Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
159.922.1:316.477
Л 64


    Літвінова, Ольга Володимирівна.
    Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Літвінова Ольга Володимирівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2007. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Гендерні експектації--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендерні експектації -- соціально-рольова позиція -- самоідентичність -- інконгруентність -- ДИСПОЗИЦІя -- ПЕРЕДБАЧЕННЯ -- образ бажаного майбутнього -- ПСИХОЛОГІЧНА допомога -- самоатрибуція
Анотація: Дисертація є теоретичним і експериментальним дослідженням проблеми впливу тендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. В роботі висувається і обґрунтовується теза про існування тісного зв'язку між актом обрання випускником вищого навчального закладу рольової позиції і типом очікувань, зумовлених тендерною самоідентифікацією. Розроблено та апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, спрямований на озброєння досліджуваних техніками, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності із об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- екзистенційні потреби -- потреба в суб'єктності -- самоідентичність -- сенс життя -- особистісні цінності
Анотація: У статті показано особливості взаємодії потреб, здібностей і особистісних цінностей у розвитку обдарованої особистості. Окреслено коло екзистенційних потреб, які є специфічними для обдарованої особистості. Розкрито співвідношення екзистенційних потреб з іншими потребами, що визначають розвиток обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.6
Р 83


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна.
    Психологічні чинники екологізації способу життя особистості [Текст] / О. В. Рудоміно-Дусятська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 151-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (14 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія способу життя особистості -- принципи психології -- екологічна свідомість -- особистість як суб'єкт способу життя -- самоідентичність особистості
Анотація: Аналізуються методологічні розбіжності у підходах до вивчення психологічних детермінант екологізації способу життя у зарубіжній та пострадянській психології. В межах особистісного підходу підструктурою виступає екологічна свідомість, а в межах суб'єктного - загально людські цінності особистості. Обговорюється значення самосвідомості, зокрема, процесів самоідентифікації особистості у екологізації способу життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
159.923.2
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру [Текст] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- характер особистості -- соціальна дезадаптація -- неповнолітні -- самоідентичність -- самоповага -- симбіотичний характер -- психопатичний характер
Анотація: Представлено змістові та процесуальні характеристики проявів дисгармоній на прикладі симбіотичного та психопатичного характерів, що властиві соціально дезадаптованим неповнолітнім. Розкрито можливості застосування теорій характерологічного розвитку особистості у практичній діяльності психолога. Описано структуру характеру, яка найбільш придатна для застосування її у якості психологічної техніки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
154
А 43


    Бриль, М. М.
    Селфі як соціально-психологічне явище [Текст] / М. М. Бриль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 62-67. - Бібліогр.: с. 66 (9 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- автопортрет -- візуалізація -- зовнішній вигляд -- комунікація -- самопрезентація -- селфі -- самоідентичність -- суб'єкт
Анотація: У статті наведено результати теоретичного аналізу наукової літератури, присвяченої вивченню візуальних репрезентацій людини, а саме, такого сучасного феномену масової культури як селфі, з точки зору соціальної психології.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків [Текст] / А. М. Грись, В. О. Голубнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 14-26 : табл. - Бібліогр.: с. 25 (3 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- характер -- психологічні механізми -- соціально дезадаптовані неповнолітні -- самоідентичність -- самоповага -- почуття self
Анотація: У статті висвітлено проблему соціальної дезадаптації школярів загальноосвітнього навчального закладу, яка характеризує сучасні тенденції порушення процесів взаємодії суб’єкта з оточуючим середовищем в умовах системних змін у суспільстві. Розкрито особливості самосвідомості сучасних підлітків як чинника їх соціальної дезадаптації. Здійснено аналіз характеристик Образу Я, які відображають вплив різних інститутів соціалізації на підростаюче покоління. Зокрема у змісті самоописів виявлено надмірну зануреність підлітків до віртуального середовища, яке сьогодні виступає провідним інститутом соціалізації підростаючої особистості: ідентифікації себе із персонажами мультфільмів та фільмів, віртуальним життям. Виявлено високий рівень тривожності школярів із неблагополучних сімей, що є показником порушення емоційного благополуччя дітей та чинником дезадаптації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Голубнюк, В. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Я 54


    Ямчук, Таїса Юріївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Ю. Ямчук ; наук. кер. Т. Д. Щербан ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 229 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самоідентичність -- процеси ідентифікації -- самоусвідомлення -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- психологічні чинники -- професійно-освітній простір -- професійне становлення майбутніх психологів
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Я 54


    Ямчук, Таїса Юріївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Ю. Ямчук ; наук. кер. Т. Д. Щербан ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл., рис. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самоідентичність -- процеси ідентифікації -- самоусвідомлення -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- психологічні чинники -- професійно-освітній простір -- професійне становлення майбутніх психологів
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
П 86


    Компанович, М. С.
    Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями [Текст] / М. С. Компанович // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
алекситимія -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- тривожність -- самооцінка -- фіксація на самозахисті -- екстраверсія -- самоідентичність
Анотація: У статті розглянуто особливості емоційної сфери та психологічні властивості підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями в контексті психофізіологічних змін характерних для підліткового віку. Проаналізовано феномен алекситимії як ключовий у патогенезі психосоматичних серцево-судинних захворювань. Досліджено, що у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями прояви алекситимії перебувають у континуумі з такими психологічними властивостями як тривожність, фіксація на самозахисті, низький рівнем самооцінки, екстраверсії та проблема з самоідентичністю.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 11706
Кількість відвідувачів 563
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя