Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (41)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
378.091
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сабліна, Наталія Володимирівна.
    Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу [Текст] / Н. В. Сабліна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 376-382 : табл. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- дидактична адаптація -- професійна адаптація -- соціально-психологічна адаптація -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Конкретизовано результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, внутрішні фактори, що впливають на даний процес, методика роботи по забезпеченню оптимізації адаптаційного процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
371.015
А 43


    Каплуненко, Я. Ю.
    Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" [Текст] / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- профорієнтаційна діагностика -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Проаналізовано сучасні завдання та виклики профільного навчання у старшій школі, чинники успішної готовності школярів до профільного розподілу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ленг, Т. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
373.34с6д
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теорія і практика підготовки психологів до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] : монографія / А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - К. : Геопринт, 2013. - 281 с. : табл. - ISBN 978-617-674-006-3 : 16.00 грн
УДК
РУБ 373.34с6д
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
НЕПОВНОЛІТНІ -- СОЦІАЛЬНО ДЕЗАДАПТОВАНІ НЕПОВНОЛІТНІ -- ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА -- СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

4.
372
А 43


    Тищук, Л.
    Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці [Текст] / Л. Тищук, Л. Ковальова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 135-145. - Бібліогр.: с. 144-145 (4 назви)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
прояви агресії -- поведінка дошкільника -- гуманістичні принципи -- профілактика проявів агресії -- оперативна реакція дорослого -- психолого-педагогічний супровід -- модель неперервної допомоги
Анотація: Стаття присвячена особливостям проявів агресії в поведінці дитини дошкільного віку в сучасному дошкільному закладі. Аргументовано необхідність гуманістичного підходу у вихованні дошкільника. Описано три напрямки позитивного впливу на дитину: профілактика проявів агресії, оперативна гуманна реакція дорослого на прояви агресії в поведінці дошкільника, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учасниками конфлікту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Ковальова, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.923.2-057.876:377+377.015.31:331.54
Р 15


    Радзімовська, Оксана Віталіївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Радзімовська ; наук. кер. М. В. Бастун ; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України. - Київ, 2017. - 309 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна ідентичність -- компоненти професійної ідентичності -- психолого-педагогічний супровід -- тренінг -- учнь професійно-технічного навчального закладу
Анотація: В дисертації досліджується проблема розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів. В роботі представлені узагальнені результати теоретичного аналізу літератури з проблем ідентичності та професійної ідентичності. Запропоновано модель розвитку професійної ідентичності учня професійно-технічного навчального закладу. Визначено компоненти професійної ідентичності учнів ПТНЗ (когнітивно-рефлексивний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, проектно-поведінковий, діяльнісно-практичний), критерії їх оцінювання; чинники розвитку (внутрішні (індивідуально-психологічні) та зовнішні (об’єктивно-організаційні, психолого-педагогічні). Експериментально доведено можливість розвитку окремих компонентів професійної ідентичності та підвищення її рівня в процесі професійного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку професійної ідентичності та головну її складову “Тренінг з розвитку професійної ідентичності учнів професійно-технічних навчальних закладів”, спрямованих на розвиток компонентів професійної ідентичності учнів. Обсяг теоретичної та емпіричної інформації підтверджує достовірність висунутої гіпотези про те, що розвиток професійної ідентичності залежить від індивідуальних психологічних властивостей особистості та спеціальних психологічних умов професійного навчання, що у сукупності впливає на професійне самоусвідомлення учнів.


Дод.точки доступу:
Бастун , Микола Володимирович \наук. кер.\; Інститут пед. освіти і освіти для дорослих НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153
А 43


    Ілляшенко, Т. Д.
    Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 51-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіантна поведінка -- діти з особливими освітніми потребами -- первинні розлади поведінки -- вторинні розлади поведінки -- інклюзивне навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті виокремлюються первинні, біологічно зумовлені, і вторинні, що виникають внаслідок неадекватних умов навчання і виховання, фактори відхилень у поведінці цих дітей, особливості їх проявів та шляхи попередження і корекції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Обухівська, А. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
154
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід соціалізації обдарованих старшокласників в інтернет-середовищі [Текст] : методичний посібник / В. В. Камишин , Л. І. Ткаченко, К. А. Андросович, І. В. Бургун ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017. - 108 с. - ISBN 978-966-2633-88-7 : 84.74 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- соціалізація -- інтернет-середовище -- обдаровані старшокласники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Камишин , В. В.; Ткаченко, Л. І.; Андросович, К. А.; Бургун, І. В.
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

8.
159.923:378-057.87
В 61


    Вовк, Валентина Олегівна.
    Психолого-педгогічні чинники розвитку суб'єктної позиції студентської молоді [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Вовк ; наук. керів. Г. К Радчук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктна позиція тудента -- професійно-особистісне становлення -- студентська молодь -- психолого-педагогічний супровід -- рівні розвитку суб'єктної позиції

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Радчук, Галина Кіндратівна \наук. керів.\; ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Міщиха, Л. П.
    Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників [Текст] / Л. П. Міщиха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 185-192. - Бібліогр.: с. 191 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- інтелект -- емоційний інтелект -- старшокласники -- розвиток -- арт-терапія -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті проводиться аналіз феномену "емоційний інтелект" шляхом безпосереднього розгляду його складових та інтерпретації в цірині психологічної науки. Автор виводить своє розуміння вищезгляданого феномену. Пропонується програма психолого-педагогічного супроводу розвитку емоційного інтелекту особистості старшого шкільного віку. Окреслюються структурні складові програми (теоретична й практична), де акцент робиться на засобах арт-терапевтичного впливу. Наголошується, що психолого-педагогічний супровід має охоплювати всі аспекти життєдіяльності школяра, зокрема: сімейне оточення, педагогічний колектив, в тому числі роботу психолога, як і мотивацію самого школяра до саморозвитку та самоосвіти. Вагому частку складають і психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 09.05.2024
Кількість запитів 15436
Кількість відвідувачів 845
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя