Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=153.6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
153.6
Г 17


    Гальтон, Френсис.
    Наследственность таланта, ее законы и последствия [Текст] : пер. с англ. / Ф. Гальтон. - Санкт-Петербург : Издание журнала "Знание", 1875. - 313 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153.6
Н 82


    Нордау, Макс.
    Психофизиология гения и таланта [Текст] / М. Нордау : Пер. с немецк. / М. Пуэнсо [и др.] ; пер. М. Н. Тимофеева ; ред. В. В. Битнер. - Санкт-Петербург : Изд-во "Вестника знания", 1908. - 832 с. : ил. - Б. ц.
Збереження документу: зношена
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пуэнсо, М.; Бельше, В.; Спенсер, Г.; Тимофеева, М. Н. \пер.\; Битнер, В. В. \ред.\; Клодд, Э.; Геффкен, И.; Франсэ, Р.; Крак, О.; Дантек, Ф.; Амон, О.; Ницше, Ф.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153.6
О-76


    Оствальд, Вильгельм.
    Великие люди [Текст] : пер. с немецк. / В. Оствальд ; пер. Г. Кваша. - Вятка : Вятское книгоиздательское товарищество, 1910. - 398 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кваша, Г. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 10 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 236 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 14.00 р.
    Зміст:
Бажанюк, Валентина Станіславівна. Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики / В. С. Бажанюк. - С .1-13. - Бібліогр.: с. 13 (3 назви)
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства / Ю. О. Бохонкова. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
Горобець, І. А. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості / І. А. Горобець. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 30 (5 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів / О. А. Кривопишина. - С .31-38. - Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців / О. М. Кокун. - С .39-49. - Бібліогр.: с. 48-49 (8 назв)
Корольов, Д. К. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ / Д. К. Корольов. - С .50-63. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви) : рис.
Музика, Олександр Леонідович. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
Панченко, О. А. Психологические проблемы становления информационного общества / О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. - С .84-93. - Бібліогр.: с. 92-93 (5 назв) : рис.
Панченко, О. А. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии / О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. - С .77-84. - Бібліогр.: с. 84 (9 назв)
Панченко, О. А. Психологическая коррекция больных неврастенией / О. А. Панченко [и др.]. - С .93-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
Інші автори: Кутько И. И., Петракова Т. В., Стасюк А. В.
Панченко, О. А. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка / О. А. Панченко [и др.]. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (6 назв) : табл.
Інші автори: Симоненко Е. Б., Зарубайко А. В., Цапро Н. П.
Поклад, Ірина Миколаївна. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології / І. М. Поклад. - С .108-122. - Бібліогр.: с.121-122 (17 назв)
Пфлюгер, А. В. Толерантність як перцептивна готовність особистості / А. В. Пфлюгер. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 129 (7 назв)
Сидоренко, О. Б. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями / О. Б. Сидоренко. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 138-139 (9 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків / Т. М. Яблонська. - С .139-149. - Бібліогр.: с. 148 (10 назв) : табл.
Яланська, Світлана Павлівна. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога / С. П. Яланська. - С .149-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Волошин, В. М. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей / В. М. Волошин. - С .157-165. - Бібліогр.: с.164-165 (15 назв)
Малкович, М. М. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку / М. М. Малкович. - С .166-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (8 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників / М. О. Мельник. - С .176-189. - Бібліогр.: с. 187-188 (18 назв)
Музичук, О. О. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття / О. О. Музичук. - С .189-198. - Бібліогр.: с. 198 (16 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
Орос, В. М. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків / В. М. Орос. - С .207-215. - Бібліогр.: с. 214-215 (15 назв)
Сніжна, М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями / М. А. Сніжна. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
Шаріпова, Д. С. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців / Д. С. Шаріпова. - С .223-232. - Бібліогр.: с. 232 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Стасюк, А. В.; Цапро, Н. П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153.6
П 86


   
    Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі [Текст] : методичний посібник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; ред. О. Л. Музика. - Київ, Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 144 с. : табл. - 19 грн.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
ОБДАРОВАНІСТЬ -- ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ -- ОБДАРОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Музика, Олександр Леонідович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 7 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 281 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Зміст:
Семенова, Рима Олександрівна. Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості / Р. О. Семенова. - С .5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості / Д. К. Корольов. - С .27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
Борисюк, Алла Степанівна. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця / А. С. Борисюк. - С .44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів / Я. З. Василькевич. - С .55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
Євдокімова, Олена Олександрівна. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей / О. О. Євдокімова. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (14 назв)
Жигайло, Наталія Ігорівна. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка / Н. І. Жигайло. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
Козлова, О. С. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів / А. М. Крицька. - С .112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
Матвеєва, Н. О. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку / Н. О. Матвеєва. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 134 (7 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень / М. О. Мельник. - С .135-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира) / О. А. Мельник. - С .149-161. - Бібліогр.: с.160 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва / О. С. Нечаєва. - С .161-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
Садовая, М. А. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы / М. А. Садовая. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Сніжна, М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці / М. А. Сніжна. - С .185-203. - Бібліогр.: с. 197 (5 назв)
Субота, Марія Василівна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
Черевко, І. С. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності / І. С. Черевко. - С .214-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
Щербан, Т. Д. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя / Т. Д. Щербан. - С .230-245. - Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения / Б. А. Щербатюк. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська. - С .257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
Янковчук, Марина Миколаївна. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології / М. М. Янковчук. - С .268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
153.6
Ж 79


    Жоли
    Психология великих людей [Текст] : редкая книга / Жоли. - 2-е изд. - [Б. м. : б. в.], 1894. - 434 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.05.2024
Кількість запитів 64281
Кількість відвідувачів 1635
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя