Дубчак. - С .55-63. - Бібліогр.: с. 62-63 (4 назви)
Завадська, Тетяна Василівна. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку / Т. В. Завадська. - С .63-72. - Бібліогр.: с. 70-72 (11 назв)
Завірюха, Валентина Василівна. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці / В. В. Завірюха. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (18 назв)
Зеленська, Зоя Петрівна. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики / З. П. Зеленська. - С .83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
Клименко, Віктор Васильович. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини / В. В. Клименко. - С .89-106. - Бібліогр.: с. 104-105 (13 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів / О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. - С .106-121. - Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
Кружева, Тетяна Володимирівна. Характеристики мотивації досягнення науковців / Т. В. Кружева. - С .121-128. - Бібліогр.: с. 128 (2 назви)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів / Н. М. Панасенко. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 135-136 (7 назв)
Сабліна, Наталія Володимирівна. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі / Н. В. Сабліна. - С .136-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів / Т. Л. Савченко. - С .143-152. - Бібліогр.: с. 149-151 (8 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні фактори самодетермінації особистості / Л. З. Сердюк. - С .151-164. - Бібліогр.: с. 159-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психофізіологія -- психологія праці -- експериментальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

6.
15(5А2.2)П
А 43


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі [Текст] / Н. В. Сабліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 136-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- особистісні критерії -- професійна адаптація -- соціально-психологічна адаптація -- експеримент
Анотація: В статті проводяться конкретизовані результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, а саме суб'єктивні особистісні критерії, що впливають на даний процес.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
159.922.8:159.913-057.87(043.5)
С 12


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сабліна ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 219 с. : табл. - Бібліогр.: С. 180-205 (307назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- адаптація до навчання -- особистісні чинники адаптації -- індикатори адаптації -- програма корекційних заходів -- психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.922.8:159.913-057.87(043.5)
С 12


    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. В. Сабліна ; наук. кер. О. М. Кокун ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 23 с. : табл. - Бібліогр.: С. 18-19 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- адаптація до навчання -- особистісні чинники адаптації -- індикатори адаптації -- програма корекційних заходів -- психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 33941
Кількість відвідувачів 719
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя