Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=задум<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Психологія творчого конструювання в дошкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 530 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-495. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче конструювання--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- конструювання -- творчі мисленеві тенденції -- творчий процес -- розуміння -- задум -- апробація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9.015
Б 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Балл, Георгий Алексеевич.
    Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования [Текст] / Г. А. Балл, В. А. Мединцев // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- особовий проект -- задум себе -- прообраз -- математичний простір -- Я-бажане -- зміст життя -- життєвий проект
Анотація: Викладено основні ідеї розробленого авторами теоретико-множинного методу аналізу процесів, у т.ч. досліджуваних у психології, описано процедуру його застосування. У статті зазначений метод застосовано до опису процесів самопроектування, трактованого як реформування й функціонування особового проекту. Визначено компоненти математичного простору, у якому потім розглянуто описувані відображеннями процеси самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мединцев, Владислав Александрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
005.32+005.7/.8(043.5)
В 58


    Власов, Петро Костянтинович.
    Психологія проектування організаціі на етапі задуму [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / П. К. Власов ; наук. конс.: Л. М. Карамушка , Г. В. Суходольський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 564 с. : табл. - Бібліогр.: с. 377-415. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організація -- позаорганізаційне середовище -- ресурсна модель організації -- ініціатор створення організацій -- економічний світогляд -- цінності -- задум -- проектування організацій -- технології зміни організації
Анотація: У дисертації ообгрунтовано теоретико-методологічні основи дослідження психологічних основ проектування організації на етапі задуму. Побудовано ресурсну модель діяльності організацій, виділено критерії та здійснено типологію ресурсних моделей організації. Визначено зміст проектування організації, розкрито її структуру, показано місце задуму. Визначено місцезнаходження людини-ініціатора в діяльності із проектуванням організації. Розкрито зміст та види психолого-організаційних технологій зміни організацій та їхнє місце в процесі проектування організації. Представлено результати порівняльного емпіричного дослідження ефективності використання соціально-психологічного тренінгу, психодинаміки і балінтовського семінару в якості психолого-організаційної технологій зміни організацій на соціальному рівні.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Суходольський, Геннадій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
151.60
А 43


    Рудницкая, Светлана Юрьевна.
    Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности [Текст] / С. Ю. Рудницкая // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 20-37. - Бібліогр.: с. 34-37 (16 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- проект -- "Я-текст" -- протопроект -- прототекст -- задум
Анотація: У статті розглядається поняття прототексту в контексті дослідження процесу відтворення цінносно-смислового ресурсу особистості, інкорпорованого в знаково-символічну форму "Я-тексту", що конструюється індивідом у процесі наративного самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
151.51
А 43


    Латиш, Наталія Михайлівна.
    Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів [Текст] / Н. М. Латиш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 119-128. - Бібліогр.: С. 127 (7 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
конструктивна діяльність -- задум -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- аналогізування -- комбінування -- реконструювання -- молодший шкільний вік
Анотація: В статті здійснено аналіз емпіричного дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності учнів молодшого шкільного віку. Показано, що задум зароджується як образ-орієнтир, який містить у собі загальний план та засоби його реалізації. Процес формування задуму пов'язаний з композиційним розміщенням, впорядкуванням, інтеграцією елементів у створюваному образі. Подальше формування задуму полягає в уточненні образу, яке відбувається під впливом різних вражень та в результаті ідентифікації з проміжним продуктом діяльності, в результаті чого першочерговий образ змінюється іншим. І кінцевий результат – практична реалізація задуму, що проявляється в остаточному оформленні малюнку. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів відбувається через трансформацію зорових образів, починаючи від праобразу до образу-рішення; процес пошуку організовується і реалізовується здебільшого стратегією аналогізування, рідше комбінування і реконструювання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Третяк, Т. М.
    Творче мислення як проце побудови нового образу [Текст] / Т. М. Третяк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 318-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- задача -- образ -- стратегія -- інформація -- задум -- інформаційна структура
Анотація: Формулюється визначення поняття творчості в широкому розумінні слова як творчості природи й у вузькому розумінні як творчість людини. Обгрунтовується, що творчість є насамперед інструментом духовності як здатності особистості розв'язувати актуальні задачі в системі координат простих норм моралі. Аналізується співвідношення понять "системність", "система", "системне мислення". Співставляються підходи до системного аналізу творчості, розроблені О.В. Моляко та Д.Б. Богоявленського. Формулюються завдання психології і завдання педагогіки стосовно когнітивного розвитку учня. Розглядається сутність проблеми інтелектуального виховання і розвитку старшокласника, зокрема, ряд характеристик типу репрезентації об'єктивної реальності. Подається аналіз творчого мислення як процесу розв'язування творчої задачі. Акцентується увага на розгляді структури процесу розв'язування задачі: помічення суперечності, формулювання умови задачі, розробка задуму розв'язання, матеріалізація задуму; на ролі кожного з етапів у побудові конструкції нового образу, на важливості адекватної трансформації початкових (стартових) умов задач в шукані її умов; на системоутворюючому впливі особистісного "забарвлення" процесу побудови нового образу в залежності від характеру та образу інформаційного потенціалу того, хто розв'язує задачу. Обгрунтовується роль впливу психологічної готовності старшокласника до розв'язування творчих задач у різних сферах діяльності на формування адекватної, позитивної Я-концепції (власного Я-образу). Зокрема, робиться акцент на можливій парадоксальності Я-концепції обдарованих старшокласників. Наголошується увага на дезорганізуючих аспектах інформаційних можливостей інтернет простору у напрямку вектора девіантності. Встановлено типологію задач за рівнем їх творчості. Сформульовано основну психологічну передумову діяльності загальноосвітніх шкіл і позашкільних закладів освіти щодо розвитку творчого мислення учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 43725
Кількість відвідувачів 1360
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя