Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (434)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Рідкісна книга (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=характер<.>
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.9(091)+159.922.4(091)
К 38


    Кіцак, Наталія Миронівна.
    Розвиток української етнопсихології в західній діаспорі ХХ століття [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Кіцак Наталія Миронівна ; наук. кер. Ложкін Г. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 197 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-197. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Етнопсихологія, ХХ століття--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЕТНОПСИХОЛОГІЯ -- українська етнопсихологія -- західа діаспора -- нація -- національний характер -- ХХ століття
Анотація: Дисертацію присвячено розвитку української етнопсихології в західній діаспорі ХХ століття. В роботі розроблена періодизація історичного процесу розвитку етнопсихологічних долсліджень в західній діаспорі ХХ століття. Приведений аналіз досліджень українських етнопсихологів діаспори суттєво поглибить уявлення щодо історичного процесу розвитку української етнопсихології. Впроваджено у вітчизняний науковий обіг результати досліджень вчених США і Канади, що присвячені вивченню психології українців в діаспорі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мацейків, Мирослав Антонович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.31+373.29]:331
К 60


    Колесникова, Валентина Федорівна.
    Психолого-педагогічні умови наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Колесникова Валентина Федорівна ; наук. кер. Перепелиця П. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 167-185. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Трудова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старші дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
наступність трудової підготовки -- розгорненість послідовності дій -- характер стимульного матеріалу -- фіксація -- самостійність -- відтворення -- трудова діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено психолого-педагогічним умовам наступності трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів. Розкрито можливості удосконалення трудової підготовки старших дошкільників і молодших школярів шляхом забезпечення наступності трудового навчання і виховання на граничних вікових групах; вивчена структура наступності трудової підготовки у старших дошкільників і молодших школярів; показані умови формування у дошкільників і молодших школярів розгорненості та послідовності дій та етапи перекодування інформації в оперуванні від наочної до вербальної форми; виявлені особливості процесу самостійної побудови дітьми стратегії пошукової діяльності, що проявляється в адекватному аналізі інформації або зразка для розгортання власних, тотожних заданим дій.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелиця, Петро Степанович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922.8:316.48]:796
Л 26


    Ласькова, Виктория Григорьевна.
    Особенности конфликтного взаимодействия в юношеских спортивных командах [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ласькова Виктория Григорьевна ; науч. рук. Ложкин Г. В. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 1998. - 224 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 195-210. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Конфликты--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
интерперсональные конфликты -- спортивные группы -- объективная основа конфликтов -- стратегия конфликтного поведения -- характер интерперсональных отношений -- функциональные последствия конфликтов
Анотація: В диссертации представлен теоретический и экспериментальный анализ феноменологических аспектов проблемы интерперсональных конфликтов, возникающих в юношеских спортивных группах (на примере футбольных команд). Установлено, что конфликты юношей, объединенных в спортивную команду на основе совместной деятельности, могут выступать одним из факторов повышения эффективности ведущей спортивной деятельности, удовлетворения доминирующих возрастных потребностей спортсменов в профессиональной и личностной идентификации. Определены психологические условия реализации конструктивной функции внутригрупповых конфликтов юношей-футболистов с ориентацией на достижение адаптивного результата конфликтного взаимодействия.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкин, Г. В. \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
37.015.3:159.922.7+373.29-052"465*06"
Л 63


    Лісновська, Леся Борисівна.
    Психологічні особливості становлення самооцінки шестирічного першокласника [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Лісновська Леся Борисівна ; наук. кер. Мусатов C. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-206. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Шестирічні першокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
самоставлення -- шестирічні першокласники -- динамічний характер самооцінки -- адаптація до учіння -- особистісно-рольовий рівень контактування -- особистісний рівень контактування
Анотація: У роботі визначено, що зміна само ставлення учнів-початківців значною мірою зумовлюється їхніми досягненнями, емоційними переживаннями в період оволодіння ними новою соціально-значущою роллю. З'ясовано, що ефективність подолання першокласниками адаптаційних труднощів значною мірою зумовлюється самооцінкою, яка орієнтована на успіхи учіння та допомагає усвідомити себе його суб'єктами. Доведено, що важливою психолого-педагогічною умовою формування ефективної самооцінки шестирічних учнів є цілеспрямоване встановлення, підтримання та розвиток учителем у взаємодії з вихованцями модифікації особистісно-рольового рівня контактування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Мусатов, Сергій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.947
С 22


    Сахаров, Анатолий Иванович.
    Воля в структуре характера личности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сахаров Анатолий Иванович ; науч. рук. Селиванов В. И. ; Рязанский гос. пед. ин-т. - Рязань, 1986. - 154 с. : табл. - Библиогр.: с. 124-135. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Характер личности--Диссертации
   Общая психология--Воля--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
воля -- характер -- воспитание -- самовоспитание
Анотація: В работе дан анализ современного состояния проблемы взаимосвязи воли и характера личности. Выделено три основных подхода в изучении характера: мотивационный, психофизиологический и мотивационно-волевой. Разработана и апробирована методика исследования характеров студентов по моделям личностных характеристик.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Селиванов, В. И. \науч. рук.\; Рязанский государственный педагогический институт (Рязань)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923:616.853]:316.61
З-63


    Зінченко, Анна Вікторівна.
    Психологічні механізми соціальної адаптації хворих на епілепсію [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Зінченко Анна Вікторівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 203-230. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Соціальна адаптація хворих--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціальна адаптація -- хворі на епілепсію -- епілептичний характер -- саморегуляція -- моральні цінності -- копінг-поведінка
Анотація: У дисертації дослідженно проблему соціальної адаптації людей, хворих на епілепсію та психологічні механізми, що впливають на цей процес. Здійснено аналіз поглядів на проблему адаптації психічнохворих осіб, причини та особливості її протікання. Виявлено основні медичні та психологічні характеристики хворих на епілепсію, критерії та механізми, які сприяють ефективній соціальній адаптації та причини, що послаблюють адаптаційні процеси. розроблено та апробовано програму психологічної допомоги у соціальній адаптації хворих наепілепсію.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.9
М 74


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі [Текст] / Л. А. Мойсеєнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- математичне мислення -- розуміння -- стиль мислення
Анотація: Розглядаються питання психологічної сутності індивідуальних відмінностей процесу розуміння в творчому математичному мисленні. Описані сучасні наукові підходи до питань пов'язаних із психологічною сутністю процесу розуміння. Виокремлено індифікаційні ознаки мисленнєвої діяльності людини в галузі математики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
371.015
В 52


    Вирениус, А. С.
    Характеристика учащегося. Телосложение, темперамент и характер в пору школьного возраста [Текст] : учебное пособие / А. С. Вирениус. - Санкт-Петербург : [б. в.], 1904 (Типо-литогр. Б.М. Вольфа). - 117 с. : табл. - Б. ц.
Екслібрис: (Штамп: "Учительск. Библиотека Киевск. Городск. Приходск. училища")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 55819
Кількість відвідувачів 1825
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя