Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (16)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=відкритість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52:37.013
Б 69


    Блинова , Олена Євгенівна.
    Формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Блинова Олена Євгенівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2000. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 171-184. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутній вчитель--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- мотиваційна готовність -- відкритість до спілкування -- діалогове навчання
Анотація: теоретично обгрунтовані і експериментально перевірені психолого-педагогічні умови фолрмування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя. Відкритість до спілкування розглядається як сукупність професійно-особистісних настановлень, які внутрішньо орієнтують педагога на реалізацію особистісно-рівноправних відносин з учнями. Розроблені та апробовані програми спецкурсу та соціально-психологічного тренінгу формування відкритості до спілкування у майбутнього вчителя.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
154
А 43


    Попович, І. С.
    Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом [Текст] / І. С. Попович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 103-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інтернальність -- екстернальність -- активність -- пасивність -- відкритість -- закритість -- адекватність
Анотація: У статті описано п’ять етапів реалізації контент-аналітичної методики. Здійснено кодування досліджуваного масиву текстів, квантифікацію, розроблено кодувальну матрицю. Розкрито сутність властивостей і описано методику їх визначення. Подано формули, емпіричним шляхом визначено частотні характеристики і встановлені рівні досліджуваних властивостей. Описано сутність і методику визначення амбівалентності і полярності соціальних очікувань особистості. Наведено результати надійності та валідності методики. Висвітлено результати емпіричного дослідження апробації контент-аналітичної методики n=122. Здійснено валідизацію, визначено конвергентну і дискримінантну валідність, подано психометричні характеристики, зазначено, що отримані результати не суперечать науковим здобуткам.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Хупавцева, Н. О.
    Психологічні принципи фасилітативної педагогічної взаємодії [Текст] / Н. О. Хупавцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 137-148. - Бібліогр.: с. 146-147 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
фасилітативна взаємодія -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- креативність -- діалогічність -- полісуб'єктність -- відкритість -- інтегративність -- динамічність -- цілісність
Анотація: У статті описано емпіричні дослідження, проведені в межах "теорії потягу", які дають змогу обгрунтувати сутність феномена фасилітативної взаємодії. Сформульовано ключові положення фасилітативної парадигми в системі сучасної середньої освіти. Зазначено, що фасилітативна взаємодія має допомогти школярам "увійти" в демократичне суспільство, визнаючи їхні громадянські права на здобуття професійного рівня в майбутньому та враховуючи їхню особистісну мотивацію. Визначено загальні принципи організації освітнього процесу для педагогів нового покоління, якими мають керуватися і вчителі і учні (особи, які навчаються): свобода і право вибору навчальної дисципліни, вибір індивідуального освітнього маршруту; науковість ("при цьому наука має розглядатися не як істина, а як одна із версій, множинність і паралельне існування різних систем тлумачення світу. Ампліфікація цих позицій має характеризуватися не як обгрунтуванні певних знань, а як деяке уточнення способу їхнього отримання, аналізу та інтерпретації; випереджаючий практико зорієнтований підхід в освітньому процесі; особистісно зорієнтований і діяльнісний підходи в освітній парадигмі; креативність, діалогічність (полісуб'єктність), відкритість, інтегративність; динамічність й актуальність змісту навчальних курсів; цілісність освітньої практики й оптимальність змісту навчально-тематичних блоків навчальних програм; дотримання принципів фасилітативної взаємодії. Виокремлено базові психологічні принципи педагогічної фасилітативної взаємодії: визнання цінності, неповторності, цілісності особистості учня, його права на рівний розвиток і прояв своїх здібностей, утвердження і захист індивідуальності; незалежно від будь-яких новацій та інновацій право на прийняття / неприйняття цілісної особистості залишається за школярем.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

4.
159.942:616.12-005.4-005.2
О 58


    Онісковець, Богдана Іванівна.
    Психологічні особливості станів жінок літнього віку, хворих на ішемічну хворобу серця [Рукопис] : дис. ... доктора філософії: 053 / Б. І. Онісковець ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 227 с. : табл. + 1 додатки 52 с. - Бібліогр.: с. 198-227 (330 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- ішемічна хвороба серця -- жінки літнього віку -- тривожність -- алекситимія -- депресивність -- невротичність -- товарискість -- відкритість -- емоційна лабільність -- психокрекція
Анотація: Дисертацію присвячено вирішенню проблеми емоційних станів жінок літнього віку, хворих на ішемічну хворобу серця. Теоретично з'ясовано, що низкою дослідників було виділено різноманітні особистісні характеристики хворих на ішемічну хворобу серця. З'ясовано, що негативні почуття погіршують функціональний стан серця, викликаючи його електромагнітну дестабілізацію. Виявлено, що на формування конкретних станів можуть впливати біологічні, соціальні та особистісні фактори.З'ясовано, що поряд із тривалим емоційним напруженням значну роль при захворюванні на ІХС літніх жінок відіграють гостра та хронічна травматизація психіки, психоемоційні розлади, найбільш значущими серед яких є депресивні та тривожно-фобічні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 47849
Кількість відвідувачів 1836
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя