Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Грись, Антоніна Михайлівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.
37.091.3
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови ефективного використання світоглядних діалогів у процесі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Грись Антоніна Михайлівна ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 198 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ діалог -- світоглядний діалог -- ДІАЛОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ -- СТАНОВЛЕННЯ світогляду -- констатуюче дослідження
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз сутності, психологічних характеристик і розвивального потенціалу навчальних світоглядних діалогів. Визначено критерії ефективності навчальних світоглядних діалогів. З'ясовано основні психолого-педагогічні чинники, від яких залежить ефективність навчальних світоглядних діалогів. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування навчальних світоглядних діалогів у навчальному процесі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Грись Антоніна Михайлівна ; наук. конс. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 448 с. : табл., рис. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 388-448. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підготовка психологів--Дезадаптовані підлітки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНа діяльність -- Підготовка психологів -- дезадаптація неповнолітніх -- образ Я -- неповнолітні -- стосунки -- адаптивність -- психологічна травма -- психологічна корекція -- психологічна допомога
Анотація: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2:331.102.24+378-057.875:159.9-051](043.5)
Я 60


    Янкевич, Сергій Михайлович.
    Психологічні чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Янкевич ; наук. кер. А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 267 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічна готовність--Соціально-дезадаптовані підлітки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- готовність до професійної діяльності -- соціально дезадаптовані підлітки -- майбутні педагоги
Анотація: В роботі обгрунтовано концепцію та побудовано модель формування готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Досліджено рівні та чинники готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Визначено умови формування, розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грись, Антоніна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Зміст:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
15
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми [Текст] / А. М. Грись // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- психологічна травма -- травматизація особистості -- дезадаптивна поведінка
Анотація: У статті розглянуто особливості образу Я осіб, що пережили психологічну травму. Визначено свідомі та неусвідомлювані прояви хибного Я - втеча у свій внутрішній світ, надмірне фантазування, дистанціювання, розщепленість та дезінтеграція Я. Виділено основні причини травматизації особистості. Розкрито психологічні механізми функціонування образу Я у результаті травматизації та намічено орієнтири для психотерапії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
316.642.3
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] / А. М. Грись // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 289-299 : табл. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічні бар'єри -- підготовка фахівців -- майбутні психологи -- соціально дезадаптовані неповнолітні
Анотація: У статті розглядаються психологічні бар'єри студентів-психологів на шляху до готовності працювати з соціально дезадаптованими неповнолітніми. Виявлено пізнавальні, комунікативні, особистісні та конативні бар'єри, які різною мірою виражені у двох груп студентів та відповідно потребують специфічних способів подолання в залежності від рівня їх вираженості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
15(902.7)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 6 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 127 с. - ISSN 2072-4772. - 07.00 грн.
    Зміст:
Грись, Антоніна Михайлівна. Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів / А. М. Грись. - С .4-13. - Бібліогр.: с. 12 (9 назв)
Маценко, Віктор Федорович. Загальнопсихологічні проблеми становлення індивідуальності в умовах постіндустріального суспільства / В. Ф. Маценко. - С .14-27. - Бібліогр.: с. 26 (9 назв)
Маценко, Ж. М. Суб'єктивні чинники психічного вдосконалення людини / Ж. М. Маценко. - С .28-36. - Бібліогр.: с. 35 (7 назв) : табл.
Павлюк, Марія Михайлівна. Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку / М. М. Павлюк. - С .37-44. - Бібліогр.: с. 43 (12 назв)
Савіна, М. І. Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства / М. І. Савіна. - С .45-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (16 назв)
Соколюк, Анна Олександрівна. Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця / А. О. Соколюк. - С .57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
Степура, І. В. Телебачення країн європейського союзу в діалозі суспільство-мовник-держава / І. В. Степура. - С .65-74. - Бібліогр.: с. 73 (9 назв)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку / А. Д. Терещук. - С .75-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
Філоненко, Л. А. психолого-педагогічний вплив на процес формування духовності неповнолітніх у соціально-реабілітаційному закладі / Л. А. Філоненко. - С .84-92. - Бібліогр.: с. 92 (1 назва)
Чайка, Галина Василівна. Ціннісно-смислова сфера у кризові періоди розвитку особистості / Г. В. Чайка. - С .93-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (15 назв)
Чиханцова, О. А. Чинники ефективного оволодіння іноземними мовами студентами ВНЗ / О. А. Чиханцова. - С .102-109. - Бібліогр.: с. 108 (12 назв)
Щербина, Л. Ф. Реорганізація психічного змісту в процесі короткотермінового консультування / Л. Ф. Щербина. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (6 назв) : табл.
Мельничук, О. Б. Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації / О. Б. Мельничук. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125 (11 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
316.624.3
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів [Текст] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 4-13. - Бібліогр.: с. 12 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
асоціація -- асоціативні ділянки -- психотравма -- девіантна поведінка
Анотація: Розкрито особливості застосування асоціацій у процесі переробки негативного досвіду осіб із девіантною поведінкою. Проаналізовано психофізіологічні механізми дії асоціацій на особистість девіанта. представлено фрагмент авторської техніки для роботи у системі взаємозв'язків "образ Я і психологічна травма". Наведено приклади використання асоціативних карт з метою трансформації негативного досвіду девіантів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2015. - 399 с. - ISSN 2072-4772. - 44.00 грн.
    Зміст:
Вольнова, Л. М. Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки / Л. М. Вольнова. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 12 (18 назв) : табл.
Гладій, Г. І. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі / Г. І. Гладій. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру / А. М. Грись. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
Данильченко, Т. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя / Т. В. Данильченко. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38 (10 назв) : табл.
Дуркалевич, І. В. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей / І. В. Дуркалевич. - С .40-51. - Бібліогр.: с. 47-49 (31 назва) : табл.
Дьоміна, Г. А. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами / Г. А. Дьоміна. - С .52-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .59-70. - Бібліогр.: с. 68 (16 назв)
Лєскова, Л. Ф. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою / Л. Ф. Лєскова. - С .71-78. - Бібліогр.: с. 77 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію / Л. М. Литвинчук. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 87 (5 назв)
Максим, О. В. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .88-96. - Бібліогр.: с. 95 (5 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей / Н. Ю. Максимова. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 104 (2 назви)
Манілов, Ігор Феліксович. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків / І. Ф. Манілов. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 114 (12 назв)
Мельничук, О. Б. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях / Т. І. Мельничук. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв)
Меркулова, Ю. В. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті / Ю. В. Меркулова. - С .134-142. - Бібліогр.: с. 141 (6 назв)
Мицько, В. М. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько. - С .143-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв) : табл.
Мірошниченко, Оксана Миколаївна. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом / О. М. Мірошниченко. - С .152-159. - Бібліогр.: с. 158 (6 назв)
Недибалюк, О. С. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених / О. С. Недибалюк. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв) : рис.
Некіз, Т. А. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками / Т. А. Некіз. - С .170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
Новікова, К. М. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки / К. М. Новікова. - С .178-186. - Бібліогр.: с. 185-186 (9 назв) : рис.
Павлюк, М. М. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів / М. М. Павлюк. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 195-196 (9 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації / Р. П. Попелюшко. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205 (10 назв)
Прахова, С. А. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації / С. А. Прахова. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 213-214 (19 назв)
Ростомова, Л. М. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (13 назв)
Рябовол, Т. А. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму / Т. А. Рябовол. - С .228-236. - Бібліогр.: с. 235 (11 назв)
Синишина, В. М. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги / В. М. Синишина. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Соломка, Едуард Тіберійович. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці / Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 253-254 (14 назв)
Старков, Денис Юрійович. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів / Д. Ю. Старков. - С .256-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (10 назв)
Старова, Ю. В. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу / Ю. В. Старова. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку / А. Д. Терещук. - С .276-283. - Бібліогр.: с. 282-283 (4 назви)
Ткач, Богдан Миколайович. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід / Б. М. Ткач. - С .284-294. - Бібліогр.: с. 292-293 (16 назв)
Товстокора, Ю. В. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності / Ю. В. Товстокора. - С .295-303. - Бібліогр.: с. 302 (12 назв)
Тягур, В. М. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи / В. М. Тягур. - С .304-314. - Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
Тягур, Л. М. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку / Л. М. Тягур. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (5 назв)
Угрин, Ольга Георгіївна. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації / О. Г. Угрин. - С .324-331. - Бібліогр.: с. 330 (9 назв) : рис.
Уханова, А. И. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков / А. И. Уханова. - С .332-346. - Бібліогр.: с. 341-343 (37 назв) : рис.
Федоровічева, О. Л. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії / О. Л. Федоровічева. - С .347-354. - Бібліогр.: с. 354 (1 назва)
Хомчук, О. П. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків / О. П. Хомчук. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 361-362 (11 назв)
Чопик, С. В. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі / С. В. Чопик. - С .364-371. - Бібліогр.: с. 368-369 (15 назв)
Широкая, А. О. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей / А. О. Широкая [и др.]. - С .372-381. - Бібліогр.: с. 381 (9 назв)
Інші автори: Кузьо І. М., Кубай І. А., Франчук А. О.
Щербина-Прилука, В. М. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. - С .382-393. - Бібліогр.: с.391-392 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Франчук, А. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.923.2
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру [Текст] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- характер особистості -- соціальна дезадаптація -- неповнолітні -- самоідентичність -- самоповага -- симбіотичний характер -- психопатичний характер
Анотація: Представлено змістові та процесуальні характеристики проявів дисгармоній на прикладі симбіотичного та психопатичного характерів, що властиві соціально дезадаптованим неповнолітнім. Розкрито можливості застосування теорій характерологічного розвитку особистості у практичній діяльності психолога. Описано структуру характеру, яка найбільш придатна для застосування її у якості психологічної техніки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 10820
Кількість відвідувачів 908
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя